2022. augusztus 16., kedd

Gyorskeresés

otp kalandjaim 2 - lakáshitel törlesztési biztosítás kálváriám

Írta: |

[ ÚJ BEJEGYZÉS ]

Hi!

Itt elsőre is elnézést kérek, hogy hosszú lesz az írás, de a végére ti is rájöttök, hogy a modern kor gengszterei azok maguk a bankok (ha eddig nem tudtátok volna). Ez a cikk mint oly sok más is az információ megosztás jegyében született. Lehet egyesek szemében reklám lesz mások szemében pedig antireklám, de Én a tájékoztatást tűztem ki célul, és igyekeztem ezt minél objektívebben megtenni, de nem volt könnyű. A másik fontos dolog, hogy a pénzügyi szektorban ahol mindenki úgy gondolja, hogy csupa vérprofi szaki dolgozik akikre bátran rá lehet bízni a nehezen megkeresett pénzünket, hát az bizony mennyire nincs így. Szóval az otp-nek (szándékosan írtam kicsivel) van egy ilyen törlesztési biztosítása a náluk lakáshitellel rendelkezők részére (gondolom több más banknak is), aminek havi összege a hitel fix százaléka. Bár úgy tűnik a hitelt felvevőknek nyújt biztosítást, de valljuk be őszintés ezzel valójában inkább a bank biztosítja be magát az ügyfél költségére, és egy újabb bőrt húznak le a delikvensről. A választott csomag függvényében fizet(het)nek ha: nincs munkád, keresőképtelenség / baleset esetében, ELMÉLETILEG, a gyakorlatot lásd lejjebb.

Telefonon felhívtak, jól hangzott a dolog, mindent elintéztek (minél hamarabb a pénzükhöz jussanak vagy hogy nehogy meggondoljam magam), nekem csak az aláírt példányt kellett visszaküldenem. Az első kitételem itt az lenne, hogy anno nem emlékszem, hogy engedélyt adtam volna a banknak, hogy bármilyen üzleti célú telefonnal megkeressenek / zaklassanak, de mégis megtették. Például volt valami adó visszatérítéses 8 éves futamidejű megtakarítás csomag, azzal 7x is megkerestek röpke 2 év alatt telefonon, mindig elmondtam, hogy kösz de NEM érdekel, majd néhány hónap múlva megint hívtak. Volt egy olyan ronda megérzésem (ami be is jött), hogy ez nagyon bukta ízű buli. Mármint a szerződést a bankkal kötném, de a 8 év alatt amíg nekik fizetek ők egy petákot se raknak a pénzhez hozzá, sőt a számlavezetésért még le is nyúlnak havonta. Az állambácsi akitől viszont az adómból visszatéríthetném a befizetés 30% max 72eFt, az nincs benne a szerződésben, tehát bármikor kihátrálhat a dolog mögül. És igen az első 1-2 évben ugyan megadták a 30% visszatérítést, majd később már csak 20% volt a kedvezmény, meg valami botrány is volt a legvégén, szóval csak igazam lett. Persze az ügyintézők úgy adták elő hogy ez az évszázad üzlete, és nem értik miért nem vágok bele. Az utolsó alkalommal már kissé vulgárisra vettem a figurát hátha veszik a lapot, és úgy tűnik ez bevált, tudom ajánlani másoknak is. Szomorú hogy ehhez az eszközhöz kell nyúlni, okos ember ért a szép szóból és az egyszerű elutasításból de a hülyék nem! Ja az Erstétől is felhívtak ezzel kapcsolatban, de ott elég volt 1x, mondom egyszer nemet mondanom és megértették, kicsit más színvonal! Ebből következik, hogy vagy az otp-nél ennyivel ostobábbak az ügyintézők vagy szimplán az informatikai rendszerük sz...r és nem jelzi hogy bocs de már 7x zaklattuk az ügyfelet ezzel kapcsolatban és mindig nemet mondott, talán nem kéne 8. alkalommal is, minek???

