2019. július 21., vasárnap

Gyorskeresés

Új grafikus technológia készül

Írta: | Kulcsszavak: grafika

[ ÚJ BEJEGYZÉS ]

Gamestar-on hírezték ki ezt az új technológiát. Ausztrálok dolgoznak rajta és lényegében a polygon alapú grafikus megjelenítést el is dobják, helyette apró atomokból vagy pontokból jeleníti meg a képet. Itt egy youtube vidi, amiben minden benne van, szerintem nagyon ígéretesnek tűnik.
Ha ezt valahogy sikerül áttenni játékokba, akkor mindent megváltoztatna vagy minden eddigi fejlesztést feleslegessé tenne (pl tesszelláció).

link

Hozzászólások

(#1) Nordic


Nordic
(Közösségépítő)

Tátva maradt a szám :Y ... Nem semmi, amit összehoztak, igaz csak egy kis részét értettem, de ez már most brutális.

{Steam ID: Nordic_hun}_@_{BattleTag: Nordic#2851}_@_{PoE: Mekkel_EK}_@_Twitch: http://www.twitch.tv/nordic_87

(#2) czundermák


czundermák
(fanatikus tag)

Kíváncsi vagyok gyakorlatban, játékok alatt mikor lesz elérhető. Saccra úgy 4-5 év.

"ha létezne PowerLeap LGA2011 vagy AM3+ átalakító Slot1-re, a BF6-os Abit ráncolná a szemöldökét, pedig az tényleg mindent megeszik!"

(#3) h.adam.92 válasza czundermák (#2) üzenetére


h.adam.92
(őstag)

sztem nem is mondtál sokat. én bőven kivárnám

(#1) Nordic: ne is mond :)

[ Szerkesztve ]

(#4) sz4blya


sz4blya
(lelkes újonc)

A poligonos megjelenítés elterjedése előtt is készítettek ilyen technológiával játékokat, igaz, nem pixel méretben (számítási kapacitás hiánya miatt).

Én arra vagyok kíváncsi, hogy a jelenlegi technológiák és célhardverek mit tudnak kezdeni ezzel. Például nem biztos, hogy megéri, hogyha új hardvereket kell hozzá gyártani, új API-kat írni, a fejlesztőstúdiókat meggyőzni, hogy ezt használják, stb.stb.
Mindenesetre impresszív.

[ Szerkesztve ]

Cum Deo Pro Patria Et Libertate. Verje meg a mi Istenünk, aki ezt engedte! | Free life, free people, free internet! *See you, space cowboy!

(#5) Z86


Z86
(őstag)

Zsír. A VGA gyártók biztosan nem örülnének ha elterjedne :DDD

(#6) h.adam.92 válasza sz4blya (#4) üzenetére


h.adam.92
(őstag)

a videó címében benne van, hogy real time rendering, és a gamestar hírben 20 fps-t írnak, szval elvileg megoldható, bár a hw-ról nincs szó. kb semennyire nem értek ehhez, várom, hogy jöjjön mondjuk egy Abu féle ömbör, aki jól megmondja, hogy hogyan is állnuk :DDD

[ Szerkesztve ]

(#7) Nordic válasza Z86 (#5) üzenetére


Nordic
(Közösségépítő)

Ahogy az AMD-t ismerem simán belevágna, csakhogy teljesen kiüsse az nVidiát, kár hogy annak mi innánk meg a levét, mert elszaladnának a vga árak.

{Steam ID: Nordic_hun}_@_{BattleTag: Nordic#2851}_@_{PoE: Mekkel_EK}_@_Twitch: http://www.twitch.tv/nordic_87

(#8) Lenry válasza sz4blya (#4) üzenetére


Lenry
(PH! félisten)
LOGOUT blog

gyanítom, hogy az ausztrálok sem gyártottak maguknak ehhez VGA-t és nem írtakj neki külön op.rendszert (főleg, hogy ugye 1 év alatt hozták mindezt össze), így valószínűleg a jelen technikával oldották meg.

mondhatni szakmabeliként szívesen belekötnék hogy átverés, de előtte utána nézek ennek, mert nagyon érdekesnek tűnik...

Gvella Glan! | There are two types of people: Those who can extrapolate from incomplete data

(#9) myteve


myteve
(lelkes újonc)

Érdekes megoldás, de ezzel a rendszerrel nem tart sokkal tovább minden modellt elkészíteni? Bár mondja az emberünk, hogy be tudnak szkennelni dolgokat, azért kíváncsi lennék, hogy mondjuk egy autó belterét hogy szkennelnék be...

I thought what I'd do was, I'd pretend I was one of those deaf-mutes.

(#10) h.adam.92 válasza myteve (#9) üzenetére


h.adam.92
(őstag)

szétkapják darabokra? :DDD
vagy még el nem készült állapotban szkennelik a darabokat és nem kell szétszedni semmit. a gépen meg összerakják

További hozzászólások megtekintése...
Copyright © 2000-2019 PROHARDVER Informatikai Kft.