2019. május 23., csütörtök

Gyorskeresés

A gusztustalanság netovábbja?Vélemény?

Írta: |

[ ÚJ BEJEGYZÉS ]

Szóval most leírom nektek kedvenc szolgáltatós sztorimat,kíváncsi vagyok mit gondoltok!
Az egész onnan indult,hogy első szolgáltatónk a Fibernet volt,jó régen.Az elején jó volt aztán jött a hanyatlás,és egyre többször maradtunk szolgáltatás nélkül,vagy ha kaptunk is elég silány minőségben.A félreértések végett,az összes számla időben volt fizetve,egyszer nem volt elmaradás,vagyis egyszer volt,ami szerintem megalapozatlan ,és eme cikk lényege,de ezt nemsokára kifejtem.Szóval a számlázás itt úgy történt,hogy mindig a következő hónapot kellet fizetni,tehát Májusban fizettük a Júniusit,Júniusban a Júliusit,és így tovább.
Aztán az állandó szolgáltatás hiányában felmondtuk a szolgáltatást,ez történt Áprilisban,és Április közepén ki is kötötték a vezetékeket.Áprilisi számla még Márciusban rendezésre került.Majd kikötés után jött az új szolgáltató,minden rendben volt,majd Májusban jött egy felszólítás,a fentebb említett "rendezetlen" számla,mivel nem fizettük be Áprilisban a Májusi számlát.Hát persze,hogy nem fizettünk,mivel Április közepén kikötésre került a szolgáltatás,és Májusban már semmilyen szolgáltatást nem kaptunk.Oké,hogy előre kell fizetni,de talán a semmiért én sem dobnék ki 15000Ft-t az ablakon. :N.Aztán jött egy telefon,igaz elég nehézkes volt mire elértük az ügyfélszolgálatot,megjegyzem a telefonban sem tudtak semmilyen értékelhető érvet mondani,hogy mire kéne fizetni.Csak azt mondták,hogy előre kell fizetni.Az összeg nem került befizetésre,később a szolgáltató megszűnt,aztán néha jön még levél de semmi több.

Szóval kinek mi a véleménye?
Esetleg hasonló tapasztalatok?Kíváncsian várom. :K

Hozzászólások

(#1) FatalEror


FatalEror
(PH! addikt)

Ópen.

HardCore is my LifeStyle

(#2) total90 válasza FatalEror (#1) üzenetére


total90
(PH! kedvence)

Hallottam hasonló történeteket... van aki beleesik a hibába, hogy fizet és aztán jót röhögnek rajta :W Ismerősnek is volt hasonló és egy ügyvéddel küldetett papírt, hogy meg lesz közösülve a nőnemű életadójuk és utána nem írtak vissza.
Szóval lehet megérne nekik írni egyet, hogy az anyukájuk jön 15 ronggyal, mert nem azt kaptad, amit "kínált".

Ha nincs jó, ló a szamár is. Képeim: 500px.com/abenteuR Videóim: tinyurl.com/yb2nk3e6 Instagram @abenteuerkanal

(#3) FatalEror válasza total90 (#2) üzenetére


FatalEror
(PH! addikt)

Van az azóta már 30-40k is,ugye a késedelmi kamat. :DDD
De komolyan az utolsó levélben már ennyi volt.

HardCore is my LifeStyle

(#4) Picike8


Picike8
(fanatikus tag)

Nálunk is pont ilyen volt.

(#5) föccer


föccer
(PH! nagyúr)

Meg kell írni a történeted a fogyasztó védelemnek és állásfoglalást kell tőlük kérni. Erről feltétlen tájékoztatni kell a szolgáltatót is (írásban termesztésen).

A fogyvéd leírja, hogy nem kell befizetni a számlát, majd ezt az állásfoglalást elküldeni a szolgáltatónak azzal a szöveggel, hogy ezt alapul véve legyenek szívesek abbahagyni a zaklatásotokat, lévén nincs közöttetek szerződéses jogviszony, így jogos követelése a cégnek felétek nem lehet.

Osztán jóccakát.

üdv, föccer

További hozzászólások megtekintése...
Copyright © 2000-2019 PROHARDVER Informatikai Kft.