2023. január 26., csütörtök

Gyorskeresés

Megkaptam a Sputnik V-t

Írta: |

[ ÚJ BEJEGYZÉS ]

Nem tudom, hogy ki hogy van vele, de megkaptam tegnap a Suptnik V vakcinát. Eleinte még azt is mondtam, hogy lehetséges, hogy nem is kaptam semmit mert olyan szépen beadták :)

Viszont estére belázasodtam. Horror volt az éjszaka. Folyamatosan ki vagyok száradva, izzadok mint a fene, a fejem majd szét szakad úgy hasogat. Ez a legnagyobb gond amúgy a rettentő fejfájás. :O A pultusom 120, vérnyomás oké. Tiszta víz volt hajnalra a takaró. Az a baj, hogy nem sok erőm van és sokszor szédülök is.
Hajnalban vettem be egy kis paracetamol tartalmú forró italport. Utána még jobban izzadtam :D de legalább tudtam aludni 1-2 órát mert a fejem valamennyit csillapodott.
Gondolom ez nagyjából normális de azért remélem nem tart sokáig azt meg főleg, hogy nem lesz rosszabb.

Szólok a házidokinak reggel. Gondolom pár nap pihenés lesz. Érdekes, hogy az oltás helye azóta sem fáj. Aztán simán lehet, hogy megfáztam és semmi köze az oltáshoz.... nem tudom.
Kíváncsi lennék, másnak voltak-e és ha igen, akkor mik voltak a tünetek oltás után és mennyivel. Nem mintha ez bármin is segítene, leginkább csak arra lennék kíváncsi, hogy az oltás miatt van vagy amúgy is beteg lettem volna :P

Hozzászólások

(#1) bazsi83vp


bazsi83vp
senior tag

Szia

Az egyik idősebb rokonnak hasonló tünetei voltak, a másik kettőnek pedig semmi az űrbelövés után. Szóval szólhatnál a házidokidnak. Ha úgy ítéli meg, hogy anafilaxiás reakcióról van szó, nem kapod meg a 2. adagot. A tüneteket ez esetben adrenalinnal kezelik.

(#2) radi8tor


radi8tor
MODERÁTOR

Kérdezz rá itt: [link]

⭐ Stella

(#3) edari


edari
őstag

Mi tesómmal szombat este kaptuk meg. Vasárnap egész nap láz (mindkettőnknek), hasogató fejfájás, izzadás. Ma reggelre viszont nagyjából minden elmúlt, kivéve a fejfájás.

(#4) ncc1701


ncc1701
veterán

Muter holnap kapja, meglátjuk. Szerdán már mennünk kell önkormányzathoz, úgyhogy nem dőlhet ki, nehéz időpontot foglalni hivatalos ügyekre.

Én meg az állapoton miatt (semmi bajom) gondolom majd jövőre kapok bármit is.

(#5) zolikaDB


zolikaDB
veterán

Astrazenecát kaptam.
Aznap este semmi. Másnap tompa voltam, meló után 4 körül beborultam az ágyba, legyengülve, betompulva, hőemelkedés.
Estére "kipihentem" magam, másnap és azóta (több, mint 1 hét), már semmi, hála Istennek.

MINDHALÁLIG DEBRECEN!!!

(#6) xlfx


xlfx
újonc

Ezek a tünetek szerintem normálisak, dolgozik az immunrendszered, ez a dolga, ez az oltás lényege. Nálunk 70+ korú családtagok kapták a szputnyikot ketten, mindkettőjüknél hasonló tünetek voltak, fejfájás, álmosság, gyengeség, láz, de csak 1-2-3 napig. Fájdalomcsillapítót, lázcsillapítót nyugodtan lehet bevenni, csak túlzásba ne vidd, az ajánlott mennyiséget be kell tartani, többet nem szabad. Már túlvannak a másodikon is, ugyanazok a tünetek, ugyanúgy pár napig.

(#7) Adamyno


Adamyno
tag
LOGOUT blog (1)

Igazából csak hajnalban vettem be, azóta jól bírom.
Egyik kollégámat kérdeztem, aki velem együtt kapta, ő is sz@rul van de dolgozik mert nem érzi magát lázasnak.Mondjuk most jobb egy fokkal, hőemelkedésem van már csak de a fejem meg a szemeim még fájnak. Viszont most, hogy szellőztettem és ülök, járkálok kicsit így sokkal jobb :)

Mondta a 80 éves nagymamám, hogy neki is ugyanez volt 1-2 napig csak ha jól emlékszem ő Pfizert kapott.

- Indítsd újra a gépedet! - Az egészet? - Nem, a felét...

(#8) Fr@nkieWilde


Fr@nkieWilde
senior tag

Ismerősöm is megkapta a Szputnyikot. 3-4 napra rá fájni kezdett a torka. Csináltatott egy tesztet, pozitív lett.
Én a helyedben kérnék egy tesztet.
Nagyon kíváncsi vagyok, hogy mi lenne az eredménye.

Nem lehet nékem nagyobb tolvajom, mint aki az én időmet eltolvajolja!

(#9) Geri Bátyó válasza Fr@nkieWilde (#8) üzenetére


Geri Bátyó
őstag

Hogyha jobban belegondolsz a pozitív teszt egy vakcina beadása után, azt jelenti, hogy működik a vakcina és reagált rá a szervezeted. :K

"Ki a büdös istennyila vagy te bohócképű!?" SzŐr Geri, birodalmi poéta és főszakács (:L topic)

(#10) Fr@nkieWilde válasza Geri Bátyó (#9) üzenetére


Fr@nkieWilde
senior tag

Én eddig úgy tudtam nem lenne szabad a tesztnek pozitívnak lennie az oltás után.

Szintén ismerősi körből tudom, hogy jelenleg nagyon sokan az oltások után kerülnek be betegen a kórházakba.

Nem lehet nékem nagyobb tolvajom, mint aki az én időmet eltolvajolja!

További hozzászólások megtekintése...
Copyright © 2000-2023 PROHARDVER Informatikai Kft.