2020. július 14., kedd

Gyorskeresés

DirectX 11-es játékok listája

Írta: | Kulcsszavak: directx 11 . directx . játékok

[ ÚJ BEJEGYZÉS ]

Fontos: Kedves Olvasók! A DirectX 11 mára egy teljesen általános API-vá vált, így a lista készítését nem folytatom, hiszen a játékok a jövőben csak erre az API-ra fognak épülni. A bejegyzést viszont nem törlöm, hátha később jól jön az információgyűjtéshez.

Tekintve, hogy egyre több DirectX 11-es program jelenik meg nehéz a változásokat nyomon követni. Ez a bejegyzés konkrétan a DirectX 11-es játékok listáját fogja tartalmazni. Folyamatosan frissülni fog, így nem fogok új címek megjelenésénél új bejegyzést írni, viszont az írás végén jelzem, hogy mikor frissült utoljára, így a változásokat látni lehet majd.

A megjelent DirectX 11-es játékokat három csoportra szedtem. Az NVIDIA és az AMD saját partnerprogrammal gondoskodik a fejlesztők támogatásáról, így a Gaming Evolved, illetve a The Way It's Meant To Be Played közreműködésével született alkalmazások az úgymond független fejlesztésektől külön lesznek megnevezve. Előfordulhat, hogy egy programot több partnerprogramba is besorolnak, mivel a fejlesztőnek és a kiadónak eltérő gyártóval is lehet azonos időben szerződése. Ilyenkor a játékot mindig ahhoz a partnerprogramhoz írom, amely a fejlesztőkkel van kapcsolatba.
Az egyes játékokhoz érkezni szoktak kiegészítők. Ezek abban az esetben nem számítanak, ha futtatásuk igényli az alapjátékot is. Az önállóan futtatható kiegészítőket viszont teljes értékű játékprogramként kezelem.
Néha egy-egy játékot ki szoktak adni újból (GOTY, Complete Edition, stb.), ezeket csak akkor tekintem új játékprogramnak, ha a változás a DirectX 11-es kódban említésre méltó.

Partnerprogramoktól független DirectX 11-es játékok:
1. World of Warcraft: Cataclysm (patch)
2. Red Faction: Armageddon
3. Hamilton's Great Adventure
4. F.E.A.R. 3
5. Need for Speed: The Run
6. Anno 2070
7. King Arthur 2
8. Wargame: European Escalation
9. Krater
10. Tom Clancy’s Ghost Recon Future Soldier
11. Darksiders II
12. London 2012
13. Starvoid
14. War of the Roses
15. Need for Speed: Most Wanted
16. Strike Suit Zero
17. The Showdown Effect
18. Trials Evolution
19. Company of Heroes 2
20. Mortal Kombat Komplete Edition
21. ARMA 3
22. F1 2013
23. Chivalry: Medieval Warfare

Az AMD Gaming Evolved partnerprogrammal készült DirectX 11-es játékok:
1. BattleForge (patch) (+ kiegészítő: Lost Souls)
2. S.T.A.L.K.E.R.: Call of Pripyat
3. DiRT 2
4. Battlefield: Bad Company 2 (+ kiegészítő: Vietnam)
5. Aliens vs. Predator
6. Lord of the Rings Online: Shadows of Angmar (patch)
7. Civilization V (+ kiegészítő: Gods & Kings)
8. F1 2010 (patch)
9. Medal of Honor (multiplayer mód)
10. Dungeons & Dragons Online: Eberron Unlimited (patch)
11. Dragon Age 2 (+ hivatalos textúracsomag)
12. Total War: SHOGUN 2 (patch) (+ kiegészítő: Rise of the Samurai)
13. DiRT 3
14. Deus Ex: Human Revolution
15. F1 2011
16. Battlefield 3
17. Saints Row: The Third
18. Total War: SHOGUN 2 – Fall of the Samurai
19. Blacklight Retribution
20. Sniper Elite V2 (patch)
21. Nexuiz
22. DiRT Showdown (patch)
23. Sleeping Dogs
24. F1 2012
25. Medal of Honor: Warfighter
26. F1 Race Stars
27. Hitman: Absolution
28. Far Cry 3 (patch)
29. Crysis 3
30. Sniper Elite: Nazi Zombie Army
31. Tomb Raider (patch)
32. Bioshock Infinite
33. Far Cry 3 Blood Dragon
34. Saints Row IV
35. Battlefield 4
36. Sniper Elite: Nazi Zombie Army 2

