Pedig sok probléma nem lenne a számmal szerintem (Lorde - Team) csak olyan "idétlenül" vágták meg, hogy egy idő után zavaró,
Nem véletlen amúgy ez sem: Feltehetőleg arra alapoztak, hogy sokaknál háttérzajként megy a tévé, pláne reklámok alatt. Ahogy tesz-vesz az ember, járkál ide-oda néha-néha oda-oda pillant. Arra alapozhatnak - feltételezem van valami kontrollcsoport -, hogy kinek milyen a fixációszélessége (ez alatt azt értjük - közérthető formában - hogy milyen hosszú jelsorozatot vagy képes feldolgozni egyszerre).
Tehát: Az emberi szem alavetően kis területet képes élesen látni, ám az ezen az éles területen kívüleső rész igen nagy, akár 180°-os is lehet. Mivel ez - az ehhez kapcsolódó agyi vezérléssel együtt [nem vagyok agysebész/orvos/biológus/etc.] - már az ősembernél is megvolt (gondoljunk csak a veszélyhezetek felismerésének gyorsaságára illetve a bennük való ösztönös cselekvére) így a tudatalattink egy mélyebb rétegébe ágyazódott be, melyet kontrollálni nem tudunk.
A jó reklámok pszichológiailag ezt használják ki,így ezeknél nem az "UX" a lényeg, hanem a hatékonyság.
Gondoljunk bele: Megvágják a számot pont annál a résznél ahol a "legdinamikusabb", kreálnak hozzá egy fényeffektekkel is operáló videót (Hipernetes rész) - most az eredeti reklámra gondolok - az emberben az összekapcssolt pozitiv érzés alapján biurtoklási vágyat gerjeszt, az ingerület eljut a jutalomközponba...
... PROFIT!
Vagy nem. Na definicióm szerint ők a tudatos vásárlók.
Üdv. core2