2024. március 28., csütörtök

Gyorskeresés

Supaplex reboot

Írta: | Kulcsszavak: Rpg . Időjárási jelenségek . Új elemek

[ ÚJ BEJEGYZÉS ]

Szóval a teendő, hogy kell gyártani egy alfát, amely tartalmazza azokat a funkciókat, hogy fizetős webes játék legyen. Facebook oldalt kell gyártani, mondjuk az iwipa alkalmazással, hamar megvan, utána belinkelni a visual studioban megszerkesztett játékot, ami nagyon alap, jóformán csak a menürendszert tartalmazza eleinte és beállítani a bankkártyás fizetési lehetőséget. Iwipa szerencsére támogatja a különböző mobil platformok használhatóságát. Beállíthatjuk hogy a 4 platform közül, melyek a támogatottak. Idővel futnia kell az összesen, mivel a mobil szegmenst sokkal elterjedtebben használják. Érdemes egyből az egyiket megneveznünk és egyből arra optimalizálni is, de persze mivel visual studioban készül a progi, így azt bármilyen weblapn meg lehet később osztani, mint a facebook, de lehet saját host is. A facebookot azért is ajánlom, mivel meg lehet adni admin jogokat a felhasználóknak, hogy lássák a weblapot az userek és mindenki könnyen kezelheti és lehet témázni is.
A beléptető rendszer miatt, javasolt, mivel nem kell a felhasználók adatbázisával foglalkozni és email rendszert építeni.
A játék grafikai alapokon eleinte tartalmazzon egy bázis helyiséget 3d-ben, nem túl nagyot és itt kiépíteni a játék lehetőségeit, később persze ezt szét lehet osztani, szépítgetni, nem ez a lényeg, hanem az, hogy kiépítsük a játék infrastruktúráját.
Úgy mint viselhető tárgyak készítése fejlesztése, melyekre külön szétosztanánk a képesség fákat és ahogy fejlődnek, úgy fejlődik a karakter skill is. Ezeket ellenfelek begyűjtéséből vagy megsemmisítéséből szerezhetjük. Begyűjtési lehetőséget a csapdákkal érhetjük el és ezeket is a bázison lehet buherálni vagy építeni. A befogott ellenfelekkel több itemet lehet kinyerni, mint ha csak megsemmisítjük őket, mert akkor csak alap itemeket dobál, de így más kategóriák is beszerezhetőek, mint magasabb szintű itemeket, melyekkel tuningolhatjuk a karakterünk tárgyait, csapda képességeit. Csak ezek a tárgyak nyomják a statot fel és több irányba lehet őket specializálni, ettől függ, milyen style lesz a karakter kinézete és milyen fajta skiljei lesznek. Az erősségük a a style kombókból adódik, mint egy ruha szett jellemzője.
A térkép kinézete, mindenképpen 3d-s legyen, mivel mmo-t szeretnénk és kényelmesen játszható legyen mobilon. Autó fókuszos kamerarendszerű. Lazán elegendő egy olyan grafika, mint amilyen a Kings bounty facebookos játék. A dungeonoknak nagyon jó lehetne ez a 3d, ahol kiépítjük a feladatokat, mely hasonlít a régi supaplex filingre, csak itt végre a földön járunk és dinamikus ellenfelek és csapdák lesznek, na meg a tárgyak melyekkel előnyhöz juttathatjuk a csapáinkat. Egy gagyi csapda kiépítése egyszerűbb, de nem biztos, hogy sikerrel jár és mi menekülhetünk tovább, mindaddig, míg be nem fogjuk. Persze használhatjuk a skiljeinket támadásra, de ha megöljük és nem elfogjuk, akkor nem kapunk pazar itemeket és mehetünk a pénzvásárlós helyiségbe, mely csak a bázison érhető el, mint sok minden más is. A dungeonoknak továbbá, kell még egy környezetváltozós hangulatot is gyártani, repkedő bónuszokkal és anomáliákkal, melyek meglepetés szerűen nehezítik életünket vagy könnyítik. Több fajta dungeon létezik majd, hogy több játék mód lehessen, hogy ne hurrogják le a játékot milyen gagyi. Ellenfél befogósdi, labirintusdi stb...
A dungeonok kívüli világ már más milyenek, mivel mmo ezért látni kéne a többi játékost is amint rohangálnak. Nem is rohangálnak, hanem inkább szenvednek, mert nem olyan map kell, ahol a bási körül a-ból b-be rohangálnak a dungeonok közt, hanem akadálypályákon kell túljutniuk, melyek dinamikusak, ami formálódik a játék elemekhez, animációkhoz. Beszerezhetőek lesznek itemek is, melyekkel egyszerűbben utazhatunk a supaplex világában és itt ismerkedhetnek a facebook játékosok egymással, de dungeonban csak az előírt szövegeket használhatják, hogy segítsék egymást vagy éppen szivassák
Igen co op rendszerű dungeonok is kellenek, játékos játékos elleni dungeonok is, ahol nem a fő mappon szórakozik valaki, hogy megnehezítse a játékosok életét, hogy elérjék a következő bázist útjuk során. Az új bázisok új lehetőségeket rejtenek magukban.
Röviden enyi, a lényeg, hogy kell az alap és onnantól kezdve összeszedni magunkat és túljutni az alfától a bétáig, mert elég nagy mappot és rengeteg dungeont kell kitalálni. Összecsoportosulunk a bétában és a játékba épített item generátorral és rajzolóval haladunk, csoportokban és bővíthetjük is a játékot közben újabb elemekkel, ellenfelekkel, ötletekkel, ez csak egy alap gondolat, hogy mitől lesz mmo, de mégis dungeon!

