A fordulatszám a lényeg, itt nincs semmi komoly elektronika, a nagy gázzal csak több benzin+levegő jut az égéstérbe ami kárt nem okoz. 12,500-13000-ig forog a motor, ahol én elváltottam az mindig az a fordulat volt, ahol a powerszelep nyitna. Ettől a motornak baja nem lesz
Mondjuk alumínium a henger, nicasil bevonattal, szóval ezt még járatni sem nagyon kéne, viszont az öreg mester aki a hengert csinálta az mondta, hogy nem kell sokat járatni, viszont mivel az egész blokk fel lett újítva, ezért az elején kíméletesen használom, mert nincs sok kedvem megint darabokra szétszedni az egészet
Simsonos korszakban még annyira nem értettem ezeknek a motoroknak a működését, akkor félve húztam a gázt is.
KaiotEch:
A motort friss műszakival vettem 155-ért, nagyon le volt rúgva. Jelen pillanatban vételárral együtt kb 400ezernél tartok, amiért gyári rs-t lehet csak kapni, amiről helyszínen nem is egyszerű megmondani, hogy van-e baja, mivel gyárilag burkolt motorok, blokkot látni sem lehet. Én ezt a motort direkt azért vettem, mert tudtam, hogy sokat nem fogok bukni rajta ha olyanra megcsinálom amilyenre szeretném és ráadásul amikor megvettem a motoron egy 160ezer ft-os elég komoly hengerszett volt és a gyárinál jóval nagyobb karburátor
Meg hát persze ott van az egészben az is, hogy imádok szerelni
[ Szerkesztve ]
Esetleges elírásokért elnézést kérek, kevesebb ujjal nehezebb pontosan írni :) ---> Xiaomi Mi 9T 128gb