2019. május 26., vasárnap

Gyorskeresés

Fogyasztóvédelmes cikk - nem felejtettük el!

Írta: | Kulcsszavak: fogyasztóvédelem . cikk . minisztérium

[ ÚJ BEJEGYZÉS ]

Már három hónapja, hogy kiraktuk a hírt arról, hogy a hazai mobiltelefonos szervizelésről és a fogyasztóvédelemről írunk egy hatalmas lélegzetvételű cikket. Sajnos a cikk azóta sem jelent meg, épp ezért jelenteném: dolgozunk rajta.

Minden a lehető legrosszabbul jött össze. Az elején nagyon pörögtünk, két hét alatt lezavartuk a Nokiát, Samsungot, Motorolát, Sony Ericssont, Pannont, T-t, Vodát, HTC-t, egy független viszonteladót, voltunk szervizlátogatásokon, fotóztunk, videóztunk, beszélgettünk, rögzítettünk, 20-30 óra képanyagunk már van, élmény lesz megvágni, még jó, hogy nem én fogok szívni vele. Hátra van még az LG, az NHH, a Fogyasztóvédelem és az illetékes minisztérium. Az LG és az NHH csak egyeztetés kérdése, mindketten nyitottak, a Fogyasztóvédelem kicsit nehezebb kör lesz, a minisztériumok közül pedig azt sem tudjuk, hogy hova menjünk, jelenleg a nem is tudom melyiktől lettünk elküldve a Szociális és Munkaügyi Minisztériumhoz, aminek szerintem köze nincs a dologhoz, meg eleve úgy érzem, hogy túl kicsik vagyunk ehhez, mit érdekli őket az a heti 60.000 egyedi látogató, aki a Mobilarénát olvassa. Kicsit el is lustultunk, egy hónapja semmi érdemi előrelépés nem történt a cikkel kapcsolatban, én picit bele is fáradtam, a konklúzió már rég megvan, csak jó lenne pár illetékes orra alá dörgölni, hogy példátlanul szarul működik ez a dolog.

  • Nem lehet hozzászólni
Copyright © 2000-2019 PROHARDVER Informatikai Kft.