2024. április 24., szerda

Gyorskeresés

Fifa 12 - how it works?

Írta: | Kulcsszavak: Fifa . Fifa 12 . fifa 12 . EA games . ea games . EA Games

[ ÚJ BEJEGYZÉS ]

Szeretnék nektek egy cikket írni mindarról, amit tudni illik a Fifa 12 - ről, hogy mi is rejlik a "gépház" alatt, mik is azok a kulisszatitkok, amik olyan élethűvé teszik ezt a játékot? Na erről szeretnék beszámolni nektek.

Kezdjük az elején és hogy mi is az a "1: player impact engine".

A "player impact engine", azaz az "ütközésmodell" rengeteg változáson, újításon ment át a Fifa 11 óta.
Hozok is erre egy példát, a 11-ben ha két játékos össze ütközött, akkor ott a régi rendszerrel csak egy "ütközésanimációt" tudtak felvenni, tehát egy folytonos mozgás futott végig a játékoson, majd mintha misem történt volna, tovább futott.

Ez annyiban változott az új rendszerben, hogy itt minden részletre odafigyeltek, minden apró érintkezésre, ami bekövetkezhet és ez teszi annyira kifinomulttá és élethűvé a játékosok mozgását és mindezt a változást láthatod is, mikor a lassított felvételben végignézed ahogy a játékosok összeütköznek, ahogy a végtagok torzulnak és hajlanak.

kattints a videóhoz a képre

Eztán helyet kapott a játékban a 2: "Vision Map", avagy a "látóterület", ami hatására a játékosokat olyan intelligenciával ruházták fel, mintha a TV-ben néznéd a meccset.

Hogy mit is jelent a látóterület? Íme:

Amit ezen a képen láthattok, az azt próbálja ábrázolni, hogy a védő akinél a labda van, miként és merre látja maga előtt a pályát és a játékosokat.
Amint láthatjátok nem olyan nagy ez a sugár és értelem szerűen hátrafelé nem lát, így nem tud minden lehetőségről a játék adott pillanatában.

Amint itt látjátok, hogy a védő át passzolta a labdát a támadónak és a támadó a látó tulajdonsága miatt a látóterülete sokkal nagyobb. Tehát egy játékos látási tulajdonsága határozza meg, hogy mekkora a látóterülete és, hogy mennyire tud vissza emlékezni egy lehetőségre.
Ez nagyban megváltoztatja a játékosok viselkedését.

Hogy miben is?

Például abban, hogy amint a támadó ahogy az utóbbi képen láthattuk megkapta a labdát, keresi a legjobb lehetőséget, mint azt a való életben tenné.

Persze helyet kapott még rengeteg javítás a mesterséges intelligencián, tehát mikor nálad van a labda, a csapattársaid folyton keresik a legjobb helyet, hogy le tudd nekik passzolni, a szabadrúgásoknál helyezkednek a kipattanó labdára, illetve, ha téged rúgnak fel oda mennek nagyszájúskodni. :D

3: Átigazolások:

Milyen irányba fejlődött az átigazolások rendszere?

Az árak, a játékosok átigazolásaik sokkal életszerűbbek, a tárgyalások sokkal bonyolultabbak lettek, először a klubbal kell tárgyalnunk, majd a játékossal az igazolásról.
Előfordulhat, hogy napról napra nem sikerül megtárgyalnunk egy játékos átigazolását és kifutunk az időből.

Újdonság a játékban az átigazolás utolsó napja, amikor is az átigazolások drámai jelenetek közepette ér véget.
Egy idővonalon láthatjuk az eddigi játékosok átigazolásait.
A karrier mód központja átalakul az utolsó napi központtá és láthatjuk, hány óránk maradt az utolsó napból.

Az idő teltével a klubok egyre agresszívabbá, elszántabbá válnak.
Az alku lebonyolítására 8 óránk van.
Jól gondoljuk át, mert az igazolás hatással lesz az egész csapatra és játékukra.

Remélem tetszett ez a kis elemezgetés és ezentúl ennek tudatával játszotok majd
a Fifa 12-vel!

üdv

Hozzászólások

(#1) moonlight115


moonlight115
tag

Nem játszottam ilyet, mégis tetszik, pedig nem vagyok nagy focirajongó. (Inkább honfoglalózni szeretek.)

'how to work' helyett szerintem 'how it works' helyesebb.... :)

"Holdfényszonátának összedőlt a könyvespolca, mert bétóven sors szimfóniát rakott rá..." /by old rocker/

(#2) donbaalazs válasza moonlight115 (#1) üzenetére


donbaalazs
csendes tag

Köszi!

http://www.youtube.com/watch?v=xd7le5aRdcM&feature=related

További hozzászólások megtekintése...
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.