2024. április 19., péntek

Gyorskeresés

Being trendi!

Írta: |

[ ÚJ BEJEGYZÉS ]

Az elmúlt hónapban megváltam végre az okostelefonjaimtól - először egy Galaxy Nexus amit még amcsiban vettem play storeból bazi olcsó, utána egy iPhone 4 -, hogy el tudjam kezdeni megépíteni az első komolyabb biciklimet.

A mostani kerékpáromat 2006 óta nyüstölöm. Egy Magellan Hydra MTB-ről van szó, ami már akkoriban se volt éppen az én méretem, dehát teleszkópos volt, úgyhogy muszáj volt megvenni. Középiskolában nem igazán használtam ki, maximum nagyszülőkhöz vagy a boltba tekertem el, de ahogy múltak az évek egyre nagyobb igényeim lettek vele szemben. Például bazi zavaró, hogy második emeletei lakosként folyamatosan fel kell cipelnem egy ilyen igen csak nehéz szerkezetet minden egyes alkalommal amikor el akarok menni egy haverhoz, így hát elkezdtem olvasgatni, hogy pontosan milyen biciklire is lenne szükségem és végül a fixire esett a választásom.

Barátaim közül sokan nem értik vagy éppen nem ismerik a fixiket. Az első kérdésük, hogy miért nem inkább "váltósat" veszek? Ezt a kérdést könnyű megválaszolni: alföldiek vagyunk, tényleg semmi szükség rá. Jelen állás szerint 46/17-es áttétű lesz a bringa, ilyennel már sokat bicikliztem és bőven megfelel sík terepen, hosszú távon. Nem érzem azt, hogy bármikor is szeretnék feltekerni Mátraszentlászlón a meredek úton, így hát teljesen felesleges egy országúti bicikli, a MTB-ot meg nem szeretem.

A következő az árhatár volt. Egy éve még egy Csepel Royalon gondolkodtam, de arra is azt mondtam, hogy igazából sok érte 85.000 Ft-ot kiadni, de hamar be kellett látnom, hogy az az árkategóriák legalja (nem a minőségre gondolok). Pár hónappal ezelőtt pedig arra az elhatározásra jutottam, hogy építek egy kicsit komolyabbat, drágábban, hosszú idő alatt. A választás egy Leader 721-es track vázra esett, ami tegnap este 8 órakkor meg is érkezett:

Jövő hónapban érkezik a kerékszett, amiből azért az első felni még biztonsági okokból fékezhető lesz, következő hónapban a villa majd júliusra elvileg a kormány, stucni, hajtókarok és a középrész is.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.