Sziasztok..
Egy esetet szeretnék veletek megosztani..
Történt az hogy a Telekomnál lévő szolgáltatásainkat elmaradás miatt kikapcsolták.. ezzel nincs is gond..
Viszont..
Ma befizettük az elmaradást.. vissza is kapcsolták.. de csak az IPTV-.t, 1 óra telefonálgatás.. hibajegy felvétele után közölték hogy márpedig az ő rendszerükben és eszközeikben hibát nem találtak.. de ha számítástechnikai kérdésünk lenne (csak az van ) hívjuk a hiperszuperszervízüket... na persze..köszönjük, de inkább kihagytuk...
Internet még mindig nem volt.. viszont a drága kici kínai csodát (ZTE digitális elosztót) sikerült még jobban elrontaniuk.. (egyébként sem valami megbízható eszköz.. szokása az hogy leszabályozza a netet, mert annyira instabil hogy nem bírja a 20 megabitet .. az előző Pirelli furcsa mód még picivel többet is tudott.. de hát ezt a kínai vackot kell adni az előfizetőknek.. na mindegy)
Vissza az eredeti témához.. Az internet többszöri áramtalanítás után sem működött.. sőőt.. még Read Only-ba is tette magát a ZTE miután belepiszkáltak.. akármit próbáltam beállítani.. mindig az az üzenet fogadott hogy " System is Busy, Please try later"..
Miután már 10x legalább áramtalanítottuk.. vártunk rá fél órát..hátha helyrerázódik.. nem jött helyre.. megpróbáltam az admin felületéről resetelni.. hiába... nem reagált rá.. végül az lett hogy manuálisan kellett egy resetet nyomni rá.. és megjavult..
Gratulálok kedves Telekom, minden bizonnyal komoly szakemberek dolgoznak nálatok!