2019. március 24., vasárnap

Gyorskeresés

Egy rendelés története..

Írta: | Kulcsszavak: euronics . megrendelés . műszaki . kávéfőző . szállítás . késés

[ ÚJ BEJEGYZÉS ]

Update: [Válasz legalul]
A következők az EURONICS facebook oldalán, valamint a saját oldalamon a következő formában közzétéve:

"Tisztelt Olvasók!
Ahogy látom nem egyedüliként küzdök a problémámmal, de én is közreadom a történetemet. Ismerik már egyébként is elég sokan...:

Euronics saga :

2013.01.28-án megrendelt termék ma, azaz 2013.02.14-én a következő fázisnál tart:
Az ügyfélszolgálaton 5. alkalommal történt érdeklődésemre a korábbi 4 alkalommal hallott információk, miszerint a központi raktárba nem érkezett meg a termék a beszállítótól, a következő információkkal bővült: Az eredeti beszállítónak kiadott megrendelés leszállítás során sérülten érkezett be a központi raktárba, ezért a terméket újra kellett rendelni a beszállítótól. (Értékelem, hogy nem sózzák rám a sérült terméket, és megértem a problémát, de azt is mondhatnám, hogy nem én a VÁSÁRLÓ törtem össze a szállítmányt...)
Az ügyfélszolgálat 17 nappal a megrendeléstől számítva a következő, a várható szállítási határidőre vonatkozó információt közölte: A termék várható beérkezése a központi raktárba előreláthatóan a következő hét vége, azaz nem korábban, mint 2013.02.21. Az ezutáni legközelebbi szállítási időpont a központi raktárból az átvétel helyére az ezt követő hétfő, azaz 2013.02.25.
[folyt. köv. 2013.02.25-én]

[folytatás 2013.02.22]
Az ügyfélszolgálat 2013.02.14-i telefonos tájékoztatása alapján a megrendelt termék központi raktárba érkezése a mai napig, azaz 2013.02.22-ig várható. Mai, 2013.02.22-i telefonos tájékoztatás alapján a termék ESETLEGES várható beérkezése a központi raktárba a mai napon '13.02.22-én várható, de nem 100%. NEM VALÓSZÍNŰSÍTHETŐ, hogy a termék a következő hétfői, azaz 2013.02.25-i üzletbe szállítással megérkezne, valamint az sem 100%-ig biztos, hogy a következő, szerdai, 27-i szállítással egyáltalán megérkezne.
Abban az esetben, ha ez nem történik meg, a következő szállítás az üzletbe 2013.03.04-én várható. Semmi, és senki nem garantálja, hogy 36 nappal a megrendelésem után egyáltalán esélyem lesz hozzájutni ahhoz amit rendeltem.
36 nap alatt Japánból is megérkezik egy egész konténer.

És én naív ügyfél még mindig azt gondolom, hogy az EURONICS helyre tudná állítani az elmúlt 26 nap alatt(és a következő kitudja mennyi alatt) elvesztett hitelét és erősnek képzelt pozícióját azzal, ha felajánlanak egy csökkentett végső vételárat a mai világban erősen szokatlan extra hosszú szállítási idő miatt. Nem gondolom, hogy a cégnek ez óriási veszteséget jelentene, de a sztorit immár elég sokan ismerik és követik nyomon akkor is, ha kompenzálással pozitív, és akkor is, ha anélkül 'kissé' negatív szájízzel végződik az ügy.
(A számomra méltányosságból nyújtott kompenzáció költségét pedig nyugodtan verjék rá arra, aki a szállítmány sérülését okozta...)
"
[Válasz:]
"
Euronics Műszaki Áruházlánc: Kedves ... ...! Köszönjük szépen ügyfélszolgálatunkra küldött levelét. Először is, elnézését szeretnénk kérni a kellemetlenségek végett! Felvettük a kapcsolatot beszállító partnerünkkel, akiktől azt a tájékoztatást kaptuk, hogy 02.25-én, hétfőn kapja meg salgótarjáni boltunk az Ön által megrendelt terméket. Amint beérkezik a készülék, Kollégáink azonnal felveszik Önnel a kapcsolatot. Szíves türelmét szeretnénk kérni áruházunk megkereséséig, és további szép napot, kellemes hétvégét kívánunk!
"

Copyright © 2000-2019 PROHARDVER Informatikai Kft.