2024. március 29., péntek

Gyorskeresés

Milyen autóm van?

Írta: | Kulcsszavak: Autó . Kocsi

[ ÚJ BEJEGYZÉS ]

Tudom-tudom, rengeteg esetben felmerült már a kérdés és autós topic is van, DE. Itt a kérdés nem rám vonatkozik, hanem Rátok. Lehet ez olcsó fenntartású, drága de kényelmes, vagy drága és sportos. Kinek milyen autó jön be?

Ha esetleg nincs autód, akkor miért nincs? ( Itt ne az anyagi háttért értsétek, hanem egy esetleges tudatos döntést ). - Senkinek nem turkálunk a pénztárcájában.

Hozzászólások

(#1) Klaus Duran


Klaus Duran
senior tag
LOGOUT blog

Jelenleg nincs kocsim mert nagyfater kocsiját tudom használni, és azt tartom fent.
Ha saját kocsit kellene vennem akkor benzinest vennék, max 10 éves, minimum 1600ccm. max 1,5 milláér

Motorom van, amivel tökéletesen elégedett vagyok. 15 éves és 2 évente kap egy kisebb generált.
Jövőre kuplung és hátsó fogaskeréknél az erőt átadó gumielem lesz cserélve. Benzincsap tömítése lesz cserélve amit én észre sem vettem mert sose használom. Szépészetileg meg kap majd új tükröket.

[ Szerkesztve ]

A Doctor nem hal meg, csak átalakul. https://www.youtube.com/watch?v=0C3zgYW_FAM

(#2) Szoszo94


Szoszo94
őstag

Egy Lexus IS250.

Kellett egy kényelmes utazóautó, amivel havonta 1000km autópálya, illetve 500km város kényelmesen kivitelezhető, illetve nyaralások, kirándulások. Szempont volt a megbízhatóság, illetve az előzésekhez megfelelő erőtartalék. Ezen kívül mindenképpen olyan autót akartam, aminek ismert nullkilóméteres óta a szervízmúltja. Pár típus maradt fent a rostán, és végül ebből találtam olyat, ami minden paraméternek megfelelt számomra.
Így, hogy munkába is járok vele (2*10km naponta), egy kisebb benzines is elég lenne, de azzal meg a hosszabb utakra nem lehetne kényelmesen elmenni.

Úgyhogy nálam nyert a sportos prémium :) Nem is bántam meg, jóideig nem akarom lecserélni.

Lexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II Limousine 1.5dCi // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi

(#3) Jack Hunter


Jack Hunter
csendes tag
LOGOUT blog

A maximum keret 500 ezer volt.Ennyiért akartunk egy kényelmes de tűrhető fogyasztású munkába járós autót,amivel évente egyszer el lehet menni nyaralni,és szintén évente kb 3-4alkalommal felkeresni a távol lakó bátyáimat.A végeredmény egy 1,4-es,98-as évjáratú Fiat Brava ötajtós csapottseggű lett,290 ezer kilométerrel.
Hozza az elvártat.Itt-ott néhány bosszantó apróbb hiba,de alapvetően megbízható jószág.Hármunknak,anyu,apu,én,bőségesen elég.Jó a helykínálat,viszonylag sok cuccot elnyel,és megelégszik vegyesen hét literrel.Autópályán kényelmesen viseli a 130-at,ilyenkor egy literrel többet eszik.Eddig termosztátcsere,szűrők cseréje,olajcsere,valamint vezérlés csere volt beiktatva,a termosztáton kívül ezt csak azért,mert kereskedőtől lett elhozva.A termosztátot pedig azért,mert nem melegedett fel az autó hűtővize az optimálisra.Most már ez is jó.Szerintem ennyi pénzért egy jó választás,a formája tetszik,amire kell,arra pedig jó.Nem akarom ajánlgatni,mert 1:ritkán ülök drága,milliós értékű autóban,2:minden autóból ki lehet fogni jót is,rosszat is.Mindenesetre,alaposan átnézve,lehet régi autó is jó autó.A kilóméteróra állás ne csapjon be senkit,egy huszonéves autóban lazán benne van a legalább 300 ezer.Csak az a kérdés,hogy ezt a távot a gazdái hogyan tudták le.Még valamit,utolsó szösszenetként:a régi Ford Escortban nem volt százezres számláló,így az eladó a laikusnak lazán el tudta passzolni a 25 éves autót "csak"78 ezer kilométerrel.Hogy hányszor fordult át,az már kit érdekel? :))


[ Szerkesztve ]

(#4) tboldi


tboldi
nagyúr

This.

