Fotóstáska rendelés esete az Edigitalban

Miután megvettem az E-PL3 típusú MILC gépemet néznem kellett hozzá egy táskát. Mindig megszoktam nézni az Edigital kínálatát is, mert viszonylag nagy olcsó és egy fokkal egyszerűbb mint internetről rendelni.

Ez a megállapítás az általam kinézett tatyóra pláne igaz volt, mert szinte mindenhol 6190 Ft-os áron adták, így gondoltam megspórolom a szállítási díjat. Raktáron természetesen nem volt nekik, mert miért is lenne. (Mostanában megfigyeltem, hogy egyre kevesebb cuccuk van raktáron, vagy talán csak én nem vagyok elég populáris.)

A kinézett darab Vanguard Pampas II 13 névre keresztelt kis táska volt, aminek a rendelés előtt utána is néztem. Találtam egy magyar nyelvű tesztet is, ahol nagyon szépen leírta a blogger milyen rekeszei vannak, mi fér el benne stb.

Bátran adtam hát le a rendelést, és beállítottam, hogy a szegedi boltba érkezzen meg az árú. Először kaptam egy emailt miszerint a termék státusza 'beszerzés alatt', aztán nemsoká kaptam egy másik emailt miszerint "A megrendelt termékek közül egy vagy több nem az Ön által megjelölt üzletünkben található, a termékek átmozgatásáig szíves türelmét és megértését kérjük!" Ezt furcsának találtam mert a korábban az elérhetőségi táblázat azt jelezte semelyik boltjukban sincs raktáron.

Eltelt néhány nap, majd jött az értesítő, hogy megérkezett a termék. Odaérve azonban újfent csalódnom kellett az Edigitalban. Az előzetes tesztből amit elolvastam valamint a többi leírásból és képből lehetett tudni, hogy hiányzik belőle a minden ilyen táskára jellemző kis szeparátor rész amit tépőzárral van rögzítve és segítségével elválaszthatjuk az objektívet a váztól.

Erről a kis maszatról van szó:

Az eladók természetesen értetlenkedtek én meg természetesen nem vettem át a terméket.

Nyilvánvalóan annyi történt, hogy valamelyik üzletben volt egy elfekvő darab amit valaki visszavitt hiányosan, vagy kitudja milyen okból kifolyólag kiszedte valaki és gondolták rásózzák a hülye vásárlóra.

Azért írtam le ezt a történetet, hogy más is tudjon belőle tanulni. Nagyon komolyan át kell nézni vásárlás előtt, hogy mit tartalmaz az adott termék vagy csomag amit rendelünk és még ott az üzletben megnézni, hogy minden rendben van-e vele. Ez az Edigitalnak fokozottan igaz, nem ez az első eset, hogy használt selejtet akartak rám sózni.

Amellett, hogy be akartak csapni az időmet is vesztegették, ugyanis nagyon vártam már a táskát, hogy tudjam magammal vinni a gépet, de így 4-5 napot vesztettem, mert újabb rendelést kellett leadnom egy másik üzletben.

Tovább a fórumba.