2024. április 24., szerda

Gyorskeresés

Érdekességek, mielőtt üzletelnénk :)

Írta: | Kulcsszavak: üzletszabályzat . adi mester . vásárlás . postázás . kérdések . izé

[ ÚJ BEJEGYZÉS ]

Tisztelt nagyérdemű közönség!

Amennyiben ezt a bejegyzésemet olvasod, valószínűleg felkeltette egy termékem az érdeklődésedet. Ha nem így van, akkor is olvasd el bátran a következő pár sort, hiszen sose tudhatod, hogy mikor lesz alkalmunk üzletelni. Ahogy a címből is kiderült most egy üzletszabályzatot fogsz olvasni, ami az eddigi szokásaim és tapasztalataim alapján került összeállításra. Szóval térjünk is a lényegre:

Hibás - Nem hibás:
Gyakran felmerül a vásárlóban az a kérdés, hogy a kinézett termék hibátlanul működik-e? Az általam hirdetett termékek csak olyan termékek, amelyeket a hirdetés feladása előtt minimum egy alkalommal beteszteltem és a tesztelés során teljesen hibátlannak minősült. Vagy. Ha észreveszem az alkatrészen, hogy valami nem stimmel vele, több időt fordítok a tesztelésre, illetve a hibajelenségtől függően akár több alkalmat is kerítek arra, hogy átvizsgáljam, illetve "stresszeljem" az adott alkatrészt. Amennyiben a hiba nem fordul többet elő, a terméket meghirdetem, de a hirdetésbe bele írom a tapasztalt hibát!

Így nyugodtan kijelenthetjük, hogy az általam árult termékek 100%-ban tesztelve vannak!

Érdeklődés:
Ha felkelti egy hirdetésem az érdeklődésedet és kérdésed van a termékkel kapcsolatban (még ha nem is érett meg benned a vásárlás gondolata), privát üzenetben nyugodtan felteheted azokat, vagy egy rövid telefonhívás során esetleg E-mailben is és a kérdéseidre a lehető legjobb tudásom szerint fogok válaszolni. Ha úgy alakul, hogy nem tudok teljesen biztos választ adni, akkor sem kell aggódnod mert utána fogok járni a dolognak és a fejleményeket továbbítom neked.

Ha úgy döntesz, hogy még sem vásárolod meg a terméket, abból nincs probléma, de ilyenkor is küldj nekem egy privit, mire jutottál, mert ha pár napig félreteszem és elküldök egy vevőt emiatt, az már nagyobb probléma. :R

Itt még két kikötésem lenne:
- mindig alaposan olvasd át a hirdetésemet,
- illetve ha érdeklődsz, akkor hivatkozz a termékre, mert egyszerre több hirdetésem is lehet fent.

Vásárlás és átadás:
Hogy ha úgy döntesz, hogy a termék éppen ideális lenne számodra, akkor már csak a megvásárlása van hátra. Az átadás módját, helyét és idejét mindig privát üzenetekben beszéljük meg! Ezzel elkerülhetjük az esetleges afférokat, félreértéseket és kellemetlenségeket, ami miatt a találkozó vagy az üzlet nem jöhet létre.

Az átadás történhet személyesen, vagy postai úton is, ahogy a vevőnek célravezetőbb. Személy szerint jobban szeretem személyesen elintézni a dolgokat, de erre nem mindig van lehetőség sajnos.

Ha még is személyes találkozó, akkor:
A találkozó előtt privát üzenetben, vagy telefonon érdemes mindent leegyeztetni, megbeszélni mikor és merre találkozzunk, illetve hogy mi az az időintervallum, amikor mind a két fél nyugodtan ráér, hogy még véletlenül se legyen olyan programja a másik félnek, ami miatt nem tud eljönni. Ha az üzlet részleteit privát üzenetben beszéltük meg, akkor érdemes lehet a találkozó előtt telefonszámot is cserélni. Illetve a helyszíni alku. Ezt ha lehet mellőzzük a buliból, nagyon aljas dolog. Ha alkudni szeretnél, azt üzenetváltások során tedd meg. Megteheted a helyszínen is, de akkor esélyes, hogy elteszem a portékát és utamra indulok :R

