2024. március 29., péntek

Gyorskeresés

Jófogás háztól-házig kaland

Írta: | Kulcsszavak: utánvét . jófogás . csomag . háztól házig . buta emberek

[ ÚJ BEJEGYZÉS ]

Hatékony, kényelmes, biztonságos. Ezekkel a szavakkal hirdeti magát a háztól-házig funkció. Nos nekem kicsit más a véleményem.

Történetemet In medias res kezdeném. Hirdettem, hirdetek továbbra is, jobban mondva újra, a lapcsalád apró oldalán egy Samsung Galaxy S8 készüléket. Természetesen nem csak itt hanem felkerült a készülék Jófogásra is. A feltöltéskor megkérdezte az oldal, hogy élek-e a háztól házig funcióval. Ehhez csak egy címet, telefonszámot és a bankszámlaszámot kellett megadni ahová majd utalni fognak. Én pedig jóhiszeműen miért ne-t válaszoltam így hát bekerült a ez a funkció is a hirdetésbe. 129.900 Ft áron szerepel a termék, 127.500 jó magyar forintot kapok ha ezzel veszik meg, jön a futár, elviszi majd küldik a pénzt. Ez így nagyon jól hangzik! Nem kell sem a postával sem az utalgatásokkal, sem a találkozó leszervezésével foglalkozni! Helyette kaptam 1 hét idegeskedést és szívbajt.

Ennyire azért ne szaladjuk előre.
Április 4-et írunk, este olyan 6 óra magassága. Jön egy email. Vinnék a telefont! Nagyon jó, vigyék! Egy megerősítő link meglátogatásának segítségével el is indult a folyamat, a GLS majd jön és viszi, készítsem össze a csomagot. Szuper! Gyorsan szereztem dobozt, összepakoltam a dolgokat és másnap reggel vittem be melóba ugyanis az ottani címet adtam meg. Ez csütörtök, pihent a csomag, várta a pénteket, hogy jöjjenek érte. Tehát volt 1 egész nap a megrendelés és a csomag felvétel között.
Pénteken meg is jön a futár a délelőtti órákban, elviszi a csomagot, este már a HUB-ban! Tökéletes, hétfőn a vevőnél, keddre pénzem van belőle!

A hétvége nyugiban telt, hétfő hajnalba érkezett a depóba a csomag. Egész pontosan a püspökladányi depóba volt a csomag már hétfőn reggel 6 óra előtt. Jó teljesítmény a GLS-től, nem is róluk szól az irományom. :)

2018.04.09 6:43 - GLS járműben, 09:00-12:00 között kiszállítás.
Szuper! Pörögnek, gyorsan lesz belőle pénz és megnyugodhatok, hogy az éterben van valahol több mint 100e pénzem. Igen ám de ahogy 11 óra előtt odaért a futár az átvevő sehol. Na mondom előfordul, én se tudom mindig egyből átvenni a csomagom. Estére berögzítenek, hogy külön kérésre, meghatározott időpontra történő szállítást. 04.12 csütörtök. Hát mondom jól van. lehet nincs a városba, nem ér rá, ezer indok lehet amiért csak csütörtökön veheti át hát várok türelemmel.

Eljött a csütörtök, ebéd előtt gondoltam még ránézek hol is tart a csomag:

Ismét nem sikerült elérni a címzettet. Na hát jó, hogy adott a Jófogás telefonszámot felhívom, hogy mégis akkor most mi a helyzet.
Csörög, csörög nem veszi fel. Lehet épp dolga volt, hívom újra, csörög csörög már épp leraknám és felveszik!
Beleköszönök XY vagyok és tőlem vették meg az S8-as készüléket, arról szeretnék érdeklődni, hogy sikerülni fog-e átvenni.
- Hát Ő nem tud semmi ilyesmiről, Ő biztos nem rendelt semmit. - Jó,jó de mondom ez a szám lett megadva, akkor valaki használta az accountját vagy mi történt, ne mondja már, hogy semmi köze hozzá. - A fia rendelte de már beszélt a GLS-el. - Érdekes, hogy az előbb még semmit nem tudott róla most meg már megvan a dolog, na mindegy. Rákérdezek, hogy akkor sikerülni fog-e átvenni a csomagot. - Hát ő azt nem tudja. - Jeleztem, hogy jó akkor jelezni fogom a Jófogásnak és megtesszük a szükséges lépéseket, persze szinte semmi lépést nem lehet tenni maximum a jófogás törölheti az oldalról de a telefonba úgy tűnt az értelmi szintje valahol a béka ülepe alatt helyezkedik el. Rá is kapott a dologra csak nem úgy ahogy számítottam. Innentől eléggé agresszívvá vált, hogy én mit képzelek, ne mondjam már ÉS amúgy is miért őt hívom miért nem azt aki rendelte?! - Na hát itt kicsit elszakadt a cérna nálam is de nem ereszkedek le a szintjére inkább csak adom alá a lovat, hogy jól felhúzza magát. - A végére annyiban tudtunk maradni, hogy akkor megadja a fia számát és vele beszéljek.
Na az az SMS azóta is jön.
Sebaj, újra felvettek egy szállítási dátumot másnapra. Gondoltam észhez tért és végre átveszik.