[kép2], [kép3], [kép4]

2006-os Honda Jazz 1.4 LS @ 137k km

Elég semlegesen indult a kapcsolatunk, mert szükségből jött (egy korábbi balesetben sérült a lábam, nem bírok annyit biciklizni, mint korábban). Egy megbízható és olcsón fenntartható városi cirkáló kellett másfél millió körül, sokáig gombóc Swift volt a kiszemelt a családi WagonR-rel szerzett jó tapasztalatok miatt, de ez csak úgy szembejött a hasznaltauto.hu-n, közel is volt, elmentem megnézni, megfelelt, úgyhogy el is hoztam 1,6-ért.
Aztán ahogy telt az idő, és minél többet használtam, annál jobban megszerettem, és most már nem is szívesen engedném el. Rengeteget költöttem is rá 2,5 év alatt, úgy 8-900k Ft-ot, de a nagy része csak "személyre szabás", a hibajavítások nem érik el a 200k-et sem.

[ Szerkesztve ]

(#5) t72killer


t72killer
titán
LOGOUT blog

Az autó nekem eszköz, viszonylag kényelmesen kell 4 embert csomagokkal 1300km-es távra eljuttatnia. Ezenkívül abszolút zéró hasznunk van abból, hogy képes 180-al száguldozni, vagy van rajta ferrari-embléma/olyan hangot ad ki magából, mint egy ruszki tankhadosztály. Az se túl hasznos, ha a járgány többet fogyaszt egy busznál és minden második utcasarkon könyörög lónyálért.

Nekünk egy skoda octavia jött ki anno sok osztás-szorzás után.

[ Szerkesztve ]

Mindig meglep milyen sokan hiszik el, hogy van ingyen ebéd.

(#6) #21346560 válasza Klaus Duran (#1) üzenetére


#21346560
törölt tag

Nem tudom mostanában nézegetted-e a használt autó piacot, de a te szűrőiddel konkrétan 1 db autó van eladó az egész országban! :D

Hosszú utakra, kényelemre, megbízhatóságra öszpontosítottam.
Hosszas böngészés, teszt és vélemény olvasása után a 3. generációs Ford Mondeo 1.8 Benzin Sedan-ra esett a választás.
Persze a keret is közrejátszott, amúgy Mazda 6-os lett volna a favorit, de lényegesen drágábbak a Fordnál.
A választást nem bántam meg, nagyon jó állapotban hoztak be nekem egyet Németből, aránylag kevés km-el.
120.000 km-t tettem bele, kopó alkatrészeken kívül nem volt vele gond, sosem hagyott cserben.
Fogyasztása benzines létére kitűnő, nyáron klíma nélkül 6-7 l, télen 7-8 l.

Utólag derült ki, hogy félig mégis sikerült Mazdát venni, mert pont az általam vásárolt felszereltségben Mazda motor van! :)

(#7) SutPet


SutPet
aktív tag

Mi egy első generációs Ford Focust nyúzunk valamivel több mint 1 éve. 1.6 benzin eddig minden rendben van vele. Ezalatt az idő alatt beletettünk 28000km-et. Azért erre esett a választás mert olyan autót akartunk ami viszonylag megbízható, relatíve olcsó fenntartani de azért nem teljesen fapad.

God must love stupid people, he made so many of them.

(#8) Egon


Egon
nagyúr

Opel Astra K ST.
Két gyerekkel kellett a nagy csomagtartó, és tetszett a nagy hátsó lábtér. Újat akartunk (tavaly tavasszal vettük), ez tűnt a legoptimálisabb döntésnek.

"Bonyolult kérdésre egyszerű választ keresni helyénvaló, de ritkán célravezető megoldás" (Wayne Chapman)

(#9) aero.


aero.
veterán
LOGOUT blog

Egy 4.3 GS, mert V8 kapuzárási

Illetve egy S60 2.0T, mint daily

Otthon egy 9-5 2.0T

És egy 20 éves Arosa, ami képet sem érdemel :D

(#10) domos


domos
senior tag

1999-es Audi TT 8N, 180 lóerős 1.8T motorral, FWD, 186e Km van benne. Kb. egy hónapja vettem egy autószerelőtől, ennek köszönhetően nagyon jó állapotban van. 1,3 millió Ft volt. ~2 millióval vágtam neki az autóvásárlásnak, ennek kb. a felét szántam autóra, a fele pedig tartalék az esetleges javításokra. Itt az alapár kicsit több lett, de szerintem bőven megérte rákölteni azt a pluszt. Munkábajárásra használom, kb. 12 litert eszik százon, ez köszönhető annak hogy ahol lehet ott azért megyek vele. Eredetileg Audi A3 8L-t vagy mk4-es Golfot akartam ugyan ezzel a motorral, de nem igazán találtam jó állapotút, szóval ez lett belőle. Eddig nagyon élvezem, szeretem használni. :))

Ez a második autóm, 4 hónapja van jogsim. Előtte egy Lada Samara volt, azt is szerettem, de sajnos nem érte meg fenntartani.

If you don't do it enough, nothing's gonna really happen.

További hozzászólások megtekintése...
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.