2019. június 25., kedd

Gyorskeresés

I. Prohardver Forza Motorsport 3 Bajnokság(VÉGE)

Írta: | Kulcsszavak: forza3 . bajnokság . verseny

[ ÚJ BEJEGYZÉS ]

ÚJ HELYSZÍN

Ez a blog már nem él!

Nagy tisztelet mindenkinek.

Ezennel elindul az I. Prohardver Forza Motorsport 3 Bajnokság.
Ez egy köridő bajnokság lenne, így a silver előfizetéssel rendelkező kollégák is tudnak indulni.
A szabályzatot Crazyman33 állította össze, alant prezentálom:

Minden bajnokság 4 fordulóból áll, egy forduló egy hétig tart. Hétfő 00.00-tól Vasárnap 23:59:59-ig. A következő verseny a vasárnapi nap folyamán lesz kiírva mindig.

Bajnokság ajánlatokat (4 autó és 4 pálya kombó) priviben kérünk. (Itt lesz kiírva, hogy az aktuális 4 hétben kinek a bajnokság ötlete nyert.) A pályát és az autókat mi keverni fogjuk. Így mindenki kedvence részt vehet a bajnokságban.
Deutsche Motorsport GP ötlete eddie17-től jött.

A versenyeredményeket pontokkal jutalmazzuk, az első 15 helyezett kap pontot. (25/20/16/13/11/10/9/8/7/6/5/4/3/2/1).
A pontok versenyenként összeadódnak, ezek összessége adja a bajnokságban elért helyezést. A pontok egy örökranglistán összeadódnak.

Ahhoz hogy indulhass nem kell Gold előfizetés, Silvernél ugyanúgy látod mások idejét. Egy a lényeg, hogy aki részt szeretne venni a játékban és online az jelölje be eddie17-t (gamertag: gsfranz ) barátnak (és írjon pár sort, hogy ez és ez vagyok innen). Aki offline játszik az jelentkezzen privátban vagy email-ben Crazyman33-nál (mivante@mail.ru)!

A játék menetének mikéntjei:

Szabad játék -> Gyorskör mód

Könnyítések és Nehézségi szint:
-Automatikus fék: KI
-Blokkolásgátló: TETSZŐLEGES
-Menetstabilizátor : KI
-Kipörgésgátló: KI
-Sebességváltás: TETSZŐLEGES
-Ajánlott pályavonal: TETSZŐLEGES

Mindig az adott futamnál fogjátok látni:
-milyen autóval vagy/és kategóriájú autóval
-melyik helyszín
-melyik pályán
-melyik irányban körözünk

Lesz amikor egy adott tuningolt autóval megyünk a versenyben. Ekkor az autó finombeállításai (futómű, váltóáttételezés, stb.) szintén tetszőlegesek, azaz mindenki a stílusának megfelelően állíthatja be az autót.

Megkérnék mindenkit, hogy tartsa be a szabályokat!
A pályán menjen. Konkrétan: nem szabad falra/palánkra/stb támaszkodni, vagy akárcsak koccanni velük, nem szabad levágni a kanyarokat, nem szabad időt visszatekerni, 2 kerék mindig legyen a pályán.
Kivételt képeznek azon pálya melletti beton, aszfalt stb. burkolatú területek, illetve kerékvetőn túli színes zónák, amelyek használatát az adott szakaszra vonatkozóan a játék is engedi.

A gép úgyis jelzi, ha valaki ilyen módon kíván nyerni, nem érdemes próbálkozni. Az eredményeknél a körök szabályosságát eddie17 és Crazyman33 ellenőrzi.

Lehetnek a játékban hibák, hogy nem érzékeli a falazást, stb. Ezek az idők szintén érvénytelenek még akkor is ha felkerült az online ranglistára.

Az összes versenyzőt megkérnénk mindenképpen mentse el a visszajátszást. Erre azért van szükség, mert a futamzárás utáni eredmény hirdetéstől számítva egy nap óvási idő van! Ez idő alatt bárki kérhet videót a másik idejéről, csak jelezni kell a topikban! Aki nem tudja ezt a kérést teljesíteni bármi okból annak az idejét töröljük.
Manapság minden háztartásban van kamerás telefon vagy digi fényképező, dvd felvevő, de ha még sem akkor ott a szoszéd, haver barát stb. Nem muszáj az internetre való feltöltéssel bajlódni, jöhet emilben eddie-nek vagy Crazyman33-nak.

Ha valakit csaláson kapunk, töröljük az illető elért eredményét, elvesszük a bajnokságban addig szerzett pontjait és kizárjuk a hátralevő futamokból.

Aki offline játszik az küldjön képet az idejéről email-ben Crazyman33-nak (mivante@mail.ru) a futam lejárta előtt! A futamzárás után beérkezett képeket nincs módunkban érvényesnek tekinteni! A képen látszódjon minden fontos információ (idő, autókategória, tiszta kör, stb.)! Legegyszerűbb ha visszajátszáskor a leggyorsabb körödről célfotót készítesz(telefon, fényképező, stb.), úgy hogy az adott pillanatban megállítod a felvételt és fotózol. Lehessen látni az autót a képen ahogy áthaladt a célon.