Szóval visszatérve olyan 6-7 éve fizettem a törlesztési biztosítást és sajnos igénybe kellett vennem a szolgáltatást, de hát ezért van. Elővettem a szerződést, 21 nap után fizetnek, de csak ha regisztrált munkanélküli vagyok, ez már első olvasatra is időhúzásnak tűnt. Elmentem hát a munkaügyi központba a regisztráció miatt, de ott meg kértek néhány olyan papírt amit a volt munkáltatom még nem küldött meg szóval csúszott minden. További érdekesség, hogy egy biztosításról beszélünk, de nem biztosító hanem az otp mint bank köti a szerződést, viszont a groupama mint biztosító intézi a dolgokat, szép kis csavar. Végre minden papír megvolt, bementem vele az egyik helyi fiókba, mindent lefénymásoltak. Az ügyintéző nézte a papírokat és itt ért az első meglepi, mivel van 2 speciális feltétel amiknek EGYÜTT teljesülni-e kell a fizetéshez:

1. csak HATÁROZATLAN IDEJŰ munkaszerződésnél fizetnek, határozott időre vagy próbaidőre kötöttnél nem!!!

2. ha te mondtál fel a munkáltatónak akkor sem fizetnek!!!

Ezt a 2 fontos feltételt - amit az ügyintéző hamarabb megnézett a felmentési szerződésemben mint a nevemet - olyan szépen elhallgatták a szerződés megkötésénél mint a holodomot anno, az hiszem ezt hívják finoman szándékos félretájékoztatásnak, de átverésnek is hívhatjuk hiszen az. Igazából a szerződés kötésénél még azt sem kérdezték meg hogy bocsika, de van egyáltalán munkád? A dolog azért érdekes, mert véleményem szerint az ezt a biztosítást kötött ügyfelek minimum 5-10 százaléka, de lehet hogy 30% határozott idejű szerződéssel dolgozik, és most abban a megnyugtató tudatban térnek álomra minden nap, hogy minden rendben mert van biztosításuk ami majd segít ha gond lenne és nem hosszabbítanák tovább a munkavállalói szerződésüket. De nagy lesz a pofára esés ha majd esetleg mégis igénybe kell venniük:((( Egy ismerős járt így aki oktatásokat végez 3-6 hónapos időkre, szóval mindig fix határidejű volt a szerződése, 1 alkalommal 3 hónapra nem volt melója (nem volt meg az oktatási létszám), bement és akkor szembesült a ténnyel, hogy teljesen feleslegesen fizetett évekig. Először azt hittem, hogy csak nekem nem mondták el a megkötéskor, de úgy tűnik ez a bevett üzleti átverés profilja az otp-nek, az év bankjának:((( SZÓVAL HA VAN ISMERŐSÖTÖK AKINEK VAN ILYEN BIZTOSÍTÁSA, MONDJÁTOK EL NEKI, HOGY HA NEM FELEL MEG A FENTI 2 PONTNAK, AKKOR BONTSA A SZERZŐDÉST, MINEK TÖMI A BANK ZSEBÉT FELESLEGESEN!

Egyébként annyi papírt kértek, egy részüket teljesen feleslegesen, másikat meg szerintem jogalap nélkül, komolyan mondom csak éppen a nagyszülőket nem kellett kiásnom hajminta miatt. Nálam szerencsére minden stimmelt, mindent leadtam, semmi sem hiányzott, az ügyintéző csak annyit mondott, hogy OK, majd Pesten fognak számfejteni és minden hónapban hozzam a munkaügyi igazolást (még azt se mondta mikor, hónap elején, hónap végén semmit), a következő 12 hónapra ők fizetik a havi törlesztőt, minden patentnak tűnt (azóta ezt csökkentették 6 hónapra, kíváncsi lennék hány érintettet tájékoztattak erről, gondolom senkit). Aztán úgy 4 hét múlva kaptam egy levelet Pestről (mi tartott addig), hogy a munkaszerződésemet küldjem el nekik, mert azt nem adtam le.

1. Mi közük hozzá?

2. A helyi ügyintéző miért nem kérte?

3. Minek nekik egy munkába lépésről szóló papír mikor a biztosítás pont az ellentétjéről szól a munkaviszony megszünéséről és azt meg a munkaügyi központ és a felmentési szerződésem is DUPLÁN igazolta, szóval minek is a munkaviszony kezdetének igazolása? Hülyék ezek?

4. A levélben ott volt a lényeg, valami olyasmi, hogy amíg nem pótolom, addig nem fizetnek, magyarán IDŐHÚZÁS, csak ezért kérték. Ez a pont itt legyen az immáron a 2. alkalom ezzel kapcsolatban, majd sorolom a többit.

