Üdvözletem!
Ismételten itt vagyok, hogy egy érdekes dologról beszéljünk. Itt konkrétan a pénztárnál való fizetésnél, vagy egyébként egy idegen emberrel, vagy nem idegen emberrel való kommunikáció során óriási tahóság telefonálgatni. Ehhez természetesen értem a telefon nyomkodását. Tehát nem csetelgetünk és nem telefonálunk miközben kiszolgálnak minket. Egyszerűen tahóság. Ha fontos, akkor jelzed az illetőnek, hogy ezt sajnos fel kell venned és egy pici türelmet kérsz. Felveheted, de a vonal végén lévőnek jelezni kell, hogy később visszahívod, mert most nem alkalmas. Mostanában nagyon sok embert látok így viselkedni. Személy szerint én nem kezdem el az ügyintézést addig, ameddig le nem teszi a telefont. Bunkóság. Én sem teszem. A milliárdokról meg amúgy sem tárgyalunk közemberek előtt (már ha ekkora kutya vagy).
Vélemény?