Az időösszesítést mindig a hét elején fogjuk felrakni a topikba. Ha a résztvevők látni akarják egymás idejét menet közben, akkor vegyék fel a kapcsolatot egymással, vagy figyeljék az online ranglistát.

Help: A pálya kiválasztásánál nyomj egy „Y”-t, ekkor előjön a Ranglista. „X”-el addig lapozz ameddig a barátlistára nem érsz. Itt láthatod külön kigyűjtve az adott pályán a barátlistádon szereplők idejét. A Világranglistáról kb. az első 100 szellemautóját be tudod tölteni vagy a gyors körének a visszajátszását megnézni. Ehhez a ranglistán rámész a nevére és „A”-t nyomsz. Az előtűnő menüben tudsz választani, hogy szellemautó betöltése vagy visszajátszás nézés.
Széria autó= versenyző által nem módosított gépjármű megadott kategórián belül(gyárilag módosított autó engedélyezve)
Tuningolt= versenyző által módosított autó megadott kategórián belül.

A bajnoksággal kapcsolatos dolgok megbeszélésére használjátok ezt a topikot.

Én még annyit akartam hozzáfűzni a dolgohoz, hogy a bármilyen kérdésetek van, akkor engem vagy Crazyman33-at nyugodtan zaklassátok. De ahogy írta is, ez a topik is megfelelő erre.
Köszönöm!

Jó tapadást mindenkinek!

Havi bajnokság (TUNING) dobogósai:

Gratulálunk!

Örökranglista

Hegyi Rally bajnokság 3. futam

Hegyi Rally bajnokság összesített

Aktuális párosítás

Deutsche Motorsport GP

Időtartam: 2010-02-22 00:00-tól 2010-02-28 23:59:59-ig
Pálya: Suzuka-Full Circuit
Autó: 1992 Volkswagen Golf Gti 16v Mk2 F139 (5000Zs)-->Tuning: A600

Bármilyen tuning eszköz megengedett, de A kategóriát ne lépje túl, és ne is legyen kisebb kategória.

Soron következő verseny

Időtartam: 2010-03-01 00:00-tól 2010-03-07 23:59:59-ig
Pálya: coming soon
Autó: coming soon

Hozzászólások

(#1) heihachi


heihachi
(PH! addikt)

Akkor most a jelenlegi versenyen, a D350 kategóriába olyan autót tuningolok, amilyet akarok, vagy kötelező széria autóval menni?

Illetve még egy, hogy az ajánlott pályavonal használata az szerintem elég gáz. Erről szól az egész, az ideális féktáv, ív, gyorsítás megtalálása, ha ehhez van segítség, akkor az már nem arról szól, hogy ezeket megtaláld, hanem hogy a vonalon tudd tartani a kocsit.

Illetve eszembe jutott még egy. A Forza2-ben winyó nélkül nem lehetett visszajátszást, szellemautót, stb nézni-menteni, nem tudom ez megmaradt-e itt is.

[ Szerkesztve ]

"Lehet a Shift 2 már realisztikusabb mint a valóság" by NOD

(#2) Crazyman33 válasza heihachi (#1) üzenetére


Crazyman33
(senior tag)

Bocs ezt javítani fogjuk mert nem egyértelmű. Tehát D kategóriás széria és azon belül is max 350. Azt szeretnénk ha a közepes és a gyengébb sofőrök is élveznék a versenyt. Emiatt valamit engedni kellett. Azért nem mindenkinek csak az ideális ívet kell megtalálni. Majd erősebb autóknál azért úton is kell tartani. Neked, nekem lehet egyszerű de nem mindenki van így vele. Nem szeretnénk nekik görcsölést okozni. Amúgy pedig nem véletlenül írtuk oda hogy TETSZŐLEGES! Te ne kapcsold be.

Forza Racing Hungary--- http://forzamotorsport.hu--- Köridő, és sok Online verseny Forza rajongóknak.

(#3) heihachi válasza Crazyman33 (#2) üzenetére


heihachi
(PH! addikt)

Hát legyen. És akkor miújság, ha már az adott pályán mentem más, de szarrá tuningolt autóval jobb időt, mondjuk a karrierben. Akkor marad a fényképezősdi? Elég körülményes, bár nekem sincs jobb ötletem.