Az NVIDIA The Way It's Meant To Be Played partnerprogrammal készült DirectX 11-es játékok:
1. Metro 2033
2. Lost Planet 2
3. HAWX 2
4. Homefront
5. Crysis 2 (patch)
6. Batman: Arkham City (patch)
7. Oil Rush
8. L.A. Noire: The Complete Edition (patch)
9. Star Trek Online (patch)
10. Max Payne 3
11. EVE Online (patch)
12. The Secret World
13. World of Warcraft: Mists of Pandaria
14. Call of Duty: Black Ops II
15. Assassin's Creed III
16. Passion Leads Army (patch)
17. ArcheAge
18. Metro: Last Light
19. Tom Clancy's Splinter Cell: Blacklist
20. Call of Duty: Ghosts

Az Intel Software partnerprogrammal készült DirectX 11-es játékok:
1. GRID 2
2. Total War: Rome II

Összesen 81 darab DirectX 11-es játék jelent meg 2013. november 7-ig.

A megjelent DirectX 11-es programok általános jellemzője, hogy a DirectX 9-es módhoz képest gyorsabb a feldolgozás menete, vagyis a hardver azonos grafikai részletesség mellett nagyobb sebességre képes. Ez az előny változó lehet, de nagyjából 15-40%-os gyorsulás lehetséges függően az API implementálásától. Természetesen a DirectX 11 grafikailag is többre képes, mint a korábbi API-k, így a fejlesztők az új felület alkalmazásával nyert sebességet általában elköltik extra effektekre, éppen ezért a játékok többsége DirectX 11-es módban lassul, de a grafikai megjelenítés minősége javul. Az alábbi listában a megjelent DirectX 11-es játékok úgymond DirectX 11-es képességeit lehet olvasni (minden extra az adott programban elérhető leggyengébb DirectX módhoz lett mérve):

