Eddig tartott a türelmi idő. Büntetnek, hogyha előz a paraszt köcsög kamionos 6-22h óra között. Csak gratulálni tudok újra. Idióták.
Ma már meg is szállták az M1-est.
[ ÚJ BEJEGYZÉS ]
Eddig tartott a türelmi idő. Büntetnek, hogyha előz a paraszt köcsög kamionos 6-22h óra között. Csak gratulálni tudok újra. Idióták.
Úgy hallottam újabban a leállósávban előznek. Amúgy szerintem hülyeség, átgondolatlan ez a törvény.
Minden nap autózok és én sem értem ezt a szabályt. Tény hogy nem kellemes, amikor egyik kamion 92-vel előzi a másikat, ami 90-nel megy, de bőven kibírható, és ha megköszönik a türelmet, akkor meg pláne nincs vele semmi gond. Teszik szerencsétlenek a dolgukat, nem tudom miért kell szívatni őket. Bezzeg a vészvillogós fekete X5-ösökre nem szállnak rá...
http://www.flickr.com/photos/brumi/
Szerintem is. Akár az egész országon keresztül követhetsz egy lassabban haladót ha úgy jön ki a lépés.. Több órát bukhat vele az ember.. Lekésed miatta a kompot, lerakót, blablabla. A pár órából lehet akár 1 nap is.
(#5) dízelracer
M5 autópálya Budapestről kifelé. Utolértünk egy tiltáson közlekedő kamiont amit épp másik kettő kezdett előzni 1km/h-s sebesség különbséggel. Vagy 3percig haladtak szépen egymás mellett ők hárman gyönyörű sort gerjesztve ezzel maguk mögött. Ez hamarosan szerencsére megszűnik. Nem a kamionosok ellen vagyok csak idegesít az a magatartás hogy létja hogy jövök de pofátlanul kijön elé percekig szüttyögni. Az is jó hogy M0-n megyek szabályos 80al és úgy tolnak lefelé, hogy nincs a két kocsi közt 2méter...
[ Szerkesztve ]
(#6) gamek!ller válasza dízelracer (#5) üzenetére
Kivanom, hogy legyel kamionos es siess valahova.
Nem azt kell(ene) büntetni amelyik próbálna haladni, ezért néha előznie kell, hanem azt aki fenntartja. Ha 1-2km/h a sebességkülönbség, akkor az előzött kamion dolga lenne lelassítani egy kicsit arra a 10-20 másodpercre amíg a másik elmegy. De ha erre nem képesek (márpedig én ilyet még életemben nem láttam kamiontól), akkor sz*pjanak csak. Azoknak az autósoknak akiket feltartanak ugyanolyan fontos dolga lehet mint nekik.
(#8) dízelracer válasza gamek!ller (#6) üzenetére
Sosem leszek kamionos.
zsiga_667: dehogy is, hová gondolsz. Az utakon csak nekik lehet fontos dolguk. A többi hülye autós biztos jó dolgában, unalmában kocsikázik fel alá. Csak nekik van olyan munkáltatójuk akik a szart is kitapossák az alkalmazottból és lehetetlen, időben teljesíthetetlen dolgokat várnak el tőlük.
[ Szerkesztve ]
éljen az objektivitás.
neked ez most azért fáj, mert édesapád kamionos. ha mondjuk futár lenne, és kisáruszállítóval furikázna az országban és napi 10x ragadna be kamionok mögé, akkor most tapsolnál örömödben
Gvella Glan! | There are two types of people: Those who can extrapolate from incomplete data
A hónap végén a felkelő nap országában debütáló, AD107 lapkára épülő modell talán az európai piacra is megérkezik.
A Huntsman széria harmadik nemzedékét háromféle formátumban vihetjük haza.
Véget ért az early access időszak, a végső kiadás konzolokra is befutott.
Hivatalos a Dimensity 6300, ez lesz a MediaTek kínálatából kivezetésre kerülő 6100+ utódja.
A vállalat fél évtizedes jótállással kísért újdonságát tárhelymérettől függően 512, 1024, valamint 2048 TBW tartósságra hitelesítették.
1500 watt összeteljesítményű biciklit kaptunk tesztre, amely a legalitás összes határán túl van, kontrollálni nem könnyű, de néha óriási élmény is.
Az amerikai elektromos hálózat nem bővül elég gyorsan ahhoz, hogy az AI nagy energiaigényét kiszolgálja.
Az Intel, a TSMC és a Samsung után a Micron következik, ők is tetemes összegű támogatást kapnak az USA-tól a chipgyártáshoz.
A Nitro sorozatban több, vásárlásra ajánlott notebookot is láttunk már, most az egyik legújabb modellt próbáltuk ki.
Az Intel lett az első cég, amely szolgálatba állította az ASML új High NA EUV litográfiás chipgyártó eszközeit, ezzel minden riválisát megelőzheti.
A Google-nek megvan a terve, hogyan cseréli le a sütiket, de a brit adatvédelmi hatóság szerint többet kell tennie a cégnek a fogyasztók magánszférájának védelme érdekében.
A saját boltjaiban már nem erre a technológiára építene az Amazon, de külsős üzletekben egyre több helyen alkalmazzák a pénztármentes megoldását. Azt mondják, tévhit, hogy indiai emberek figyelik a vásárlókat a rendszer helyett.