2024. április 19., péntek

Gyorskeresés

Újabb Sony agymenés

Írta: |

[ ÚJ BEJEGYZÉS ]

A Sony ismét odatette magát, mint korábban is.

Vettem egy Sony A6000 fényképezőt és appokat szerettem volna rátelepíteni. Szépen bejelentkeztem a fiókomba, majd kiírta, hogy a régióban ez a funkció nem támogatott. Mondom sebaj, átállítom Írországra az accountom, amúgy is itt élek.
Első pofára esés: nem lehet országot váltani.
Mondom OK, akkor törlöm a profilt és létrehozok újat.
Ez sikerült, azonban a regisztráció nem, mivel egy kapcsolt oldal továbbra is élt (Sony Entertainment). Ott azonban nem lehet csak úgy törölni az oldalt, csak ha írok a supportnak. Próbáltam írni, ehhez azonban egy PSN ID kell, ami nekem nincs. OK, létrehoztam egyet "fa*****t_maaaar" névvel. Ezt sem fogadta el az oldal, csak annyit írt később próbáljam újból. Majd további 30 perc nyüglődés után megadtam a név első felét a "_" karakterig. ÉS ELFOGADTA! Úgy, hogy nem is az a PSN ID. A hibaüzenetben nem írta, hogy az első különleges karakterig írjam be, csak annyit, hogy később próbáljam újra.
Ok, ez is megvan. Üzenet elment, majd jött a válasz, hogy törölték. Rámentem a Sony ír oldalára, de nem engedett létrehozni accountot, mivel a kapcsolt oldal továbbra is él. WTF???
Ekkor írtam a magyar Sony-nak, hogy mégis mi a gond, de annyit írtak csak, hogy nem ők az illetékesek technikai probléma esetén. De azt már nem írta meg a gyökér, hogy mégis akkor ki az illetékes...
Van egy régi mailcímem, regisztráltam azzal az ír Sonyhoz. Hozzá akarom csatolni a PayPal accountomat, de nem engedi. Tudjátok miért? Mert magyar!! Hiába van benne 2 ír kártya regisztrálva, csak az számít, hogy az account tulajdonos magyar. Már csillagokat láttam az idegtől...Persze megadhattam volna egy kártyát közvetlenül, de nem akarom csak úgy osztogatni a kártyaadataimat mindenfele, ezért akartam PayPal-t használni.
Létrehoztam egy új PayPal accountot a másik címmel, szerintetek sikerült a kártyát regisztrálni? Nem fogadta el egyik kártyámat sem, gondolom azért, mert már az eredeti accountban regisztrálva vannak. Eszembe jutott, hogy van mégegy kártyám, ami magyar, és van is rajta pár tízezer forint. Regisztráltam és láss csodát elfogadta! Megrendeltem a kívánt appot és a végső lépésnél "Internal Error occured". Hát anyukádat!
Végül feladtam, regisztráltam a kártyámat közvetlenül a Sonynál 2db 5EUR-s szoftverért.
Szóval ismét sikerült bizonyítaniuk mennyire nem tartanak még sehol. Hogy a user könnyen eligazodjon az aloldalaik között? Nem számít! Hogy a user könnyen jusson információhoz? Ugyan már! Esetleg a user el tudjon költeni könnyedén némi pénzt náluk? Dehogy, huzzon a user a náthásba.
Csak a fényképezőik ne lennének olyan jók, már minden Sony cucctól megszabadultunk a sok szívás miatt, de a fényképező jó. :((
Azért most kicsit megbántam a vásárlást, egyszerűen nem bírom felfogni, hogyan lehet valami ilyen körülményes.

Update:
Amúgy ha valaki így járna: online rendelj Prepayed kódot (PSN card) valamelyik boltban, de arra figyelj, hogy a megfelelő országba tartozzon! Olyan nincs, hogy rendelsz egy ír darabot és azt németországi accounttal használod fel. Végül így sikerült. Kösz Sony! :W

Hozzászólások

(#1) mbalint987


mbalint987
aktív tag

Egy Xperia SP-t használok, és hogy is mondjam, az X8-am után nem okozott meglepetést a Sony mentalitása. Jelen pillanatban egy főzött ROM-mal használom, mert a gyári szoftver valami nagyon rossz (inkább nem írok erősebb jelzőt). Azt, hogy a határozott ígéretük ellenére nem kaptuk meg a hivatalos KitKat-et, csak hab a tortán. (Ezekből kiindulva a fényképezőgépeknél is hasonló lehet a helyzet)

[ Szerkesztve ]

„Így száll hát sírba a szabadság... tapsvihar közepette.” /Star Wars Episode III/

(#2) Sanyo77


Sanyo77
tag

Én egy xperia z1 compactot használok. 1 év 11 hónap és 1 hét után megadta az akksi magát. A vásárlás után regisztráltam a Sony-nál 1 év plusz gariért, hátha kell majd alapon. Elvittem a hivatalos szervízpartnerhoz, de nem bíztam benne, hogy kicserléik az akkut. És jött a csoda. Minden további nélkül 3 nap alatt javították.

Sajnáltam volna a telót, mert iszonyt gyors, a szoftver még egyszer sem akadt meg. Lefagyásról nem is hallottam.

(#3) mbalint987 válasza Sanyo77 (#2) üzenetére


mbalint987
aktív tag

A szerviz egyébként tényleg korrekt, az SP kétszer járt ott, mindkétszer 1 hét alatt megoldották az összes felsorolt hibáját. De a szoftverhibával nem nagyon tudnak mit kezdeni...

„Így száll hát sírba a szabadság... tapsvihar közepette.” /Star Wars Episode III/

További hozzászólások megtekintése...
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.