2021. december 5., vasárnap

Gyorskeresés

Bengio-val való üzletelés szabályai (a teljesség igénye nélkül)

Írta: |

[ ÚJ BEJEGYZÉS ]

2006-os regisztrációm óta rengeteg taggal váltottam privátot, beszéltünk fórumon, vagy üzleteltünk, és ezáltal személyesen is találkoztam sokatokkal. Ennek kapcsán, a tapasztalataim, és a vevő jelöltek által feltett leggyakoribb, úgymond általános kérdések alapján, valamint az üzletelések során esetlegesen keletkező félreértések elkerülése végett elérkezettnek tartom az időt arra, hogy írjak egy rövid szösszenetet azoknak, akik tőlem szeretnének vásárolni a hardverapro.hu oldalon hirdetett termékeim közül. A bejegyzés folyamatosan bővül, formálódik, de ami benne van, az érvényes, és tartom magam hozzá. Van, hogy van kivétel. Ezért az alábbi pontoktól eltérő kritériumokra mindig kitérek a hirdetés szövegében.

0.) Olvasd el figyelmesen a hirdetés szövegét, igyekszem minden részletre kiterjedően fogalmazni benne.

1.) Kapcsolat. Első körben privát üzenet formájában tudod felvenni velem a kapcsolatot. E-mail-ben kapok értesítést privát üzenet érkezésekor, napon belül biztosan válaszolni fogok, hétvégén előfordul, hogy ez megcsúszik. Ember vagyok, nem gép, hogy 0-24-ben az üzeneteket figyeljem a többi elektronikus csatorna mellett. Ha végig privátban kommunikálunk, nekem az is megfelel, nem ragaszkodom a telefonos egyeztetéshez. Ha telefonszámot kérsz, kapsz. Kizárólag kijelzett telefonszámról érkező hívást vagyok hajlandó fogadni. Ha kijelzed a számod, és mégsem veszem fel, többnyire dolgozom / más egyéb elfoglaltságaimat végzem, ne add fel. Ha meguntad, hogy sikertelenül próbálsz telefonon elérni, vissza foglak hívni, amint időm engedi.

2.) A termék működik. Tuti. A hirdetésben az általam készített képeket töltöm fel, a konkrét termékről, teszt-screenshot-okkal, aida64 képernyőképekkel.

3.) Ár. Az ár annyi, amennyi ki van írva. A kiegészítők (pl. tálcás processzorhoz hűtő) felárasak, ezek ára is szerepel a hirdetésben.

4.a.) Csomagküldés van. A termék és a csomagküldés árának megfelelő összeg előre utalását követően. Leggyakrabban Foxpost automatát szoktam javasolni, sok helyen van, és ez a legolcsóbb (2021.08.10. automatába 1.099. Ft-tól). Utánvét is van. Az utánvétes csomagküldés árának előre utalásával. Nem fogom utaztatni oda-vissza saját költségemen az eladni kívánt termékemet, a miattad bármi okból meghiúsult átvétel miatt. Az a minimális összeg biztosíték lesz nekem arra, hogy át is veszed a cuccot. (aktuális díjszabások: vaterafutar.hu)

4.b.) Csomagolás. Igyekszem a küldendő termék csomagolását alaposan, legjobb tudásom, és szépérzékem szerint elkészíteni, ügyelve a maximális biztonságra, a visszajelzések alapján sikerrel. Ezt követően a csomag épsége a csomagküldő szolgálat munkatársain múlik. Én lefotózom feladás előtt a komplett csomagot (dobozt), és ha te összenyomorgatva, horpadtan, fizikailag sérült állapotban veszed át, a csomagküldő szolgálatnál tehetsz panaszt. Ha így veszed át a csomagot, érdemes (kell) fotót készíteni az átvételkor (automatából történő kivételkor), hogy ez bizonyítékként szolgáljon a későbbiekben. Ha maga a termék is megsérül a csomagban, és nem működik, abban az esetben a "csomagküldés a vevő felelősségére" elv érvényesül, hisz erre én garanciát nem tudok vállalni.

5.a.) Garancia. Hivatalos kisker gari esetén természetesen a garipapírt adom / email-ben küldöm. Azoknál az elektronikai termékeknél, amikre nincs már bolti garancia, ott személyes átvétel esetében kapugarancia érvényesül (kipróbáljuk, működik, tetszik, megveszed, elviszed, nincs visszavásárlás). Csomagküldéses átvétel esetén próbagarancia. Átveszed, kipróbálod, működik, tetszik. Ha nem működik, valami probléma adódik, akkor közösen keresünk megoldást, nem hagylak szarban, kommunikáljuk le, légy elérhető. Mindkettőnk érdeke a pozitív végeredmény. Fontos megjegyeznem, hogy nem vagyok üzlet, sem gyártó, hogy tudjam szavatolni egy több éves elektronikai cikk működését a próba / teszt után a jövőben.

5.b.) Garancia - téves vásárlás. Avagy kompatibilitási probléma. Kérlek, vedd a fáradságot, és először te nézz utána annak, hogy nálam kinézett eszköz kompatibilis-e a géped többi komponensével. Ha végképp nem megy, kérdezz, és segítek. Utólag, erre hivatkozva nem áll módomban visszavásárolni semmit.

6.) Beszámítás. A legtöbb esetben részemről nem játszik, ami kell, azt már valszeg megvettem korábban, ami nem kell, azt ugyan beszámíthatom, de nyomott áron, hisz nekem is tovább kell értékesítenem, pénzem áll benne, nem ez a célom.

7.) Alku nem kizárt. Ha értelmesen tudunk kommunikálni, akár szóban, akár írásban, előfordulhat, hogy hajlandó vagyok engedni a végösszegből. Ez hatványozottan igaz abban az esetben, ha több meghirdetett termékemet is egyben megvásárolod.

8.) Értékelés. A termék átvétele, és kipróbálása után szeretnék visszajelzést kapni a teszt megtörténtéről, és arról, hogy meg vagy-e elégedve az adás-vétellel, minden rendben van-e. Elégedettséged jeléül szívesen fogadok a Hardverapró rendszerén keresztül leadott értékelést, amit minden esetben viszonozni is fogok. Az értékelés menetéről bővebben az "Értékelési rendszer" bekezdésben: [link] Hetekkel, hónapokkal az üzletet követően kérlek, ne keress azzal, hogy most volt időd kipróbálni, és nem megy a cucc a gépedben. Vedd meg akkor, ha lesz időd kipróbálni, és visszajelezni. Ha 3-4 napon belül nem kapok semmilyen visszajelzést, úgy veszem, hogy minden rendben. Ne én fussak az információ után.

Köszönöm, hogy elolvastad, további kérdés esetén keress bizalommal privát üzenetben. Biztosan van olyan dolog, amire nem tértem ki, de mint az előszóban leírtam, ezeket folyamatában bele fogom tenni a leírásba.

:R

  • Nem lehet hozzászólni
Copyright © 2000-2021 PROHARDVER Informatikai Kft.