5. Nekem ráadásul nem volt meg a munkaszerződésem (bő 15 év után ki emlékszik már rá hol van), a pesti munkáltatómtól kellett elkérnem (+idő). Az én munkaszerződésemen ráadásul nem szerepelt a „munkaszerződés” mint megnevezés hanem a „kinevezés” szerepelt, és a fentiek után kicsit aggódtam, hogy a pesti ügyintéző 2 idegsejtjét esetleg ez a tény hogy amit küldök neki azon nem a az általa áhított munkaszerződés szó fog szerepelni esetleg megzavarja, ezért mondom felhívom biztos ami fix. Eddig bármilyen hivataltól kaptam papírt földhivatal, APEH ott volt az ügyintéző mellett a telefonszám, esetleg email, lehetett kapcsolatot teremteni vele, de itt semmi. Jó mondom akkor felhívom a központi számot, nyomogatós telefonközpont, sok hülye reklám, végül csak elkaptam a központost, mondtam kivel szeretnék beszélni (a kapott levélen ott volt az ügyintéző neve), mire azt mondta MEG VAN TILTVA HOGY AZ ÜGYINTÉZŐT KÖZVETLENŰL KAPCSOLJA, csak vele beszélhetek, ő majd továbbítja az ügyintézőnek a kérdést, addig tartsam a vonalat (persze), és majd ha ő kapott választ utána majd elmondja azt nekem. Já! anyám borogass, ez itt a 21. század, micsoda 1 színvonal!!! Itt már kezdtem kicsit ideges lenni, végül beszélt „volna” az ügyintézővel de nem tudott, mondtam akkor adja meg az email címét írok neki, és majd a mellékletet is oda küldöm, haladjunk már 20 perce logok a telefonon. Erre azt a választ kaptam, hogy nem adhatja ki ezeket az információkat. Tőlem minden hülyeséget elkértek de rögtön és azonnal, de 8 napon belül, de visszafelé meg semmi? Még egy vacak e-mail címet se? Mi van itt, vagy inkább ott? Ez a 21 század az otp-nél? Se telefon se email? Ez most komoly? Milyen kibaszott hülye tervezte ezt a rendszert? Ez az ügyfélbarát hozzáállás? A brossurákban persze nem ez van, ott megy az öntömjénezés, visszahívás, online regisztráció mintha minden tökéletes lenne, de úgy tűnik csak porhintés az ügyfélbarát kamu duma, és a netet böngészve elég sok groupama panaszt találtam, gondolom nem alaptalanul.

6. Egyébként átolvastam az eléggé részletes felmentési szerződésemet és a kért kinevezési iratomban csak egyetlen 1 információ volt pluszban benne, mégpedig az első fizetésem összege. Valahogy kötve hiszem, hogy pont erre lett volna szüksége az ügyintézőnek és emiatt toporogtunk egy helyben jó 2 hónapig. Tényleg fizetek 1 sört annak aki egyéb értelmes indokot tud mondani az időhúzáson kívül. Komolyan elgondolkodtam azon, hogyha fogtam volna egy szalvétát és ráírom, hogy munkaszerződés, név, aláírás, dátum, lehet azt is elfogadták volna. Egy tesztet megért volna.

Az első kifizetés majdnem 3 hónapjukba került emiatt, addig persze én fizettem ugye. Haladtunk szépen, aztán megnéztem a havi egyenlegközlőt, és sehol rajta az utalás összege, ezért amikor legközelebb vittem az igazolást a groupam fiókba (ott faxoltattam el, nem postázunk) rákérdeztem mi ez. Kiderült, hogy a pénzt nem a fő folyószámlámra teszik rá, hanem egy belső számlára (onnan nem tudom leemelni, nem mintha akartam volna) ezért az nem jelenik meg a havi egyenleg közlömön se, de jó! Magyarán az egyetlen információ róla az ha küldi a pesti nő a levelet, vagy ha besétálok a fiókjukba (bár ott se tudták 100% biztosra mondani a dolgot) és megkérdem, egyébként semmi, király, intelligens egy rendszer, itt a digitális korszak ezek meg még mindent papíron intéznek. Az utolsó utalásról például 5 hónap után kaptam visszaigazolást, persze visszadátumozva!!!! (precíz cég mi?), bezzeg nekem meg 8 napos határidőkkel fenyegetőznek, gratulálok!!!!

