2024. április 25., csütörtök

Gyorskeresés

Ne telefonálj fizetés közben!!!

Írta: | Kulcsszavak: Bunkóság . Telefonálás . Telefonnyomkodás . Fizetés

[ ÚJ BEJEGYZÉS ]

Üdvözletem!

Ismételten itt vagyok, hogy egy érdekes dologról beszéljünk. Itt konkrétan a pénztárnál való fizetésnél, vagy egyébként egy idegen emberrel, vagy nem idegen emberrel való kommunikáció során óriási tahóság telefonálgatni. Ehhez természetesen értem a telefon nyomkodását. Tehát nem csetelgetünk és nem telefonálunk miközben kiszolgálnak minket. Egyszerűen tahóság. Ha fontos, akkor jelzed az illetőnek, hogy ezt sajnos fel kell venned és egy pici türelmet kérsz. Felveheted, de a vonal végén lévőnek jelezni kell, hogy később visszahívod, mert most nem alkalmas. Mostanában nagyon sok embert látok így viselkedni. Személy szerint én nem kezdem el az ügyintézést addig, ameddig le nem teszi a telefont. Bunkóság. Én sem teszem. A milliárdokról meg amúgy sem tárgyalunk közemberek előtt (már ha ekkora kutya vagy).

Vélemény?

Hozzászólások

(#1) Metalfan


Metalfan
senior tag

Legutóbb egy anyuka mögöttem ecsetelte felháborodását, hogy a gyereke - aki a legjobban olvas az osztályban - szövegértésre "csak" négyest kapott... aztán beakadt a lemez, és kezdődött elölről a sztori. Mire a pénztárhoz ért, már harmadjára hallgattam végig ugyanazt a sztorit, és gondolom ez így mehetett tovább végtelenítve, amíg... amíg nem is tudom, lemerült a teló vagy passz :D

(#2) pető bá' válasza Metalfan (#1) üzenetére


pető bá'
őstag

szerk.: nem válasz akart lenni :B

Pénztár szerintem pont nem túl jó példa - én sem érzem rosszul magam amiatt, hogy adott esetben a Lidl-Aldi pénztáros köszönés helyett folytatja a megkezdett beszélgetést a munkatársával a headset-en (nem, abszolút nem szükséges témában), ami kitart a bankkártyás fizetés végéig. Igen, alapvetően köszönünk, meg megköszöni a vásárlást, stb, de nem lesz rosszabb a napom, ha nem mennek le az udvariassági körök, mert "telefonál".

Nyilván egy éttermi rendelésnél gáz, valós interakciók esetén (beszélgetés közben) szóvá is szoktam tenni, ha valaki nagyon buborékba kerül a telefonjával. Ha pedig egy hívást fel kell venni és ismerőssel beszélek, akkor meg szoktam jegyezni, hogy milyen ügyben hívnak, mennyi idő lesz kb a hívás és miért nem várhat. (Bocs, xy munkatárs/főnök/cég/haver keres, fel kell vennem, max 2 perc.)

Egyébként az ok, amiért én pénztárnál nem telefonálnék, az az, hogy alapból is csak két kezem van, nincs rajtam headset, és Aldi/Lidl pénztáros tempóban pakolni két kézzel is nehéz :DDD

[ Szerkesztve ]

"... and I hope you have a great day!"

(#3) lolller


lolller
tag

Áh! Én 2 hete mindennap azon gondolkodom, hogy felmondok. 6-7 éve csinálom már az értékesítés/üfszolt., de ami az utóbbi néhány évben elkezdődött... Én ennyi hülyét még nem láttam mint az utóbbi 2 évben napról napra... Biztosan az én türelmem is már nagyon véges... Én ugyan így gondolom mikor bejön napszemüvegben ne adj isten még telefonál is közben félszavakban tök másra válaszolgat. Bár Én már meg sem várom míg befejezi, inkább essünk túl rajta gyorsan...

varázslatos szidalmak és a mágikus licencszerződések, mindkét fél megidézi maga irányítható jogászait, számtalanszor fölhangzik az "OWNAGE" szó, végül a legerősebb támadásban megidézik Kotickot és Newelt is. by:Necroman_Mk2

(#4) snecy20


snecy20
veterán

Nem mellesleg szerintem elég könnyű ilyenkor a figyelmetlenségből kifolyólag téveszteni, vagy nem odafigyelni arra ha rossz tétellel fizetek, vagy rosszul adnak vissza. Általában ezek az emberek nagyon fontosnak gondolják magukat, mert megtehetnék azt hogy kérnek egy visszahívást 5 vagy 10 perc múlvára, de nem.