World of Warcraft: Cataclysm – gyorsabb feldolgozás a gather4 utasításokkal; nagyobb látótávolság; a vízfelület tükröződésének szebb megjelenítése
Red Faction: Armageddon – gyorsabb feldolgozás a gather4 utasításokkal
Hamilton's Great Adventure – gyorsabb feldolgozás a gather4 utasításokkal
F.E.A.R. 3 – gyorsabb feldolgozás a gather4 utasításokkal; élsimítás megfelelő támogatása
BattleForge – a HDAO effekt támogatása, illetve annak gyorsabb feldolgozása a gather4 utasításokkal és a Local Data Share eljárás használatával
S.T.A.L.K.E.R.: Call of Pripyat – gyorsabb feldolgozás a gather4 utasításokkal; tesszellált karaktermodellek; szebb árnyékok (contact hardening shadows); fejlett post-process effektek támogatása, illetve azok gyorsabb feldolgozása a gather4 utasításokkal és a Local Data Share eljárás használatával; élsimítás megfelelő támogatása
DiRT 2 – gyorsabb feldolgozás a gather4 utasításokkal; tesszellált zászlók és vízfelület, valamint tesszellált közönség instancing eljárással feldolgozva; fejlett post-process effektek támogatása, illetve azok gyorsabb feldolgozása a gather4 utasításokkal és a Local Data Share eljárás használatával; FP16-os RGBA HDR támogatása az élesebb post-process effektekért
Battlefield: Bad Company 2 (+ kiegészítő: Vietnam) – szebb árnyékok (contact hardening shadows)
Aliens vs. Predator – gyorsabb feldolgozás a gather4 utasításokkal; tesszellált karaktermodellek; fejlett árnyékok a gather4 utasításokkal és a Local Data Share eljárás használatával; fejlett élsimítás alkalmazása multisample és morfológiai szűrővel
Lord of the Rings Online: Shadows of Angmar – gyorsabb feldolgozás a gather4 utasításokkal; fodrozódó vízfelszín; SSAO (Screen Space Ambient Occlusion)
Civilization V – gyorsabb feldolgozás a gather4 utasításokkal, a rajzolási parancsok többszálú feldolgozásával és az utasításlista támogatásával; tesszelláció támogatása a terepre; jobb árnyékok a compute shader felhasználásával; élsimítás megfelelő támogatása
F1 2010 – gyorsabb feldolgozás a gather4 utasításokkal; tesszellált közönség instancing eljárással feldolgozva; fejlett post-process effektek támogatása, illetve azok gyorsabb feldolgozása a gather4 utasításokkal és a Local Data Share eljárás használatával; FP16-os RGBA HDR támogatása az élesebb post-process effektekért; szebb árnyékok
Medal of Honor (multiplayer mód) – szebb árnyékok (contact hardening shadows)
Dungeons & Dragons Online: Eberron Unlimited – gyorsabb feldolgozás a gather4 utasításokkal
Dragon Age 2 – gyorsabb feldolgozás a gather4 utasításokkal és az irányított raszterizálással (conservative depth); tesszellált talaj, terep és tereptárgyak; szebb árnyékok (contact hardening shadows); külön megvilágítási fázis a szebb fényeffektekért; élsimítás megfelelő támogatása; LOD utasítások használata a fejlett anizotropikus szűréshez; magas felbontású 16384x16384 pixeles textúrák használata; diffúz depth of field támogatása
Total War: SHOGUN 2 – gyorsabb feldolgozás a gather4 utasításokkal; tesszellált terep és tereptárgyak; szebb árnyékok (cascaded shadow map szűrése compute shaderrel); diffúz depth of field támogatás; fejlett élsimítás alkalmazása multisample és irányított morfológiai szűrővel
DiRT 3 – gyorsabb feldolgozás a gather4 utasításokkal; tesszellált zászlók és vízfelület, valamint tesszellált közönség instancing eljárással feldolgozva; fejlett post-process effektek támogatása, illetve azok gyorsabb feldolgozása a gather4 utasításokkal és a Local Data Share eljárás használatával; FP16-os RGBA HDR támogatása az élesebb post-process effektekért; szebb árnyékok (contact hardening shadows); GPU-val gyorsított fizikai szimulációk a DirectCompute 5.0 használatával
Metro 2033 – gyorsabb feldolgozás a gather4 utasításokkal; tesszellált karaktermodellek; diffúz depth of field támogatás
Lost Planet 2 – gyorsabb feldolgozás a gather4 utasításokkal; tesszellált szörnyek; szebb árnyékok
HAWX 2 – gyorsabb feldolgozás a gather4 utasításokkal; tesszellált terep
Homefront – gyorsabb feldolgozás a gather4 utasításokkal
Crysis 2 – gyorsabb feldolgozás a gather4 utasításokkal; tesszelláció támogatása a felületekre, a vízre és más objektumokra; parallax occlusion mapping a talajra; szebb, egymásra reagáló árnyékok variált penumbra eljárással; bokeh depth of field támogatás; SSDO (Screen Space Directional Occlusion); RLR (Realtime Local Reflections); szebb színkontroll; szebb Motion Blur; árnyékok a részecske effektekre
Deus Ex: Human Revolution – gyorsabb feldolgozás a gather4 utasításokkal; tesszellált karakterek; szebb árnyékok (contact hardening shadows); fejlett post-process effektek (SSAO, depth of field); több élsimítási eljárás megfelelő támogatása; LOD utasítások használata a fejlett anizotropikus szűréshez
