2024. április 25., csütörtök

Gyorskeresés

Émász ügyfélszolgálat, én feladtam...

Írta: |

[ ÚJ BEJEGYZÉS ]

Tegnap voltak itt valószínűleg csalók, akik le akarták szerelni a villanyórát, hisz teljesen más nevet mondtak, nem igazolták magukat, stb...
Na, hát mi más dolga akadna ilyenkor az embernek, minthogy hívja az ügyfélszolgálatot. És hallgassa a zenét, meg hogy szíves türelüket...
Hát az pont elfogyott, eddig bírtam hallgani a zenéjüket.

Hozzászólások

(#1) Depression


Depression
veterán

Nyitó hsz...

Orr alatt hordott szájmaszk pont annyit ér, mint a herére húzott koton.

(#2) CounterBoci


CounterBoci
senior tag

Miféle csalók? Erről még nem hallottam.

(#3) Gdi válasza Depression (#1) üzenetére


Gdi
senior tag

És legalább van egy pár "nemrég talált" használaton kívüli vese elbefőttesüvegezve a hűtődben?

''Milliárdnyi meggyilkolt csillag sikolya elhal az éj békéjében, és a kétségbeesésnek csak néhány, törékeny, kőbevésett szó áll ellen.''

(#4) Depression válasza Gdi (#3) üzenetére


Depression
veterán

Sajnos én dolgoztam, már csak a sztorira értem haza.

Orr alatt hordott szájmaszk pont annyit ér, mint a herére húzott koton.

(#5) spirit007


spirit007
senior tag

Órát csalók??
Mondjuk a kismegszakítót lekapcs. amíg a kábelt ... ööö.. :D
Legvalószínűbb, hogy téves címre jöttek, de én azért rápillantanék a befizetéseimre is.

(#6) Depression válasza spirit007 (#5) üzenetére


Depression
veterán

Épp ez az, ha az ügyfélszolgálat megerősítette volna, hogy nem küldtek oda senkit, akkor mentem volna a rendőrségre feljelentést tenni. De ne szórakozzanak már, hogy 42 perc folyamatos zenehallgatás után sem jutottam el az ügyfélszolgálatoshoz. Se visszahívás kérési lehetőség, se semmi, csak kötelező zenehallgatás, amit gyakran megszakít egy türelem, meg pár másodperces csend, amikor reméled, hogy végre valaki. Kihangosítva a többieket is idegesíted, és mindig legyél pattanásra készen, ha valaki esetleg beleszólna.

Orr alatt hordott szájmaszk pont annyit ér, mint a herére húzott koton.

(#7) spirit007 válasza Depression (#6) üzenetére


spirit007
senior tag

Egyébként nem mentél volna velük sokra, mert kiadják alvállalkozóknak az összes terep melót és egy üfsz-en fogalmuk sincs kihez-mikor-kit küldenek.
Küldjél nekik egy panaszos mail-t, arra pár nap alatt válaszolnak valamit.

(#8) Ndruu válasza Depression (#6) üzenetére


Ndruu
MODERÁTOR

Küldj nekik e-mailt, hátha azt előbb elolvassák...

Harrrr!!!!

(#9) bitpork válasza Depression (#6) üzenetére


bitpork
veterán
LOGOUT blog (1)

Akkor elmondom hogy nagybátyám meghalt májusban. Édesanyám (a nővére , ugye) 1 hónapig minden munkanap 2-3 alkalommal hívta az ügyfélszolgálatot teljesen sikertelenül. Én mint disznó azonnal elértem őket, csak a panasz menüpontot kellett választani....
Ekkor mindent megbeszéltünk, és ezek alapján az általuk küldött dokumentumokat kitöltve, csatolva a halotti anyakönyvi kivonatot , óraállás fotókat gyári számmal elküldtök mindnek.
Az egy dolog, hogy 30 nap az ügyintézés (nekünk mázli volt mert kb két hét volt), de kaptuk a következő választ: Köszönjük levelét! Mivel hivatalos ügyet csak a fogyasztási pontot nevén viselő intézhet csak, így a csatolt meghatalmazást kérjük kitöltve visszaküldeni!
Erre írtam első felindulásból egy olyan levelet hogy a család könnyesre röhögte magát, és úgy fejeztem be hogy a levél megy CC-ben az ombudsman hivatalba is.
Na erre már gyorsan reagáltak és elnézést kértek. Ezek után a villany és a gáz szolgáltató ugyan azt az embert egymás után két nap kiküldte a két külön órát leolvasni. Majd még egyszer a villanyórákat két napra rá.

https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

(#10) #90088192 válasza bitpork (#9) üzenetére


#90088192
törölt tag

Ha nem vagyok izé, megosztanád ezt a levelet velünk, mi is szeretünk röhögő görcsöt kapni :DDD

További hozzászólások megtekintése...
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.