Bizonyára..

Ekkor a GLS ügyfélszolgálathoz fordultam ahol nagyon készséges volt a kolléga és közölte velem, hogy ne aggódjak elindul ma vissza a csomagom.
Meg is történt, vissza is ért a mai nap reggel újra nálam volt a feladott csomag tökéletes állapotban.

Mi ebből a tanulság? Tulajdonképpen semmi csak muszáj volt kiadnom magamból és talán elgondolkodtató, hogy milyen emberek között is élünk. Elvette a kedvem az utánvétes küldözgetésektől egy életre mert csak egy jó hétnyi idegeskedést okozott ez a hatékony, kényelmes, biztonságos szolgáltatás.

Köszönöm, hogy elolvastad kicsi történetemet! :)

Mivel elég sok fejfájást okozott nekem a "vásárlóm" ezért leírom az adatait kicsit torzítva, hogy mindenki felismerje és fenntartásokkal kezelje aki üzletelne az Úriemberrel:
Sz. Gyula
Mező...d
... utca 24
+363075***84
sz...gyuszi2@freemail.hu

ps: Valakinek egy eladó S8 ? :DDD

Hozzászólások

(#1) Pete55555


Pete55555
addikt

És ilyenkor ki állja a futárt, aki feleslegesen rohangált? Mert a GLS tuti kiszámlázza a jófogásnak. Ráterhelik a vevőre gondolom?

Én egyébként utálom a házhoz szállítást, sőt, a világ legnagyobb marhaságának tartom. Persze, biztos van akinek pont jó, de pl én nap közben dolgozok, bármit hoznak, max este 6 után tudom átvenni, olyankor meg már nincs kézbesítés. Persze kérhetem munkahelyre, de az megint macera.
Ezért szoktam általában postapontra, vagy postán maradóra kérni a csomagot, vagy alapból csomagautomata. Az a legjobb, mindig nyitva van, akármikor érte mehetek, és még sor sincs.

[ Szerkesztve ]

...Szeretem leracsniztatni...

(#2) Divinity válasza Pete55555 (#1) üzenetére


Divinity
őstag

Szerintem a Jófogás lenyeli és leírja veszteségnek.
Írtam nekik is egy levelet, hogy remélem valami retorzió azért lesz belőle a "vevőnek" de mindössze annyit írtak vissza, hogy jelezzem a szállítás törlését és nagyon sajnálják a történteket.

Pont azt mondtam reggel a munkatársamnak, hogy nem csodálkoznék ha a futár megtaposta volna a csomagot és igazság szerint meg is érteném miért tette. Három napig ugrálhatott mert valaki szórakozik.

[ Szerkesztve ]

return Mono.fromCompletionStage(client::resolve).map { it.sign }

(#3) bagkri01 válasza Divinity (#2) üzenetére


bagkri01
őstag

Az biztos, hogy a jófogás nem az ilyen kedves vevőkre gondolt amikor ezt kitalálta. Arról nem tehetnek, hogy a "vevő" egy büdös bunkó. Kiszúrt veled és szegény futárral is és nem kap érte semmit..ez itt a baj.

samsungI600>tmobile pulse>nokiaE52>se xperia mini>nexus s>acer liquid gallant duo>JiayuG3>WayteQTalk5H(MIUIbyKelzsoca)>Xiaomi Hongmi 1S>lumia 535>Lenovo A6000>Meizu M2 Note

