Jelenleg várható indítási időpont (itthoni idő): 2017 március 31. 00:27 (2,5 órás indítási ablak, tehát 02:57-ig lehet indítani, ha valamiért (időjárás, technikai okok, lezárt területre betévedő hajó) csúsztatni kell az indítást).
Ez lesz az első olyan indítás, ahol már repült Falcon 9 'core' fokozatot (az első fokozatot hívják így) használnak újra. A B1021 jelű fokozat a CRS-8 úton repült, 2016 április 8-án, akkor ASDS-re (vagyis hajóra) szállt le.
A SES-10 műhold tömege 5281.7kg, és 35410 km x 218 km x 26.2° Geo transzfer pályára (GTO) állítják, innen még tovább 1,789m/s ΔV szükséges, hogy a műhold ~36000km-es Geostacionárius körpályára (GEO) álljon, utóbbit a műhold saját hajtóművével valósítják meg.
Mivel lehetőség van a 'core' fokozat visszaszerzésére, ezért most is megpróbál a fokozat leszállni a Of Course I Still Love You hajóra.
SpaceX alap stream (műsorvezetőkkel, akik különféle információkat osztanak még meg)
Technikai steam (csak a 'nyitott' rádióbeszélgetések lesznek a hangcsatornán, nincsenek műsorvezetők):
Élő vizualizáció a rakéta pályájáról.
Hajózás és légiforgalom elől lezárt részek:
A jobb oldali lezárt részen a kék jel ahol az ASDS várakozik
A holnap induló Falcon 9 a SES-10-el az orrán a 39A indító komplexum hangárjában, előtte és mögötte is látható egy-egy másik Falcon 9 'core' fokozat:
Szerk.: A rakétát már kivitték és felállították az indítóállásra:
Szerk.2.: A SES fotója a reggeli napsütésben fürdő rakétáról a 39A indítóálláson:
Szerk.3.: Itt az indítóálláson álló rakéta aljáról egy kép, a lényeget kivágva:
A 21-es szám a sorozatszáma a fokozatnak (egész pontosan: B1021)
Szerk.4.: Újabb kép, most a SpaceX-től az indításra váró rakétáról:
Majd még frissítek, ha lesz mit (nem, az indításkor én nem leszek ébren... ).