Ha viszont csak a posta jöhet szóba:

Az előre utalás során a posta díja a vásárlót terheli. A posta költségeket mindig az aktuális posta díjak alapján számolom ki. Hogy ha nem vagyok tisztában a jelenlegi árakkal és a Google sem a barátom, akkor egy körülbelül összeget mondok, aminél ha több lesz a feladás díja, az az én saram, ha kevesebb, akkor meghívtál egy kólára. :) Igyekszem több futárszolgálat, a vaterafutár és a magyar posta árait is napra készen ismerni, hogy a legelfogadhatóbb szolgáltatást és árat tudd igénybe venni a postázás során.

Nálam játszik az utánvétel is, de ebben az esetben 100%-ig biztosnak kell lenned abban, hogy átveszed a csomagot és kifizeted a vételárat a futárnak. Amennyiben nem vetted át a csomagot, a postaköltséget ez esetben is meg kell térítened, illetve ha a termék sérül a szállítás során, annak az ára is a vevőt terheli. Ha ezen kötelezettségeknek nem teszel eleget, prohardveren egy fórumban megemlítem a nevedet és a történetet, ezen kívül felkerülsz egy privát listára és onnantól kezdve utánvétellel nem postázok neked...és nagy valószínűséggel amúgy sem.

Előre utalás vagy utánvétel? Bárhogy is döntesz, ami biztos, hogy a feladás után küldeni fogok egy jó minőségű képet a csomag feladóvényéről, hogy az azonosító szám alapján nyomon tudd követni a csomagot a postán. Így ha nem érkezik meg időben a csomag, csak be kell menni a postára és ott azonnal előkerítik azt... legalább is megmondják, hogy merre van. Sajnos, ha én megyek be és a kedves hölgyek körbe is telefonálnak, látszatja csak annyi lesz, hogy eltelik egy óra feleslegesen, mert innen nem sok mindent lehet tenni, a kedves vevő tud csak olyan lépéseket tenni a postán, aminek eredménye lesz.

Ha elmaradnék a csomag azonosító számmal, mindenképp küldj egy privit és pótolom a képet, ugyanis előfordul olyan is, hogy nem érkezem az azonosító számmal / szimplán kimegy a fejemből.

Mi történik, ha még is megérkezik a csomag és sikerült betesztelni az alkatrészt?
Átadás után mindig szeretnék kapni egy visszajelzést a termékkel kapcsolatban. Nem kell nagyon részletezni a dolgot, bár ez a vásárlón múlik. Ha részletezed, nekem úgy is jó, sőt úgy a legjobb. Ekkor legalább én sem aggódok amiatt, hogy eltűnt vagy megsérült a csomag a szállítás során. A visszajelzés után pedig eldöntheti a vásárló, hogy minden rendben ment-e az üzlet során. Ugyan az értékeléseket nem szoktam gyűjteni, de ez a vevőket nem szokta visszatartani a dologtól. Ha kapok piros pontokat, küldök én is :)

Próbagarancia:
Az általam meghirdetett termékekre 1 hét próba garanciát szoktam vállalni. Ez az idő éppen elég arra, hogy be tudd tesztelni az alkatrészeket, tudd használni is őket és ha van valamilyen rejtett hiba, akkor az ennyi idő alatt biztosan elő fog jönni. Vannak olyan termékeim is, amelyekre több garanciát is vállalok, ezt a hirdetéseimben olvashatod. Sőt, bizonyos esetekben megoldható a plusz garancia is, de ez után priviben kellene érdeklődnöd.

Szerintem mindent leírtam annak érdekében, hogy megkönnyítsük egymás dolgát az üzlet során. Ha nem olvasod el a bejegyzésemet, akkor sem kell aggódnod, ugyanis ezeket lényegében a privát üzenetek váltása során is le fogom egyszer írni, így garantált, hogy nem fogunk egymásban csalódni!

Ha pedig vetted a fáradságot, hogy átolvasd az "üzletszabályzatomat", akkor azzal szinte mindent megtettél, hogy a leendő üzletünk során ne legyen semmi probléma és ezt előre is köszönöm!

További szép napot, jó fórumozást kívánok! :R
Tisztelettel: Adi mester

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.