Egyébként egy másik érdekes adat, hogy mivel nem tudták több alkalommal a havi lakásbiztosításomat fedezet hiányában levonni feltűnt, hogy mikor próbálkoztak, mindig 1 napon de azon a napon 3 alkalommal is. Most tényleg van olyan idióta aki úgy gondolja, hogy ha reggel 7-kor nem tudja levonni a pénzt azért délután 2-kor még érdemes megpróbálni, és ha akkor sem akkor meg este 7-kor is? Ez most komoly? Miért nem 3 különböző nap, az sokkal logikusabb lenne vagy nem?

Aztán jöttek az érdekes esetek, kapom a fenyegető levelet a hölgytől 11. aláírási dátummal, hogy azonnal adjam le a munkaügyis igazolást, csak hogy én azt 5-6 környékén elfaxoltam neki miért nem találja? Jön a következő lapát rá, szintén 11. dátummal (egy napon is érkeztek meg) másik levél, hogy megkapták az igazolást és utalták a pénzt. Jó mondom biztos délelőtt írta az elsőt és délutánra meglett, nyugi van, csak magát szívatta meg a némber nem engem. Aztán vagy 3 nappal később megint egy levél, hogy követeli az igazolást megint. Mi van? Nézem a dátumot ezt 5. dátummal írta, hogy érkezhet meg napokkal a 11-i két levél után a 6 nappal korábban megírt levele? Na de tényleg! Itt már éreztem, hogy elég sok homok van ebben a gépezetben, de azt gondoltam vannak véletlenek, álljunk pozitívan a dologhoz még ezek után is. DE mivel ezt a formula (11/11/5) egy másik hónapban is pontosan leutánozva megtörtént, a sejtésből tény lett, ott nagyon komoly gondok vannak.

Egyébként az egyik levelet bevittem a helyi groupama fiókban, hogy meséljék már el 1-2 részét pontosan hogy is kellene értelmeznem ezeket a kétértelmű mondatokat, mert szerintem nem fehér ember írta, pedig elég sok jogi végzettségű ember levelezését elolvastam már, de ez nem. És mi lett a vége? Ők sem tudták megmondani mit és hogyan kellene érteni! Megnyugodtam, nem én vagyok a hülye. Mondom de akkor kérdezzenek már rá, ha már engem letiltottak, és akkor derült ki hogy őket is letiltották Pestről, nem zavarhatják az ottani ügyintézőket, a saját kollégájukat! Azt hittem rosszul hallok amikor a hölgy mondta ezt nekem. ENNÉL GAGYIBB RENDSZERT MÉG ÉLETBEN NEM LÁTTAM. EZ EGY PÉNZINTÉZET????

