Ugye még egy hete sem vezetem szegényt, de máris érzem, hogy a kicsi tracerem farokmotorjam intha kihagyna időnként. Furcsa, mert csak az egyik akkuval csinálja, dehát úgy voltam vele hogy többen amortizálták már ezt az alkatrészt, szóval oda se neki, 1500 JMF még nem olyan vészes tétel. Ez még nem is lenne olyan nagy baj, ha nem vágtam volna ripityára a kabinját is. Szegény most egy sárga Solo Pro kabint és farkat fog kapni, ez összesen 3000 JMF.
Ennyi idő és start (kb. 20) után kezdem érezni a helikoptert, annak irányait a velem szembe repülésnél is. Ez a kezdem érezni egy nagyon csúnya majdnem-balesetemet takarja, ugyanis ma picit szlalomoztam vele vékonyka fák között, és amikor velem szembe jött, túlhúztam a döntést, nem esett le hogy másik irányba kellene korrigálni, és majdnem elkaptam a közelben parkoló Volkswagen mikrobuszt...
Várom már hogy átépíthessem(kb 2500 JMF), legalább nem találja el többé a röpsúly a kabint. És azt is várom, hogy végre megmutathassam a nagybátyámnak, hogy mit sikerült összehozni. Szó mi szó, kültéren - illetve tanulni mindenképpen - előnyösebbnek tartom mint egy 5#10-es walkerát.