F1 2011 – gyorsabb feldolgozás a gather4 utasításokkal; tesszellált közönség instancing eljárással feldolgozva; fejlett post-process effektek támogatása, illetve azok gyorsabb feldolgozása a gather4 utasításokkal és a Local Data Share eljárás használatával; FP16-os RGBA HDR támogatása az élesebb post-process effektekért; szebb árnyékok
Battlefield 3 – gyorsabb feldolgozás a gather4 utasításokkal; tesszellált terep; fejlett post-process effektek támogatása, illetve azok gyorsabb feldolgozása a gather4 utasításokkal és a Local Data Share eljárás használatával; több élsimítási eljárás megfelelő támogatása; deferred render gyorsítása a DirectCompute 5.0-ban írt tile-based deferred acceleration technológiával
Need for Speed: The Run – gyorsabb feldolgozás a gather4 utasításokkal; deferred render gyorsítása a DirectCompute 5.0-ban írt tile-based deferred acceleration technológiával
Saints Row: The Third – gyorsabb feldolgozás a gather4 utasításokkal; fejlett bloom effekt; jobb tükröződések; fejlettebb fényeffektek
Batman: Arkham City – gyorsabb feldolgozás a gather4 utasításokkal; tesszelláció támogatása számos objektumra; szebb árnyékok
Anno 2070 – gyorsabb feldolgozás a gather4 utasításokkal; fejlett élsimítás alkalmazása irányított morfológiai szűrővel
Oil Rush – gyorsabb feldolgozás a gather4 utasításokkal; élsimítás megfelelő támogatása
King Arthur 2 – gyorsabb feldolgozás a gather4 utasításokkal; szebb árnyékok; jobb LOD menedzsment; fejlett post-process effektek
L.A. Noire: The Complete Edition – gyorsabb feldolgozás a gather4 utasításokkal és az irányított raszterizálással (conservative depth)
Wargame: European Escalation – gyorsabb feldolgozás a gather4 utasításokkal és a jobb post-process menedzsmenttel
Total War: SHOGUN 2 – Fall of the Samurai – gyorsabb feldolgozás a gather4 utasításokkal; tesszellált terep és tereptárgyak; szebb árnyékok (cascaded shadow map szűrése compute shaderrel); diffúz depth of field támogatás; fejlett élsimítás alkalmazása multisample és irányított morfológiai szűrővel
Star Trek Online – gyorsabb feldolgozás a gather4 utasításokkal
Blacklight Retribution – gyorsabb feldolgozás a gather4 utasításokkal; adaptív tesszelláció; fejlett élsimítás alkalmazása irányított morfológiai szűrővel; valós idejű tükröződések; radiosity alapú megvilágítás
Sniper Elite V2 – gyorsabb feldolgozás a gather4 utasításokkal; fejlett árnyékok a gather4 utasításokkal és a Local Data Share eljárás használatával; fejlett élsimítás alkalmazása multisample szűrővel DirectCompute 5.0 használatával; fejlett post-process effektek támogatása compute shader használatával; a HDAO effekt támogatása
Nexuiz – gyorsabb feldolgozás a gather4 utasításokkal; bokeh depth of field támogatás; fejlett post-process effektek támogatása; szebb Motion Blur, SSDO (Screen Space Directional Occlusion)
DiRT Showdown – gyorsabb feldolgozás a gather4 utasításokkal; tesszellált zászlók és vízfelület, valamint tesszellált közönség instancing eljárással feldolgozva; fejlett post-process effektek támogatása, illetve azok gyorsabb feldolgozása a gather4 utasításokkal és a Local Data Share eljárás használatával; FP16-os RGBA HDR támogatása az élesebb post-process effektekért; szebb árnyékok (contact hardening shadows); GPU-val gyorsított fizikai szimulációk a DirectCompute 5.0 használatával; valós globális illumináció effekt DirectCompute 5.0-val
Max Payne 3 – gyorsabb feldolgozás a gather4 utasításokkal; fejlett FXAA élsimítás alkalmazása gather4 utasításokkal gyorsítva; fejlett post-process effektek támogatása compute shader használatával; tesszelláció támogatása a karakterekre és az autókra; számos effekt gyorsítása geometry shaderrel és stream outputtal; a HDAO effekt támogatása
Krater – gyorsabb feldolgozás a gather4 utasításokkal
EVE Online – gyorsabb feldolgozás a gather4 utasításokkal; tesszelláció támogatása az űrhajókra
Tom Clancy’s Ghost Recon Future Soldier – gyorsabb feldolgozás a gather4 utasításokkal; tesszellált karaktermodellek; volumetrikus köd; valós globális illumináció effekt DirectCompute 5.0-val
The Secret World – gyorsabb feldolgozás a gather4 utasításokkal; tesszelláció támogatása a felületekre és más objektumokra
Sleeping Dogs – gyorsabb feldolgozás a gather4 utasításokkal; fejlett FXAA élsimítás alkalmazása compute shaderrel gyorsítva; jobb minőségű árnyékolási rendszer a DirectCompute 5.0 használatával; a HDAO effekt támogatása; magas felbontású 16384x16384 pixeles textúrák használata
Darksiders II – gyorsabb feldolgozás a gather4 utasításokkal
London 2012 – gyorsabb feldolgozás a gather4 utasításokkal
