2019. június 20., csütörtök

Gyorskeresés

Elegem van a szolgáltatómból

Írta: |

[ ÚJ BEJEGYZÉS ]

Sziasztok
A történetem picit hossz¿ú de megpróbálom rövidre fogni:
Jelenleg a helyi lakásszövetkezettől vesszük az internetet és a televíziót ,az elejébe még nem volt vele olyan sok baj a net még elég volt akkor illetve digitális TV sem volt most meg külön külön is elegem van belőlük
Kezdjük a rövidebbel az internettel:
Az úgy volt hogy ugyan azon a kábelen vettük a netet mint most csak éppen egy másik szolgáltatótól ,ott nem voltak problémáim ,nem szakadozott , a sebessége még pont elég volt akkor illetve a fizetett csomagnál (legnagyobb) általában 10%al gyorsabban is jött ,azonban a szolgáltatást kb 2 éve a lakásszövetkezet vette át a sebesség azóta sem nőtt (kemény fél megás feltöltés ,hat megás letöltés) viszont az ára drágább lett ,a minősége rosszabb illetve általában kisebb a sebessége de sosem több.
TV:
Azt még elöljáróba elmondom ,hogy más szolgáltatás nincs,ha meg parabolát rakok ki akkor jön a hiszti.
Régen az analóg TV-vel is nagyon sokszor ál le a szolgáltatás illetve csak egy műholdvevő menüje látszott valamelyik adón.
De a gondok csak akkor kezdődtek mikor egy digitális TV-t vásároltunk, az analog adás itt már láthatóan nagyon nagyon rossz minőségű ,a digitális viszont még rosszabb:
A kép fagy,akad ,elmeny stb...
Be is lett jelentve ahol a szolgáltató egy adag nyöszörgés után kijött /na de ez megint egy másik történet/ tett egy csillapítást a kábelre oszt hello ,csak éppen nem igazán lett jobb a helyzet ,megint kijöttek -most már nem ingyen- majd 1500 forintért megállapították hogy a hiba a készülékben van.
Azóta ki lett cserélve a másik TV is ott tényleg jobb a helyzet !picivel!

Az új szolgáltató:
Nyáron kopogott az invitel ,hogy hamarosan lesz az új szolgáltatásuk (Dupla annyi adó,IPTV,5X-ösz feltöltés és 20Xos feltöltés ugyan azért a pénzért),jelentkeztünk is rá de azóta nem jelentkeztek ,viszont a mi lakásunkat már "körbe építették" gyakorlatilag ,ma tudtam meg ,hogy a lakásszövetkezet nem hajlandó engedélyt adni az INVITEL-nek ,hogy kiépítse a szolgáltatását.

Nekem itt már teljessen felment a pumpa
Összefoglalom a helyzetem:
A jelenlegi szolgáltatás minőségben nem üti meg a mércét,de mivel ők az egyeduralkodók ezt megtehetik,csak hogy most lenne egy új szolgáltató akit nem engednek be nehogy "elrontsa a bizniszt"
szerintem ez több mint undorító, szerdán ha lesz ügyfélfogadás bedöntöm az ajtót és rájuk borítom az asztalt
Az invitel állítólag jogi útra akarja vinni az ügyet remélem a gatyájukat is leperlik

Nem szoktam ilyen cikkeket írni de most betelt a pohár,úgyhogy ha tudsz valami építö jellegü kiritikát ne tartsd magadba
Remélem nem érződik át a dühöm,pedig ha kiattam volna ez a bejegyzés lenne itt a káromkodásgyüjtemény

Hozzászólások

(#1) fulopmartin


fulopmartin
(lelkes újonc)

Egy szabad országba élünk szabad versenypiaccal.
Erre ők önkényesen nem engedik be a vetélytársakat mert tudnák hogy az ügyfeleik eltűnnének egy pillanat alatt

"Unlimited continues means no game over. Game is only over when you make it over."

(#2) Thunderzolee


Thunderzolee
(PH! addikt)

Hasonló történet:
http://itcafe.hu/tema/ajka_es_kornyeke_adok-veszek-beszelgetek/hsz_2785-2785.html

Egyébként az is egy járható út, ha a társasház kilép a Lakásszövetkezetből, vannak már erre szakosodott cégek, amelyek jobb szolgáltatást nyújtanak. Nálunk is ez van most, (57 lakásos épület).

Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)

(#3) ebegab92


ebegab92
(senior tag)

Hasonló a helyzet haverommal is,Sándorfalván is csak egy netszolgáltató van pofátlan drágán,gyenge minőséggel (512 KB/s max. letöltési sebesség aránytalan árért)...

ABIT kézikönyv,BIOS innen letölthető: http://sdrv.ms/X4IwiL

(#4) fulopmartin


fulopmartin
(lelkes újonc)

Na egy kicsit ki lett verve a dili illetve meg lett említve a szolgáltatóváltás
Azt mondták kb hogy azért nem is fogják engedni mert a panelba már így is túl sok a kábel és nem akarnak újakat és hogy ők nem fogják engedni
Viszont kicsit összekapták magokat ,mikor említettem hogy a TV nem üti meg a minőségi mércét MÁSFÉL ÓRA után küldtek egy normális szakembert aki normálisan átnézett minket illetve mivel javítani nem sikerült adott javaslatot ,miket lehetne csinálni és legalább normálisan el is magyarázta a hiba eredetét
holott eddig akár menyit szóltunk nem is érdekelte őket 2 hét után kijött egy amatőr akin látszott hogy csak találgat
Illetve mondták hogy hamarosan dupla ennyi TV adó lesz és gyorsabb nemcsomagok
Tipikus most hogy látták hogy bajba lesznek egyből összekapták maguk

"Unlimited continues means no game over. Game is only over when you make it over."

További hozzászólások megtekintése...
Copyright © 2000-2019 PROHARDVER Informatikai Kft.