Hozzászólások

(#1) Heroes fan


Heroes fan
őstag

Kinek mi a véleménye a játékról?

(#2) mrlt válasza Heroes fan (#1) üzenetére


mrlt
tag

Bekopogtatsz kb. 30 millio dollarral a Crytekhez, olyan jatekot csinalnak neked, amilyet akarsz. De itt a forumon ezt nem hozod ossze.

Go Pack Go!

(#3) Heroes fan válasza mrlt (#2) üzenetére


Heroes fan
őstag

Gondoltam, hogy nem itt fogom összeszedni a rávalót.

(#4) Gergő_ válasza Heroes fan (#1) üzenetére


Gergő_
őstag

ki az akinek nincs internetelérése 2012-ben?

(#5) Heroes fan válasza Gergő_ (#4) üzenetére


Heroes fan
őstag

Hát azért soknak nincsen a szegényeknek ismerek olyan helyeket, hogy van gépük de olyan helyzetbe vannak hogy nem engedhetik meg maguknak.

(#6) Gergő_ válasza Heroes fan (#5) üzenetére


Gergő_
őstag

és szerinted akkor meg fogják venni a játékodat?

(#7) Heroes fan válasza Gergő_ (#6) üzenetére


Heroes fan
őstag

Meg mivel lenne benne single player is amihez nem kéne internet.

(#8) cskamacska válasza Heroes fan (#1) üzenetére


cskamacska
addikt

Én gyerekkoromban vasutas akartam lenni, imádtam a modell vasutakat. Vagy valami építkezős-markolós májszter, útépítős játékokat is szerettem. De titkos vágyam mégis valami vasúti építő, szerelős dolog volt, úú, az lett volna ám valami! :R

Egyik sem jött össze. :O

"Para mis amigos todo, para mis enemigos la ley"

(#9) Heroes fan válasza cskamacska (#8) üzenetére


Heroes fan
őstag

Hát elég szomorú.
De ha azt nézzük, hogy milyen játékok jelennek meg újra, meg térnek vissza a játékiparba akkor szerintem nem lehetetlen a dolog csak akarni kell.

(#10) danih


danih
addikt

Supaplex reboot?
Miből vezett arra, hogy úgy gondolod, egy ilyenre lenne igény?
Amúgy én egy open source (vagy ingyenes) 3d motorral próbálkoznék először, érdemes lehet megfontolni...

További hozzászólások megtekintése...
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.