2024. április 20., szombat

Gyorskeresés

Csomagváltás

Írta: | Kulcsszavak: internet . t-home

[ ÚJ BEJEGYZÉS ]

3-4 havonta szoktam nézegeti a T-Home honlapját csomagfrissítés miatt. Nagyjából két hete újabb csomagok voltak az oldalukon, emiatt nem tettem mást felhívtam őket a 1412-es telefonszámon csomagváltás ügyében.

Eddig DSL Happy csomagom volt, ami 2Mbit/256kbit sebességgel bír, az új csomag 5Mbit/512kbit-es a T-Home szerint, de ugye tudjuk, hogy ez valamivel gyorsabb a valóságban. Ráadásul a két csomag közel egy árban van.

A probléma abban van - és amiatt is írok ide - , hogy múlt hét szerdán azt igérték, hogy 5 napon belül átváltanak a megrendelt csomagra, nos azóta már eltelt több, mint tíz nap és még mindig semmi.
Két napja küldtem nekik e-mail-t is ez ügyben, de válaszra sem méltatnak.

T-Home, így nem szeretlek! :(

Hozzászólások

(#1) mexicanraven


mexicanraven
aktív tag

B*sztatni kell őket, nagyon sok embernél eljátszották mostanság ezt a dolgot, de nyugi előbb utóbb aktiválják! ;)

when the sun shines, we'll shine together

(#2) Drenadar válasza mexicanraven (#1) üzenetére


Drenadar
veterán

Hát nálunk nem aktiválták. Júliusban volt megkötve. Telefonban csak hebegtek habogtak hogy hát lehet hogy technikai okokból nem kiépíthető nálunk a gyorsabb csomag és akkor ők nem tesznek semmit. Az, hogy nekünk ez havi 5 ezret jelent azt le...ák. Válasszuk az egy megásat az biztos kiépíthető. LOL ez a tréjhóm. Most megpróbáltuk megint, hátha már sziveskednek valamit tenni. ha nem, akkor NHH.

(#3) mexicanraven válasza Drenadar (#2) üzenetére


mexicanraven
aktív tag

Nálam azt játszották el, hogy egyszerre volt aktív a két internetcsomag (2mbit és 5mbit) és azok kiütötték egymást, ergo nem lehetett böngészni, míg a telefonos hercehurca után beismerték, hogy ez a hiba és intézkednek. Egy ismerősnél pedig a már leírt folyamat játszódott le, lejárt a bekötési határidő és sehol semmi! Neki is telefonon kellett lebonyolítani az ügyeket! :(

[ Szerkesztve ]

when the sun shines, we'll shine together

(#4) CséZé


CséZé
őstag

azon gondolkodom, h ha 2 nap múlva nem történik semmi, akkor egy erőteljes lebaszás jön telfonon keresztül
egyszer volt olyan, h nem volt jó a pingem, azt mondták h teljesen rendbe van az, persze főleg h internetes játéknál felment sokszor 3-400ms-re, holott azelőtt 30ms volt. közöltem h ha nem tesznek semmi, akkor szolgáltatót váltok, valamiért megoldódott a problémám :U

(#5) pityeszka


pityeszka
őstag

Haveromnak a múlt héten szóltam, hogy köttesse már ki a vérbe mert 2 éve 7ezret fizet az 1Mb/s-ért! :Y Ígérték neki, hogy lesz automatikus sávszélesség emelés a jelenlegi helyett 2Mb/s-re emelik majd.Persze ugyanúgy 7ezerért!
Én egy másik szolgáltatónál fizetek 4ezret a 6Mb/s-ért. :)

Egy katona mindig parancsokat követ, de egy harcos csak a szívét követi. >>>Steam ID: p1tyeszka<<<

(#6) eastsider


eastsider
nagyúr

nekünk 72 órán belül átváltották :)

most 8/512 van de ebből, ha lejön 6... a max az 700kb/s... de nem mindig

kellene váltani majd az 5/512-re.. fele annyiba kerül... csak még nem jrát le a hűség, és lefele nem lehet váltani

(#7) CséZé válasza eastsider (#6) üzenetére


CséZé
őstag

nekünk most ez a 3. váltás ha jól számolom, eddig nekem se volt probléma, mert 2-3 napon belül átváltott, de már kezd ez idegesíteni h semmi választ sem kapok, holott azt mondták h ha van valami baj, akkor értesítenek
szóval nem értem őket...

(#8) Peter Kiss


Peter Kiss
senior tag
LOGOUT blog

Fel kell hívni őket, és egyből azzal kell nyitni, hogy le szeretnéd mondani. Megkérdezni az IQ-fighter ügyfélszolgálatos, hogy ugyan miért, mondhatod, hogy nem raktak át másik csomagba. Egyből átkerülsz. :K

(#9) CséZé válasza Peter Kiss (#8) üzenetére


CséZé
őstag

ha 2 nap múlva sem változik semmi akkor egy lebaszásos telefonhívást megeresztek

(#10) KicsiUbul válasza CséZé (#9) üzenetére


KicsiUbul
őstag

Válasz.

Értem én...

További hozzászólások megtekintése...
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.