Az Oroszországnak küldött iráni drónszállítmányok csak elnyújtják a háborút.

(#5) Carlytoo válasza lolller (#3) üzenetére


Carlytoo
aktív tag

Én nem dolgoztam kereskedelemben még. Az etikett viszont számomra fontos. Pékségben sorban álltunk. Az épp soron következő "beteg" telefonálgatott valakivel, miközben az eladó hölgyemény várta a rendelését. Elegem lett és odaszóltam, hogy haladni kellene. Rám nézett, de ezen kívül nem reagált. Ott elpattant valami és a következő mondatom már így nézett ki (egyébként is gyűlölöm ezt a fajta viselkedést): "Én megértem, hogy k*rva fontos vagy, de mi is haladnánk, szóval ha nem veszel semmit ne tartsd fel a sort." Letette és tudott rendelni. Miért kell ez? Ha engem keresnek, vagy hívnak(sűrűn előfordul), akkor fizetés előtt/alatt, vagy rendelés közben egyszerűen kinyomom. Azon a másfél percen nem sok minden múlik. napszemüvegben meg nem tartózkodunk zárt térben. Kivéve ha valamilyen egészségügyi okból hordja. Ez kb. 5 %.

[ Szerkesztve ]

"No sacrifice is too great, no treachery too small" - Inquisitor Horst

(#6) nemlehet


nemlehet
őstag

Én azt szoktam csinálni, hogy szólok neki 1x hogy "Ön jön", ha nem történik semmi 10 mp-en belül akkor simán elévágok. Ilyenkor ha "megbánást mutat" és sűrű elnézések közepette elkezd iparkodni akkor visszaengedem, ha pampog meg neki áll feljebb akkor nem is válaszolok neki.

Amúgy én is iszonyat bunkóságnak tartom, főleg ha szükség van interakcióra a részéről. Pl meg kell válaszolni kérdéseket, pakolni kéne stb. Ráadásul nem is értem miért nem lehet lerakni, ha nem fontos akkor kinyomod, vásárolsz, visszahívod, ha fontos akkor azt meg tényleg pakolás közben, sorban állva egy zajos áruházban akarod csinálni?

Agyrém...

Nokia 3310->3410->3100->6500 Slide(RiP Nokia)->Acer Liquid Metal ->Xiaomi Hongmi-> Xiaomi Redmi Note 3

(#7) Tikakukac


Tikakukac
titán

Azért itt vegyük ketté a sztorit, van amikor 300k-s gépet számlázok ki és adatokat kérek be és fizetünk egy köbméter pénzt vs. a Sparból paypassal kifizetem a 3 darab sajtos kiflimet.

Előbbinél valóban nem túl szerencsés a dolog, utóbbinál kutyát nem fogja zavarni, köszönök, megköszönöm, távozok. Csókolom.

A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.

(#8) lolller válasza Tikakukac (#7) üzenetére


lolller
tag

A szerző inkább az előbbire gondolt úgy gondolom. Ha jól értem, rendelést vettek volna fel az érintettől, csak hát ő inkább telefonált. :)

varázslatos szidalmak és a mágikus licencszerződések, mindkét fél megidézi maga irányítható jogászait, számtalanszor fölhangzik az "OWNAGE" szó, végül a legerősebb támadásban megidézik Kotickot és Newelt is. by:Necroman_Mk2

(#9) Met


Met
nagyúr

Nyomtatvány boltban dolgoztam, kettő vevő volt 2-3 várt a sorára, bejön egy faszi fennhangon telefonálva.
Csak nyomja nyomja, zengett tőle a bolt.
Felmentem a galériára, bekapcsoltam egy táblavágó gépet, kb. sarokcsiszoló hangja van. Hallom lent nyílik az ajtó, kiment a faszi.
Kolléganőm majdnem bebújt a pult mögé röhögni :D

Napszemüveget van amikor nem veszem le ha nem kell kérni és csak beszaladok aldiba, fogni kell, ha a fejemre teszem összemaszatolódik stb.
Ha eladóval kell konzultálni akkor természetesen leveszem.

"If in doubt, flat out!" Colin McRae

(#10) Tikakukac válasza lolller (#8) üzenetére


Tikakukac
titán

Hát akkor meg kit érdekel alapon ő telefonáljon én meg ülök vagy megyek a kövi vevőre. Csókolom. Prioritások vannak és ez így működik, ebből régen sem csináltam/tunk gondot :B

A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.

További hozzászólások megtekintése...
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.