2024. április 19., péntek

Gyorskeresés

brands.hu - nem ajánlott!

Írta: | Kulcsszavak: brands . brands.hu . vásárlás . kiszállítás . probléma . kellemetlenség . hiba

[ ÚJ BEJEGYZÉS ]

"márkák barátoknak" - a webáruház szlogenje. Nos, úgy tűnik, én nem vagyok a barátjuk. És ami azt illeti, már nem is lennék, semmi pénzért.

Történt ugyanis, hogy egy csütörtök délután, 2011.06.30-án rendeltem egy mikrofonos fülhallgatót az oldalról, postaköltséggel 5944 Ft értékben. A terméket július 28. napján sikerült kiszállítani. Kihasználták az oldalon feltüntetett 15-20 munkanap szállítási időt, így ezt még le is nyeltem.
Volna, ha azt küldik, amit rendeltem. Egy olcsóbb verzió volt a csomagban, mikrofon nélkül. Egyből jeleztem is a problémát, megnyugtattak, hogy egy hét, és elszállítják a terméket, a pénzemet pedig visszakapom. Következő hét elején kerestem őket, érdeklődve, mikorra várhatom a futárt. Nem tudták, ismételten továbbították a kérést a futárszolgálat felé. Ez volt a magyarázat. A téves kiszállítás jelzése után két héttel ismét írtam nekik, a válaszüzenetben megint csak a futárszolgálatra mutogattak. Ma augusztus 17-e van, sem a pénzem, sem egy normális fülhallgató nincs nálam. Lassan eltelik 2 hónap. Tegnap felszólítottam őket, hogy most már sürgősen intézkedjenek, mert ez semmilyen körülmények között nem elfogadható állapot, sőt, kimondottan felháborító.

Legutolsó levelemre ezidáig nem érkezett válasz, az ügy haladtával frissítem majd a bejegyzést. Remélem hasznára válik valakinek ez a tapasztalat, nem is kell google nagymesternek lenni, sok hasonló bejegyzést találni ebben a témakörben.

2011.08.18.: Ma biztosítottak arról, hogy a jövő héten elviszi a futár, és még aznap elutalják a pénzt. Még felajánlották, hogy adjam postára, kifizetik. Nem fogok még azzal is szórakozni. Vagy elviszik jövő héten, vagy a következő telefon már nem nekik megy.

2011.08.24.: A tegnapi nap folyamán elszállították a terméket. Negatívum, hogy a futár érkezéséről 2-3 perccel az átadás előtt értesültem. Nem tartózkodom otthon, szüleimre volt bízva a csomag, pár órával előtte értek haza, szerencsém volt. Mai nap visszaigazoltam telefonon a visszáruzást, ha minden jól megy, ma már utalják is vissza a pénzem. Az ügyfélszolgálatos hölgy egyébként rendkívül kedves és segítőkész.

2011.08.26.: Ma reggel megérkezett a számlámra a pénz. 4 nap híján két hónap, végül nem vettem semmit, ellenben jó pár órám ráment. Tanulságos eset.

Hozzászólások

(#1) Pukkancs


Pukkancs
tag

Fenyegetőzz a fogyasztóvédelemmel vagy valami...

(#2) Bazsee71 válasza Pukkancs (#1) üzenetére


Bazsee71
őstag

Egyelőre még várok, hátha valami normális lépésre szánják el magukat. Legközelebb felajánlom, hogy személyesen besétálok vele az irodájukba, utalják el a pénzem, és felejtsük el egymást.

(#3) Zolaash válasza Bazsee71 (#2) üzenetére


Zolaash
aktív tag

Ne várj semmire! Már így is túlontúl türelmes voltál!

Rip and tear

(#4) Bazsee71 válasza Zolaash (#3) üzenetére


Bazsee71
őstag

Holnap telefon, többit meglátjuk.

(#5) Thunderzolee

Hát ez m×rhajó, simán l×szarnak, ha hagyod magad.. :((
Ahogy Hofi mondaná:
Ezekhez képest az Éti csiga egy gerinc-oszlop..

Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)

(#6) brands


brands
újonc

Kedves Bazsee71!

A kérésének megfelelően a terméket természetesen visszahozatjuk, és az árát az Ön részére visszafizetjük.
A visszavásárlásra törvényileg 30 nap áll rendelkezésünkre, melyen belül mindig minden ilyen ügyet megoldunk.
A várakozási idő és a kellemetlenségek miatt a mai napon egy 1000 Ft-os kupont írtunk jóvá Önnek,
melyet a következő vásárlása során tud felhasználni.
A futár megérkezéséig kérjük szíves türelmét. Megértését köszönjük.

üdvözlettel:
brands.hu - ügyfélszolgálat

(#7) DeFranco válasza brands (#6) üzenetére


DeFranco
nagyúr

Kedves brands.hu - ügyfélszolgálat!

