2024. április 24., szerda

Gyorskeresés

Suzuki Swiftes gondolatok

Írta: |

[ ÚJ BEJEGYZÉS ]

Szerintem az olvasóimnak nem újdonság, hogy a jó kis klasszik Swiftel nyomom. Még júliusban írtam is róla egy hosszabb bemutatót
A mostani sztorihoz tudni kell, hogy még valamikor májusban vettünk a Zasszonynak egy 2000-es Audi A3-ast.
Igaziból nem volt az az autó betervezve, egy jó barátom autója volt, aztán a sors úgy hozta, hogy megvettük tőle. Mikor a feleségem beült és elkezdte vezetni, hát lényegében "megtért" Hiába 20 éves az is, hiába csak egy belépő modell, de tényleg ég és föld komfort érzetben a Suzukihoz képest, de sztem ezzel nem mondtam újat. Ennek ellenére az esetek többségében a Suzukit használtuk/használjuk. Elvégre kevesebbet fogyaszt, oszt a Magyar ember ott spórol ahol tud. :D
Ha úgy alakul, hogy egyszerre használná a család a 2 autót, akkor is úgy néz ki, én viszem a Suzy-t (A Swiftet) míg a Zasszony Csutikával intézi a dolgait (Az meg az Audi). Na szóval ez volt az elősztori, de hogy miért született meg eme bejegyzésem?
Történt az, röviden a lényeg, hogy kilyukadt a benzintankja Suzy-nak. Voltak nem várt kisebb komplikációk, de most elég ha a lényegnél maradunk, és egy erős hétre le kellett rakni Suzy-t. Így tehát én is az Audival jártam, s vezettem. Nem csak 1-1 rövidebb távot, hanem azért hajtottam én is, volt hogy napi 100km+-t.

Na visszakaptam a Suzy-t, beültem, és a következő mondatot böktem ki önkénytelenül: B***zz***g de gagyi, jéééézus... (elvégre könnyű a jót megszokni)

Aztán elindultam vele, és nem tettem 200métert, és Suzy az összes gagyiságát felejtette velem. Itt nincs elektronika, nincs ABS, meg szervó, meg anyám kínja, csak maga a vas... Az Audiba beülsz, és kényelmesen csöndben utazol benne. Míg a Suzyba érzed az autózást. Érzed hogy mit bírnak a gumik (nem sokat, mert virsli gumik, de érzed a határait) érzed az utat, érzed, ha átmész egy 10Ft-oson, hogy az fej vagy írás. Érzed a kormányt, az Audi ingerszegény, míg a Suzuki a maga kis puritánságával hatalmas nagy vezetési élményt ad. Szóval ahogy visszaültem a Suzy-ba, hát én akkorát autóztam srácok, hogy hihetetlen. Húú nagyon jó volt..
Szóval lehet hogy nagyon sokan az autóban kényelmesen utazni szeretnek, amit meg is értek, hisz az is egyfajta "életérzés" De míg más utazik az autójában, addig én vezetek. És én szeretek egy jót vezetni.
Szóval be lehet engem állítani egyenesen bűnözőnek, hogy egy kotla Suzuki Swiftel utazok, s járom be az országot, meg fél európát, de basszus... merj élni, ennyi erővel ki se mozduljunk a házból...
Szóval a Suzy továbbra is örök, és az is marad :)

Hozzászólások

(#1) freeknight


freeknight
őstag

Hát igen, nem hiába mondják, hogy a német prémium a pokolban (itt 20 évesen) is német prémium :)
Az viszont biztos, hogy sokkal több gondod lesz vele sajnos, mint a swifttel.

(#2) bitpork


bitpork
veterán
LOGOUT blog

Isten hozott - de még nem jártad be a bugyrokat teljesen. Ha nem egy alap modellbe fogsz beülni majd meg tudod hogy a suzis vezetési élménynél is van sokkal, de sokkal jobb :K

https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

(#3) Syl


Syl
nagyúr

> érzed, ha átmész egy 10Ft-oson, hogy az fej vagy írás

Epic! :C

Never let your sense of morals prevent you from doing what's right.

