Gondolom olvastatok illetve hallottatok ti is olyan történetet, amikor valaki bemegy a szolgáltatóhoz és vásárol egy "okostelefont" amit hazavisz, kipróbál, természetesen magától felmászik a netre és vagyonokat kiszámláznak neki ezért.
Aztán hosszas szócsata az ügyfélszolgálattal akik ha jó fejek nagy kegyesen elengedik a hatalmas (több 10 ezres) összeg felét.
Hogy ez mennyire fair és mennyire az ügyfél hibája azon el lehetne vitatkozni, de most másról volt szó.
Szóval egyik ismerősöm nézegette az Androidos telefonokat lelkesen, jó 1 héten keresztül, kérte a tanácsokat, hogy mire figyeljen.
Bement, vett egy androidos telefont (lényegtelen, hogy milyet) előfizetéssel jó 90k környékén. Olyan előfizetést választott hozzá ahol nyugodtan tud netezni, ha túllépi a korlátot csak visszalassítják. Magyarul nem olyan fajta aki megveszi a csilli-villi telefont a netet meg lespórolja róla.
Hazavitte, örült, mutogatta és használta is. Nem tellt el egy hét és ma hívják, hogy az egyenlege meghaladja a 21 ezer Ft-ot.
Valami olyasmit mondtak neki, hogy még nem aktiválták az új előfizetést (???) vagy micsoda és ha gondolja reklamálhat.
Kicsit érdekes...