Hirdetés

Első autós tapasztalataim - Előzmény II.

Nos, akkor egy kicsit húzzunk bele, és pótoljuk be a dolgokat a jelenig.

Az autó

Opel Astra F

Adatok: GL felszereltség, 1.4 8 szelepes, 60 LE-s, központi befecskendezéses benzines motor (C14NZ motorkód), extraként tetőablakkal. Nincs szervó, ABS, légzsák, klíma.
1992. novemberében gurult le az autógyár futószalagjáról. A forgalmi alapján 2002-ig Németországban volt, ugyanis ekkor lett először Magyarországon fogalomba helyezve. Körülbelül én lehetek a 3. tulaj, de erről nincs pontos infó. Az autó további előzményeit nem ismerem (olajcserék, vezérléscsere, stb.)
A kilométerórában a vásárláskor 150.100 km volt.

Hibái röviden:
- 2 hátsó sárvédőn rozsda
- tetőkárpit lóg
- vezetőülés oldaltámasza ki van szakadva egy helyen
- egyik tompított nem égett (csak egy izzócsere)
- nem melegedő hűtővíz, termosztát hibás volt és folyamatosan nyitva volt.
- antenna ki volt törve, pótolva lett egy újjal + antennagumi (saját kézzel megcsinálva)

Azóta kapott egy olaj-, és teljes szűrőcserét (levegő, pollen, olaj, benzin), amit az egyik kollégámnál csináltunk. Valamint megvolt a vezérműszíj és egyéb kiegészítő dolgok cseréje (vez. szíj, vezetőgörgő, vízpumpa, termosztát, ékszíj), amit szervizben csináltattam.

Körülbelül itt tartok, több apró és kényelmi dolog is be lett szerezve, például ablaktörlő lapátok, kormányvédő, váltó- és kézifékszoknya, autórádió.

Ami még hátravan, legalábbis a jelenlegi terveim szerint:
- tetőkárpit csere
- futómű átnézetése, javítása
- karosszériamunkák (ezt majd csak jövő tavasszal)

De hogy lássátok is a jelenlegi állapotot, így néz ki az autó jelenleg.






Itt van a legtöbb rozsda, meg látszik, hogy már javították annó, de nem lett valami szép

Jelenleg ennyi, majd még jelentkezem! :))

Még van hozzászólás! Tovább