(#4) bacsis válasza bitpork (#2) üzenetére


bacsis
Közösségépítő

Én egy szóval sem említettem, hogy ez a világ legjobb élmény autója :)
Mert hát legyünk őszinték... nem az :DDD Bár mondjuk ha úgy vesszük, a halál félelem is egy fajta élmény ;]
De komolyra fordítva a szót, én csak azt akarom mondani ezzel a bejegyzéssel is, meg a múltkori cikkel is, hogy annak ellenére, hogy ez egy erősen lesajnált autó... bizony tud meglepetéseket okozni, mert bizonyos tulajdonságai, a magasabb presztízs értékkel bíró autóknál is jobbá teszi ;)

(#5) Syl válasza bacsis (#4) üzenetére


Syl
nagyúr

Teljesen reménytelen szélmalomharcot vívsz. Leírod hogy te szereted a Swiftet, imádod vezetni. Olyan, mintha azt írnád, szereted az elektromos autókat. Tuti azonnal ott terem pár tucat ember, aki meg akar győzni, arról, hogy tévedsz.

Never let your sense of morals prevent you from doing what's right.

(#6) bacsis válasza Syl (#5) üzenetére


bacsis
Közösségépítő

Pontosan úgy van, ahogy írod :)
Amúgyse akarok győzködni senkit... Csak... csak olyan jó itt leírni nektek alkalmanként az élményeimet, az utakon meg fricskát mutatni :D

[ Szerkesztve ]

(#7) #90088192 válasza bacsis (#6) üzenetére


#90088192
törölt tag

Mindig azt mondom, mindenkinek igaza van, csak jó szemszögből kell nézni :DDD

(#8) plömplöm válasza bitpork (#2) üzenetére


plömplöm
őstag

define: "vezetési élmény", közúton, köszönöm :)

All systems gone! Prepare for downcount! 5....4....3....1! Off blast!

(#9) Hieronymus válasza #90088192 (#7) üzenetére


Hieronymus
addikt
LOGOUT blog

Egyetlen jó szempont létezik, a közlekedés biztonsága.

Ha a vezető csak magát veszélyezteti akkor sincs teljesen rendben a vezetési élmény. Mi lesz a családdal, ha sérül a vezető. A rosszabb kimenetelű vezetési élményről ne beszéljünk.
Mivel a vezető másokat is veszélyeztet, nagyon nincs rendben a vezetési élmény közúton.

A helyzetet súlyosbítja, ha hiányzik a járműből az összes biztonságot növelő szolgáltatás. Nincs kritikus helyzet kezelésére tanító tréning.
Vajon mennyien tartják be az alapszabályt vészhelyzetben. Vagy kanyarodunk vagy fékezünk! A kettőt egyszerre soha sem alkalmazzuk.

Legyen béke! Menjenek az orosz katonák haza, azonnal!

(#10) Anaren91


Anaren91
senior tag

Hát nekem egy M-es futóművel szerelt e60 am van, a legapróbb kavicsot is lehet érezni az úton amikor átmegyek rajta, jó az útfelőli visszajelzés a kormányon is, imádom vezetni, de néha itt a magyar utakon, amikor csak chillbe akarok vezetni azért idegesítő is tud lenni amikor minden kis fszom úthibát érzel. Egy Szerencs-Sárospatak úton, ahol több a folt mint az út egyrészt bosszant is hogy gyilkolja a futóművet, másrészt tényleg idegesítő pár km után. De egy fasza aszfalton egy álom.

MSI B450 Tomahawk Max, Ryzen 7 5800x3d, PowerColor 6700XT Hellhound,64 Gb 3600Mhz CL18

További hozzászólások megtekintése...
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.