2019. június 19., szerda

Gyorskeresés

Na megint kinek van igaza?

Írta: | Kulcsszavak: autóklub . szar . felesleges

[ ÚJ BEJEGYZÉS ]

http://www.napi.hu/magyar_gazdasag/tenyleg_ijeszto_lenne_az_olcsobb_autopalya-matrica.628464.html?utm_source=index.hu&utm_medium=doboz&utm_campaign=link

Megmondtam évekkel ezelőtt hogy az Autóklubot le kell váltani vagy megmondtam?

Az igaz h lehet aránytalanul drága, de ott bssza meg a nyúl, ha nekem nem kell 10 napos mert csak egy napot akarom-van okom használni!

Hozzászólások

(#1) Snowy_owl


Snowy_owl
(senior tag)

Régebben ha jól emlékszem volt 3 napos matrica, amit megszüntettek, most pedig az 1 napos matrica kérdése van soron. Mi ezzel a probléma? Mármint miért nem lehet bevezetni az 1 napos, vagy a 3 napos matricát visszavezetni?

Xiaomi Qin S1 eladó.

(#2) Dluinet


Dluinet
(PH! nagyúr)

Ha lenne 1 napos (valós 24 órás) 1300Ft-ért és 3 (valós 72 órás) napos 2100Ft-ért az kinek fájna?
Sokan csak évente 2-3× menne BP-re 1 napra (rendezvényre), azoknak igazi alternatíva lenne.
Ha bevezetik, akkor csak az M6-os forgalma megtöbbszöröződik.
És nem, az M6-os nem Pécs-re megy, arra csak egy fizetős 2 számjegyű (M60) leágazás van

[ Szerkesztve ]

"Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa

(#3) dabadab


dabadab
(Jómunkásember)

"egy 500 forintos ár még a kezelési költségre sem lenne elég"

A "kezelési költség" áll a tök automata rendszerből, aminek teljesen mindegy, hogy hány matricakérelmet dolgoz fel, mert abból úgyse tudunk annyit generálni, hogy megizzasszuk, meg két darab SMS elküldéséből, aminek darabja vélhetően 250 Ft alatt van.

Vagy esetleg ingyenessé is lehetne tenni az autópályákat, mert amúgy elég nehéz racionális érveket találni amellett, hogy pont azokért kell fizetni.

[ Szerkesztve ]

DRM is theft

(#4) adapter07


adapter07
(lelkes újonc)

Ha az lenne a cél, hogy mindenki használat arányosan fizessen, akkor egy óvodás is ki tudná találni a megfelelő rendszert. De itt nyilvánvalóan nem ez a fontos, hanem az autópályát üzemeltető cég profitja, ezért megy évek óta a huzavona és a mellébeszélés.
Az Autóklub meg egy lehúzós sóhivatal, valóban nincs értelme a létezésének.

(#5) sutykuru


sutykuru
(fanatikus tag)

"Ha szeretne a matricarendszer bővítését a sztrádákat ritkán használók számára olcsóbb megoldással, például egy olyan 10 napos matricával, amelynél a használat napját előre meg lehet adni, akkor küldjön egy "+" jelet - a vélemények gyűjtésére általunk létrehozott - olcsobbsztradmatricatkerek@gmail.com e-mail címre."

(#6) bambano válasza dabadab (#3) üzenetére


bambano
(Jómunkásember)

"meg két darab SMS elküldéséből, aminek darabja vélhetően 250 Ft alatt van.": meg annak a 300 fős callcenternek a költségeiből, amit azért kell fenntartani, mert az átlag júzer béna, mint a föld.

"Vagy esetleg ingyenessé is lehetne tenni az autópályákat, mert amúgy elég nehéz racionális érveket találni amellett, hogy pont azokért kell fizetni.": amíg az üzemanyagok árában benne van az útalapba fizetendő díj is, addig nem tudod ingyenessé tenni az autópályákat. de ebben a mondatban benne van a valódi megoldás is.

a poszthoz: Kovács Kázmér vagy hülye, vagy többet tud, mint mi. én ez utóbbira tippelnék, mert összességében úgy látom, hogy az értelmesebbje közé tartozik.

lezso6 szerint a user: rossz számtech karmája van | @netik: There is no Internet of Things. There are only many unpatched, vulnerable small computers on the Internet.

(#7) dabadab válasza bambano (#6) üzenetére


dabadab
(Jómunkásember)

"meg annak a 300 fős callcenternek a költségeiből, amit azért kell fenntartani, mert az átlag júzer béna, mint a föld."

És szerinted mekkora az egy eladott matricára eső callcenter-költség? (Lehet talán egy tucat callcenteresük (ez tipikusan minimálbér-közeli állás) és erre jut évi 12 millió eladott matrica)

DRM is theft

(#8) bitpork válasza bambano (#6) üzenetére


bitpork
(PH! kedvence)
LOGOUT blog (1)

Hogy tudna többet? Egy ember aki levágja a bajszát?! Na ne vicceljün már...

;]

#eci ~~~ secundarium verecundiam ~ Az megvan, hogy Mária országa vagyunk, csak így körülnézve nem világos, hogy Geronazzo vagy Schmidt.

(#9) Kisgépkezelő válasza dabadab (#3) üzenetére


Kisgépkezelő
(fanatikus tag)

Egyetlen érv a díj mellett, hogy Pistabá a kispolákkal más úton megy. Ez egyfajta rejtett szolgáltatás, amiért megéri fizetni.

(#10) Hieronymus válasza dabadab (#3) üzenetére


Hieronymus
(senior tag)
LOGOUT blog

"Vagy esetleg ingyenessé is lehetne tenni az autópályákat, mert amúgy elég nehéz racionális érveket találni amellett, hogy pont azokért kell fizetni."

Van racionális érv a pályahasználati díjak megtartására.
A külföldi járművek úthasználata amortizálja az utakat. Ha nincs matrica, a rájuk eső költséget is a magyar adófizetőknek kell megfizetnie.

A németek legalább kettő éve akarnak olyan konstrukciót bevezetni, amiben a német járműveknek, az autópálya használat díját, a jármű éves adójának csökkentésével kompenzálnák. Az osztrák sógorok vezetésével több ország hatékonyan ügyködik az EU fórumain a megoldás ellene.

Nincs

További hozzászólások megtekintése...
Copyright © 2000-2019 PROHARDVER Informatikai Kft.