Aztán átgondoltam a dolgot, hogyha a hónap elején kell fizetnem, leadom a hó 1. hetében az igazolást az ügyintéző meg jó 1 héttel később fizet akkor csak a 2. héten lesz ott a pénzt, nem szeretnék késedelmi pótlékot fizetni egy lassú liba miatt aki szerintem szándékosan húzza az időt (ezt már azt hiszem a 3. pont). Szóval tök logikus ha az előző hónap utolsó napjaiban már leadom az igazolást így az ügyintéző is esetleg benne lesz a határidőben. Leadtam a januárról szóló igazolást de január utolsó napjaiban és nem február elején mint szoktam, majd a következő hónapban maradtam ennél a sémánál, senki sem szólt mikor leadtam a papírt, hogy ezt ne lehetne így csinálni. Egyszer csak jön egy fenyegető sms, hogy azonnal fizessem be az elmaradt lakáshitelt. Utána néztem és tényleg februárban nem kaptam igazolást az utalásról. Bementem a helyi fiókba, ők látták az igazolások leadva (mindig kértem, hogy az én példányomra amit elfaxoltak dátum pecsét kerüljön), minden rendben, februárban tényleg nem volt utalás, de a számfejtést a pestiek végzik nem tudnak segíteni. Megint telefon, panaszkodok a központosnak, félrerak, majd mondja, hogy tárgyalt az ügyintézővel aki szerint minden rendben, de nem tudja egészen pontosan visszaadni amit mondott ezért inkább átadná (elég erőteljes bizonytalanság volt a hangjában). Na végre elkaptam a nőt, és előzetes elgondolásom beigazolódott, tényleg egy egysejtű intézte ügyeimet, akinek bármit mondtál nem értette meg, egy papagáj stílusában csak ugyan azt ismételgette. Minden rendben menjek be nyugodtan az otp-hez, ő mindent megcsinált szépen nincs itt semmi gond. Minek mennék be a bankba, ti vagytok egy csapatban, miért nem intézitek el ti egymás között wazze??? Hiába mondtam neki hogy van egy januári utalás és egy márciusi de közötte hol a februári, neki nem eset le, csak szajkózta ugyan azt a 3 mondatot. Szimpla matek egy óvodás is megérti, de ő nem, nála minden jó, ő mindent megcsinált. Most vagy tényleg együgyű volt az illető, vagy akkor eset le neki hogy elbaszta a dolgot és nem merte bevállalni, nem tudtam 100% megítélni, de azt tudtam, hogy jobban jártam volna ha nem ő intézi az ügyeimet. Nem tudom a 8 általános feltétel az otp-nél az állások betöltéséhez, mert ezen telefon alapján erős kétségeim voltak, mint ahogy a telefonközpontosnak is azért is adta át nekem. Még azt sem tudta megindokolni, hogy ha 6-án elutalta a legutóbbi összeget akkor 26-án (aznap beszéltem vele) miért nincs még a kezemben a levél erről? Nem volt a toaletben wc paper és az enyémmel törölte ki??? Emlékeztek még Torgyánra, mezőgazdasági miniszter volt jogász létére? Na dettó az a stílus. Aki nem emlékszik rá az nézzen meg néhány videót róla.

Aztán rájöttem, hibáztam, le kellett volna süllyednem az ö szintjére és ceruzával a leadáskor rá kellett volna írni, hogy a január 30-án leadott papír az igazából nem a decembert hanem a januárt igazolná, talán észre vette volna és talán felfogta volna, nem biztos. A hölgy csak annyit nézett, hogy a dátum ezen is január, olyan utalás már volt így ezt kidobta (vagy kitörölte vele a seggét, nem tudom) de így hagyott ki 1 hónapot ami nekem jó 40 ezresembe került. Ha 2 nappal később adom le akkor már február lett volna és azt elfogadja. Nagyon fontos információ, hogy a munkaügyi igazolás nem egy hónapot igazol hanem a teljes munkaképtelenségi időszakot, szóval ha kimaradna 1 hónap akkor azt az utolsó alapján utólag le lehetne számfejteni, de ezt persze nem csinálják meg hiszen minden zsebre megy, de ezt sem láttam leírva sehol.

A felmondási hercehurca
A lényeg, hogy ezen történtek után mihelyst munkába léptem eldöntöttem, hogy felmondom ezt a baromságot, hulljon másnak a haja ne az enyém. Bevittem az utolsó igazolást a gruppeba, megkérdeztem, hogy lehet felbontani. Hát az nem megy csak úgy, meg amúgy is az otp kötötte, tehát náluk kell. Frankó szóval van egy biztosításod amit online kötsz, ha intézni kell akkor a helyi groupama, de egyébként Pesten számfejtik, és ha felmondanád akkor meg az otp. Láttatok már ilyet, hogy 1 azon dologgal 4 különböző helyre kell menni? Még szép hogy káosz van belőle. Átmentem a megyei nagy otp fiókba, 40 pult, csak hamar sorra kerülök. Sorszámot nem tudnak adni, leghamarabb 1 óra múlva talán be tudnak rakni, vagy adnak időpontot jövő hétre. Legyen, maradtam ennél, a sorszámosztó elkérte a telefonszámomat és mentem. Utólag gondoltam bele ha adtak egy fix időpontot akkor minek kérte el a telefonszámomat? Mi jönne nekik közbe, dögrovás az ügyfelezők között? Nekem viszont nem adott meg semmi elérhetőséget pedig 100x nagyobb az esélye, hogy nekem valami közbejön. Az otp szervezésből megint 1-es.

