Előzmény: Nagykerek vs. Garancia vs. PéCéBót
Továbbra sem írok neveket, vagy márkákat, csak szimplán termékeket, szemben a nagykerek garanciáztatási metódusával, és helyenként az önjavuló termékekről, illetve most némileg a futárokkal való tapasztalatot is leírom. Privátban sem!!!
A sztori: az idei évben lecseréltem majdnem az összes nagykeremet, akitől rendeltem akkor, mikor idekerültem a Bótba.
Előző patronossal az volt a gond, hogy megrendeltem egy rakás terméket, és midenféle értesítés nélkül lehúzták amit úgy gondoltak mégse kell nekem nem volt raktáron, és küldték. A végefele hétfőn megrendelt termékeket leghamarabb pénteken kaptam meg jobb esetben. És semmilyen tájékoztatást nem kaptam, hogy most raktáron nincs, vagy mi van. Szerencsére februárban sikerült egy normálisat találni, GYORSAK (délután 15:30-ig leadott rendelés másnap itt van), tudnak kommunikálni (pl.: nyári holtszezonban, mikor 2 hónap alatt kb 3 patront adtam el felhívtak elnézést kérve, hogy valami gondom van-e velük, hogy miért nem rendelek tőlük). Ezen kívül tudnak normálisan csomagolni - sajnos ez az előzőről nem mondható el. Ami beütötte náluk az utolsó szöget az volt, hogy egy lézernyomtató dobozába belerakták a megrendelt 5 darab patront - mondanom se kell, hogy esztétikusabb lett volna a doboz tartalma, ha telibehányom...
Az újjal problémám 2-ször volt: egyszer nem küldtek egy multipakkot - felajánlották, hogy másnapra kiküldik futárral, de mondtam nekik, hogy majd külditek jövő héten. Másodszor elírták a futár rendelésekor az összeget, gyakorlatilag egy hatalmas doboznyi motyóra fizettem valami 15 forintot. Felhívtam őket, hogy minden rendben van-e náluk, és hogy hogy tudom eljuttatni hozzájuk (az előző nagykert annyira "szerettem", hogy hasonló esetben felhívtam volna, hogy "elb×tátok nem fizetem ki sállálá").
Hardveres nagyker: szeptemberben leváltottam az is. Garanciáztatni iszonyatosan tudnak, most a legújabb, hogy az egyik terméket 2 hete kicserélték, de futárnak nem adták át, és nem tudják, hogy hol akadhatott el a folyamat. Ezen kívül az tűnt fel, hogy egyre drágább, mivel a viszonteladói kedvezményt szinte eltörölték, pedig karácsonykor jó volt. Akciójuk nulla, nem reklámoznak olyan dolgokat, amik nekik egy forintjukba se kerülne, mert a FORGALMAZÓ, vagy a GYÁRTÓ adja (pl. bizonyos nyomtatókhoz most ajándék vezetéknélküli bill+egér kombó, vagy lego, vagy telefon jár, vagy bizonyos tápegységekhez ajándék sűrített levegő, ott az egyik gyártó bizalom programja, aminél ha bedöglik a notid megjavítják ÉS visszafizetik az árát, stb stb). Ezen kívül iszonyat drága a házhozszállítás. Az új nemcsak jobb áron adja a termékeket, de a szállítás is olcsóbb, gyorsabb is (pedig ugyanazzal a céggel szállíttatnak).
Ami megmaradt, az az elemes/akksis. Vele nincs egy darab gondom se, hívtam, jött, adott, szevasz. Általában felhív, mondja, hogy vannak jóárasított termékei, ezen kívül ha valami tartósan nincs, akkor megoldják, hogy jó legyen: CR2032 nem volt az olcsó fajta, ezért a drágát levitték az olcsó árára. !!!
Futárok
4 cég szállít nekünk, ebből kettő nem ismeri a telefont, hanem egyszerűbbnek tartják hogy odavésni, hogy "zárva volt", és elhajtani. Az egyik általában 7-8 óra közt hordja hozzánk a csomagot, tudja a számom (be van írva a telefonkönyvébe), és hónapokig nem telefonált, hogy jönne. Ezzel az a gond, hogy a Bót 9-kor nyit, én nem a Bóttal megegyező városban lakok, így kell egy fél óra, mire bejutok. Így az volt, hogy ha tudtam, hogy jön a futár, bejöttem 7-re, és 2 órát kuksoltam/játszottam/szervizeltem attól függően, hogy milyen kedvem volt. A másik már most úgy el van havazva, hogy délután 6-kor még 10 csomagja van - mi lesz vele karácsonykor? Ezen kívül lazán beírta, hogy "zárva volt", de nem hívott volna fel, hogy "hülyegyerek itt állok, wtf legyen?" - mivel volt B terv az átvételre, és kb. 3 percet kellett volna várnia. A harmadik cég ha nem vagyok itt vagy felhív, hogy hogy legyen, vagy megvár (volt példa, mikor a bolt előtt töltötte az ebédidejét, mert 10 perccel hamarabb érkezett). A negyedik pedig a postán marad általában.