(#4) Medocsabi


Medocsabi
addikt

Utánvét soha senkinek! Ha valakinek annyira fontos vagy nagyon kell az amit keres, hidd el elmegy érte! Ha meg nem tudja megoldani, akkor nem komoly vevő.(vagy akkor előre utaljon, bár nyilván magamból indulok ki hogy nem verek át senkit,jófogáson nem mernék előre utalni)

(#5) The DJ


The DJ
addikt

Friss saját sztori :)

Hirdettem egy hibás laptopot alkatrésznek a jófogáson (is), be volt pipálva a háztól házig, jött is egy megrendelés, el is fogadtam. Minden oké, becsomagoltam, vártam a futárt a megadott időpontban. Futár jön, szaladok ki a csomaggal. Futár telefonál mire kiérek. Vakarja a fejét, köszön és mondja, hogy megy is, mert most hívták a központból, hogy a kedves megrendelő visszamondta (!) a rendelését és így nem veheti át a csomagot és nem is lenne értelme.

Írok is a kedves delikvensnek rögtön, hogy hát ez meg most micsoda? Reakció: Hát arról nem volt szó, hogy nincs benne HDD meg töltő és hogy én közben (!) megváltoztattam a hirdetést, hogy átverjem őt. Naná, persze :) Egyszer nem került módosításra a hirdetés a feladás óta és nagy betűkkel ki volt emelve, hogy alkatrésznek, le volt írva részletesen a hiba és az is, hogy nincs a gépben HDD és töltő sem jár hozzá. Csak ugye olvasni luxus. Megnézte a hirdetésben szereplő képet, látta, hogy eljut a bootig a masina és nyomott is a rendelésre, mert 10 ezer forintért hülye lenne nem rányomni. Csak aztán gondolom a nagy várakozásban elkezdte elolvasni a leírásom is. :)

Nagy károm nem lett belőle, kivéve azt, hogy itthon szobroztam, hogy várjam a futárt. Azóta visszakerült a laptop és megrendelte egy másik ismeretlen delikvens. Az előbb vitte el a GLS a csomagot. Kíváncsi leszek át lesz-e véve vagy utána jön-e a reklamáció, hogy a gép hibás :)

https://wpszaki.hu - Minden, ami WordPress, cikkek kezdőknek és haladóknak.

(#6) Divinity válasza The DJ (#5) üzenetére


Divinity
őstag

Legalább szólt időben. Nálam is volt egy napja mégse jelzett semmit utána is csak az időt húzta. :(

A helyedben rátelefonálnék, hogy biztosan megrendelte e :D

return Mono.fromCompletionStage(client::resolve).map { it.sign }

(#7) Viszlát


Viszlát
addikt

A szolgáltatás szempontjából ez nagyon jó reklám, az idióta vevő ellenére nem ért semmi kár, minden működött úgy ahogy kell, mentek, vitték, próbálkoztak, tehát ami rajtuk múlott az rendben volt. Nem olyan nagy kunszt különválasztani a vásárló baromságát a szolgáltatástól...

"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."

(#8) Divinity válasza Viszlát (#7) üzenetére


Divinity
őstag

Nem is a szolgáltatást akartam szidni. :N
Ahogy a végén le is írtam nem a Jófogást nem használom többet hanem az utánvétet legyen az akár sima mpl. :)

A szolgáltatás teljesen jó volna ha lehetne értékelni a felhasználókat és ezeknek lenne valami jelentősége. Mert egy hülye miatt vesztettem el a hitem benne pedig biztosan van 10 másik aki ha rendel valamit átveszi.

[ Szerkesztve ]

return Mono.fromCompletionStage(client::resolve).map { it.sign }

(#9) #21346560


#21346560
törölt tag

Árultam valamit.
Vevő felhív, hogy érdekli a dolog,

- Utánvéttel lehetne?
- Természetesen! A háztólházig szolgáltatással teljesen jónak tűnik, megfelel?
- Igen!
- Rendben, akkor intézze a szolgáltatást, a csomag a futárt várni fogja!
- Őőőőő.... Rendben!

Pár nap múlva jött a futár, csomagot elvitte, jött a pénzem, mindenki boldog!

(#10) XtremLor válasza Viszlát (#7) üzenetére


XtremLor
őstag

Ugyan ez mar eljatszva a postaval az igazi tanulo penz, en is kuldozgetek eleg sokat 90% utanvet, de alt. egy telefon beszelgetes sokat elarul.

"Legen...Wait for it...Dary"

További hozzászólások megtekintése...
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.