Inkorrekt dolog törvényi előírásokkal takarózni, és nem vevőbarát magatartás a pénzen ülni és azt fialtatni amíg csak lehetőség van arra.
Kicsinyes az 1000 Ft-os kupon, az a minimum, hogy ezt készpénzben adják, és majd a kedves vevő eldönti, megtiszteli-e a bizalmával a céget még egyszer.
Sokat elárul a vég hozzáállásáról, hogy sem az "elnézést" sem a "nagyon sajnáljuk" kifejezést nem olvasni a válaszukban, enélkül egy 1000 Ft-os "kupon" sem ér fabatkát sem.
Remélem a továbbiakban sikerül fejleszteni a cég logisztikai és ügyfélkapcsolati rendszerét, mert - bár nagy a verseny - szükség volna még jó pár korrekt, az vevő érdekeit szem előtt tartó kereskedőre.

üdvözlettel:
DeFranco - fizetőképes kereslet

[ Szerkesztve ]

(#8) Bazsee71 válasza brands (#6) üzenetére


Bazsee71
őstag

Tisztelt brands.hu!

A problémám elsősorban abból adódik, hogy információval az ügyintézés folyamán nem nagyon tudtak ellátni. Kétszer kaptam azt a választ, hogy egy héten belül elszállítják, a futárszolgálat pedig a kiszállítás folyamán is csak aznap reggel értesített. Ennyire nem vagyok rugalmas, ez szerintem el sem várható.
Tisztában vagyok azzal, hogy a futárszolgálaton múlik a szolgáltatás teljesítésének időpontja. Ellenben a terméket én a brands.hu-tól rendeltem, az ügyintézés további menete nem rám tartozik. Ha ilyen megbízhatatlan/pontatlan a futárszolgálat, érdemes lenne egy új partnercég után nézni, mivel ez sok vevőt tántoríthat el a vásárlástól, ugyanis nem a futárra fognak mutogatni, hanem a webáruházra.
Törvényileg biztos rendben is van, de "felhasználó élmény" szempontjából elégtelen. 8 hétnél járunk, egy fülhallgatót szerettem volna vásárolni, majdnem 6e Ft értékben postaköltséggel együtt. Durván 1000-1500 Ft-ot spóroltam meg ahhoz képest, mint ha megrendeltem volna egy olyan webáruházból, ahol van személyes átvételi lehetőség. Ha egy többszázezer forintos termékről lenne szó, irdatlan kedvezménnyel, akár még türelmesen ki is várnám a két hónapot, ellenben ott már nem tűrnék el egy ilyen tévedést a kiszállítás folyamán.
Az 1000 Ft-os kupont köszönöm szépen, de nem valószínű, hogy ezek után fel fogom használni. Amennyi probléma akadt ezzel az apró kis csomaggal, és amennyi időmet elviszi az ügyintézés, már bőven mínuszban vagyok. Ezek után remélem megérti, hogy akit csak lehet, tájékoztatok az esetről, ez így korrekt. Főleg, hogy kis utánajárással több ilyen panaszról is olvasni különböző fórumokban.
Kívánom, hogy a jövőben javuljon a viszony a szerződött futárszolgálattal, ezzel is megkímélve a vásárlókat a kellemetlenségektől.

Tisztelettel:
B. Balázs

(#9) Deme


Deme
újonc

A brands.hu részére december 23-án feladtam két visszáru csomagot összesen kb. 25 000 Ft értékben. Ma február12. van. A mai napig nem kaptam vissza a pénzemet, többszöri felszólítás ellenére.

Már egyszer jártam hasonlóan, amikor egy visszaküldött cipő árát másfél hónap után nekem kellett kérnem. Akkor megkaptam, de most utólsó két levelemre nem is reagálnak.

Van más is aki karácsony óta nem kapőta vissz a visszáru árát?

(#10) Bélamargit válasza Deme (#9) üzenetére


Bélamargit
újonc

Szia !

Sajnos én is így jártam 2016 december elején vásároltam tőlük. Ebből 20 000 forintnyi árut el sem küldtek, és és a mai napig csak tízezer forintot kaptam vissza. A 30 000 forintnyi árut amit postán küldtem vissza nekik, arról már le is mondtam szerintem soha többé nem fogom látni azt a pénzt.Már többször írtam nekik és telefonon is hívtam de sajnos semmi eredmény. Már fogyasztóvédelem is fenyegetőztem de ettől sem ijednek meg. Sőt szerintem már le is tiltottak mert már nem is jön vissza az automata válasz sem.Valószínűleg tényleg felnyomom őket a fogyasztóvédelemnél.
A fogyasztóvédelmen kívül még annyit tudok csinálni hogy amilyen fórumon csak tudom mindenhol leírom ezt a sztorit és hogy soha senki ne vásároljon ettől a büdös Brands.hu-tól :( Tolvaj banda ....

További hozzászólások megtekintése...
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.