"Lehet a Shift 2 már realisztikusabb mint a valóság" by NOD

(#4) Peat;) válasza Crazyman33 (#2) üzenetére


Peat;)
(PH! kedvence)

Aki használja a segítségeket azoktól lehetne egy minimálisat levonni, pl 2 tized a blokkolásgátló. Ezt tényleg nem sok, konkrétan én használom de nélküle egy két féktávval meggyűlne a bajom. A többinél is lehetne ilyen minimálisat rányomni így megvan a kényszer hogy ne kapcsolják be pl a vonalvezetést, ami valljuk be pár kör alatt megtanulható a legtöbb pályán. Persze ez lehet nagyon megbonyolítja, akkor nem szóltam. Na meg nem tudom hogyan követhető, a listában mennyire részletesen mutatja ki mit használ.

A már értünk el jobb időt az adott pályán az rohadt nyűgös dolog, de én sem tudok jobbat. A visszajátszásos képkészítés esetében egyébként kiderül egyáltalán hogy ki milyen segítséget használ? (mondanám hogy mindenki csináljon egy új profilt a bajnokságotoknak, de úgy be lennénk korlátozva két autóra meg pályára kb...:) passz)

Az egy hét/pálya korrekt és tartsátok is meg, aki dolgozik annak ez megváltás mert így azért pár próbálkozásra mindig lesz idő!

Nekem ennyi jutott eszembe mint hozzáfűzni való,
kösz a szervezést

[ Szerkesztve ]

(#5) Gebriel


Gebriel
(PH! nagyúr)

Szuper szuper :C
De miért olyan pályával kezdődik amit jelenleg is hajszál időre van feszítve :F :U

(#6) heihachi válasza Gebriel (#5) üzenetére


heihachi
(PH! addikt)

Legalább tudod előre, hogy hol végzel :D
Akárhogy küzdöttem, nem sikerült eléd kerülnöm, pedig 3-4 századmásodperc kéne csak. :B

"Lehet a Shift 2 már realisztikusabb mint a valóság" by NOD

(#7) Peat;) válasza Gebriel (#5) üzenetére


Peat;)
(PH! kedvence)

A forza2-ből már sokan ismerik, hamar elérhető a 3ban is és hamar tanulható, ha rontasz akkor nem rögtön a fal jön. Szerintem semmi baj nincs vele.

Felveszlek majd friendnek, hogy lássam is mi a gond ;]

[ Szerkesztve ]

(#8) eddie17


eddie17
(PH! addikt)

Na akkor az legyen, hogy gyári autó D350-ig!
Később lehetséges a kategória maximumáig tuningolt autó is.
De, hogy ON is legyek, mentem egy 55.850-et:)
Alap Mugen Integra még mindig.

A segítségekről, pedig az ideákis ív hiába ideális, mert ha jó időt akarsz menni, felesleges használni, mivel jó időhőz használhatatlan. Főleg a féktávokra gondolok.
ABS, nos én használom, ezen a pályán aztán sokat nem számít, kb 2-szer kell fékezni:)
Ha van kérdés, óhaj-sóhaj panasz akkor tessék, válaszolunk szívesen.
Amúgy meg irány a pálya :R

(#9) Crazyman33 válasza Peat;) (#4) üzenetére


Crazyman33
(senior tag)

Köszönjük az észrevételeket!

Ez a plusz mínusz nagyon bekavarna az idő számolásban. A segítségeket próbáltuk úgy alakítani hogy ami tetszőleges az nagyon ne befolyásolja az időt. Aki gyengébb és bekapcsolja a vonalat akkor kapcsolja. Elképzelhető hogy a 3. futamnál már nem fogja használni. Próbáltuk azokat off-ra tenni ami tényleg nagyon befolyásolja az időt. Nem is értem mi a baj ezzel. Akkor mi lett volna ha a kipörgésgátlót tesszük tetszőlegesre.

A szabályzat alapját és a verseny össz. képét a Magyar GT oldalról hoztam. Plusz saját szavaimat tettem hozzá. Sokat játszottam még a ps2 korszakombanl a GT4-el. Ott is nagyon bevált az egy hét/pálya.

Gebriel!

Hogy miért? Ez csak egy teszt vasárnapig! Működik-e, legyenek adatok a táblázatokban, stb. Az első négy autó/pálya kombót mi adjuk meg. A többi már a ti beküldött ajánlatok alapján megy. Tehát igazából vasárnap kezdőik!

Forza Racing Hungary--- http://forzamotorsport.hu--- Köridő, és sok Online verseny Forza rajongóknak.

(#10) zsocy válasza Crazyman33 (#2) üzenetére


zsocy
(őstag)

Indulok én is a bajnokságban. Ez a mostani pálya nem annyira megy, de talán egy későbbin már nem utolsó leszek.

Tegnap mentem egy időt (az eddigi legjobbamat) amikor még nem volt korlátozva hogy tuning lehet-e a kocsin. Ez az idő van most fenn.

Én nem tiltanám a tuningot ha rajtam állna, hiszen a Forza felét az adja hogy megtaláld a jó beállításokat a pályára. Alap autón meg nem lehet semmit állítani csak a keréknyomást...

További hozzászólások megtekintése...
Copyright © 2000-2019 PROHARDVER Informatikai Kft.