Pontosan érkeztem, bár annak ellenére, hogy volt időpontom még így is vagy 15-20 percet kellett várakoznom, ezt nem így kéne csinálni, szervezésből megint 1-es a zöldeknek (és nem FTC-nek). Szóval végre odakerültem elmondtam miért jöttem, odaadtam az irataimat az ügyintézőnek, átböngészte majd szó nélkül elkezdett dolgozni, az adataimat frissítette a rendszerben, de:

1. nem ezért jöttem

2. már papíron leadtam 1x évekkel korábban, hogy tojtak rá átírni az meg nem az én gondom

Egyébként az sose értettem, hogy a tőlük érkező levelek egy része az új címemre érkezett, a másik a meg a régire, nem egészen tiszták ott a dolgok mondom én. Elém tett egy aláírás mintát, baromira nem kértem, ráadásul alatta burkoltan elrejtve egy 3. cég szerepelt (valamilyen médiagroup) akinek majd átadják az adataimat, és mindez egy egyébként aláírás mintának álcázott papíron. Mi van itt de komolyan! Ja és nem az az X-elgetős verzió volt, hogy bepipálod vagy üresen hagyod, elfogadod vagy sem, hanem ha aláírtad a mintát akkor ehhez is hozzájárultál, NINCS VÁLASZTÁSOD, ilyet még sose láttam, de tényleg! A hab a tortán az egészben az, hogy egyik papírról sem kaptam ügyfél példányt, de nekem mindent alá kellett írnom, erre se volt példa még hivatalban vagy más banknál. Időhúzás, az ügyfél igényének figyelmen kívül hagyása, az ügyfél jogainak felrúgása, és az ügyfél adataival visszaélés. Végre odakerültünk, hogy megszüntetés ami miatt jöttem szóba került, de jó haladunk végre csak 10 perc ment el számomra teljesen feleslegesen, meg a 20 perc várakozás, mondom én hogy ez óraműpontos cég, vagy nem? És az is igaz, hogy vagy 30-al ment feljebb a vérnyomásom, már értem miért kell ide 1 héttel előre sorszámot kérni! Kiderült, hogy nincs erre nyomtatványuk, írjak egy kérvényt kézzel, papír toll. Ezek után igazából azon sem lepődtem volna meg ha elém toll egy kőtáblát vésővel meg kalapáccsal. Nesze neked informatika, papír mentes adminisztráció, környezetvédelem, ügyfélcentrikus és pláne gyors ügyintézés mintha még mindig a kommunizmusban lennénk, ez a cég semmit se változott a postabankos korszak óta, hihetetlen. Megírtam, majd tovább küldik (már vártam hogy ad egy címet hova postázzam, persze saját költségre). 60 nap az elbírálás, na itt nem tudtam felsírjak vagy felröhögjek, mit kell ezen elbírálni, ha nekik nem tetszik akkor fizethetem tovább, vagy elhúzzák a következő szökő évig??? Bezzeg a megkötéskor már másnap a postaládámban volt az aláírandó példány. Ez nekem olyan kettős mérce, nektek nem? Egyébként erről a benyújtásról sem kaptam semmit se vissza. Aki nem értené ezzel a húzással plusz 2 hónapi zsét még lenyúlnak az ügyfél zsebéből, mocskos trükk, persze erről sem esett szó a megkötéskor. Arra viszont mérget vennék, ha aznap benyújtottam volna az igényemet akkor visszamenőleg azonnal megszűnne a biztosítás, nem lenne ott a 60 nap:) Egyébként említettem fent egy tanár ismerősömet, na amikor ő meg akarta szüntetni akkor a megszüntetésre nem is volt még ilyen lehetőség sem, 3 hónapjába telt az elintézése. Szóval az ügyfelek érdekeinek és jogainak ilyen mértékű sárba tiprása egy ekkora cégnél itt a digitális korszak közepén......maffia, erre csak ezt tudom mondani. Most kellett volna ide egy több soros minősítő megjegyzésekkel teli bekezdést tennem, de az úgy is ki kellene sípolni, szóval NAGY LEVEGŐ..... Az azért némileg vigasztal, hogy összeszámolva nekem fele annyiba sem került ez a biztosítás mint amennyit ők kifizettek - nyögve nyelősen, bárhogy is próbáltak elgáncsolni - helyettem, de tudom, hogy nekem alapvetően mákom volt, sajnos nem mindenkinek, a többséget sajnos sikerült palira venniük.

Na kipanaszkodtam magam, bocsi érte, mea culpa mea maxima culpa. :R :R

  • Nem lehet hozzászólni
Copyright © 2000-2022 PROHARDVER Informatikai Kft.