Hirdetés

Black Friday, csak olyan szokásosan Közép-európai módon

Nem tudom, hogy egyedül vagyok-e vele, de engem rendkívül idegesítenek ezek a Közép-európai Black Friday offerek. Olyan érzésem van mint az agilis módszertanokkal, ahol a legtöbb cég magára süti hogy agilisek, de aztán csak kicsipegetnek belőle 1-2 dolgot és büszkén propagálják mennyire agilisek.

Hirdetés

Van Black Friday, Black week, Black month, Cyber Monday-Sunday / week / month és folyamatosan olyan árak jönnek velem szembe amiket 1-2 nappal azelőtt felinflálnak aztán jól leáraznak ugyanarra vagy ténylegesen alapárból -1-2%.

Én emlékszem, hogy a Black Friday mint olyan pár éve jött be és akkor ténylegesen voltak olyan ajánlatok amik megérték, mert kerültek annyival kevesebbe. Tudjuk, hogy azt is sikerült "saját módon leimplementálni", hisz ott habár az árak nem voltak rosszak, de a készlet max 5 db-t tartalmazott. Viszont most még csak az árak sincsenek ott. Csak amikor azt látom, hogy egy MSI Claw-t nálunk X áron árulnak az év nagy részében, volt, hogy pl. leárazták felére (előző hónapban) és most "Black Friday miatt" 2X-re felvitték az árát, hogy egy whopping offer-rel levigyék MSRP-re - na azt gáznak érzem.

Nem akarok MSI Claw-t venni, a problémám a jelenséggel van. Nem azzal van a gond, hogy utánozzuk Amerikát, hanem, hogy megint (még mindig) ezt is sikerült jól a régióra szabni ami inkább elszomorító. Közben felmegyek BestBuy-ra (USA) és látom, hogy Ultra 5-s OLED (touch) laptop $499 (+ áfa) de még úgy is 2x kevesebb mintha itt venném.

Na mindegy, kis ventelés volt, bízom benne, hogy nem vagyok egyedül ezzel.

Tovább a fórumba.