F1 2012 – gyorsabb feldolgozás a gather4 utasításokkal; tesszellált közönség instancing eljárással feldolgozva; fejlett post-process effektek támogatása, illetve azok gyorsabb feldolgozása a gather4 utasításokkal és a Local Data Share eljárás használatával; FP16-os RGBA HDR támogatása az élesebb post-process effektekért; szebb árnyékok
Starvoid – gyorsabb feldolgozás a gather4 utasításokkal
World of Warcraft: Mists of Pandaria – gyorsabb feldolgozás a gather4 utasításokkal; nagyobb látótávolság; a vízfelület tükröződésének szebb megjelenítése; SSAO (Screen Space Ambient Occlusion)
War of the Roses – gyorsabb feldolgozás a gather4 utasításokkal
Medal of Honor: Warfighter – gyorsabb feldolgozás a gather4 utasításokkal és az irányított raszterizálással (conservative depth); tesszellált terep; fejlett post-process effektek támogatása, illetve azok gyorsabb feldolgozása a gather4 utasításokkal és a Local Data Share eljárás használatával; több élsimítási eljárás megfelelő támogatása; deferred render gyorsítása a DirectCompute 5.0-ban írt tile-based deferred acceleration technológiával
Need for Speed: Most Wanted – gyorsabb feldolgozás a gather4 utasításokkal; deferred render gyorsítása a DirectCompute 5.0-ban írt tile-based deferred acceleration technológiával
Call of Duty: Black Ops II – gyorsabb feldolgozás a gather4 utasításokkal; élsimítás megfelelő támogatása
F1 Race Stars – gyorsabb feldolgozás a gather4 utasításokkal; fejlett post-process effektek támogatása
Hitman: Absolution – gyorsabb feldolgozás a gather4 utasításokkal; tesszellált karakterek; valós globális illumináció effekt DirectCompute 5.0-val; bokeh depth of field támogatás; SSAO (Screen Space Ambient Occlusion); élsimítás megfelelő támogatása
Assassin's Creed III – gyorsabb feldolgozás a gather4 utasításokkal; tesszellált vízfelület; tesszellált lábnyomok a hóban; subsurface scattering támogatás
Far Cry 3 – gyorsabb feldolgozás a gather4 utasításokkal; HDAO effekt támogatása bilaterális szűréssel; élsimítás megfelelő támogatása
Crysis 3 – csak DirectX 11-es módot támogat
Passion Leads Army – gyorsabb feldolgozás a gather4 utasításokkal; tesszelláció támogatása a felületekre és más objektumokra; bokeh depth of field támogatás
Strike Suit Zero – gyorsabb feldolgozás a gather4 utasításokkal
ArcheAge – gyorsabb feldolgozás a gather4 utasításokkal; tesszelláció támogatása a felületekre és más objektumokra
Sniper Elite: Nazi Zombie Army – gyorsabb feldolgozás a gather4 utasításokkal; fejlett árnyékok a gather4 utasításokkal és a Local Data Share eljárás használatával; fejlett élsimítás alkalmazása multisample szűrővel DirectCompute 5.0 használatával; fejlett post-process effektek támogatása compute shader használatával; a HDAO effekt támogatása
The Showdown Effect – gyorsabb feldolgozás a gather4 utasításokkal
Tomb Raider – gyorsabb feldolgozás a gather4 utasításokkal; szebb árnyékok (contact hardening shadows); fejlett post-process effektek támogatása compute shader használatával; a diffúz depth of field és a HDAO effekt támogatása; normál tesszelláció a tereptárgyakra és pixelpontos tesszelláció a felületekre; compute shaderrel gyorsított hajszimuláció a TressFX technológia használatával
Bioshock Infinite – gyorsabb feldolgozás a gather4 utasításokkal; szebb árnyékok (contact hardening shadows); fejlett post-process effektek támogatása compute shader használatával; a diffúz depth of field és a HDAO effekt támogatása bilaterális szűrővel
Trials Evolution – gyorsabb feldolgozás a gather4 utasításokkal
Far Cry 3 Blood Dragon – gyorsabb feldolgozás a gather4 utasításokkal; HDAO effekt támogatása bilaterális szűréssel; élsimítás megfelelő támogatása
Metro Last Light – gyorsabb feldolgozás a gather4 utasításokkal; tesszellált karaktermodellek és felületek
GRID 2 – gyorsabb feldolgozás a gather4 utasításokkal; tesszellált zászlók, valamint tesszellált közönség instancing eljárással feldolgozva; fejlett post-process effektek támogatása, illetve azok gyorsabb feldolgozása a gather4 utasításokkal és a Local Data Share eljárás használatával; FP16-os RGBA HDR támogatása az élesebb post-process effektekért; szebb árnyékok (contact hardening shadows); GPU-val gyorsított fizikai szimulációk a DirectCompute 5.0 használatával; valós globális illumináció effekt DirectCompute 5.0-val; a HDAO effekt támogatása bilaterális szűrővel
Company of Heroes 2 – gyorsabb feldolgozás a gather4 utasításokkal; különböző effektek gyorsítása a compute shader felhasználásával
Mortal Kombat Komplete Edition – gyorsabb feldolgozás a gather4 utasításokkal
Saints Row IV – gyorsabb feldolgozás a gather4 utasításokkal; fejlett bloom effekt; jobb tükröződések; fejlettebb fényeffektek

Frissítve: 2013-08-19

Hozzászólások

(#1) polonic


polonic
(nagyúr)

Jó ötlet ez a lista.

Nem is tudtam, hogy a F.3.A.R. is dx11-es, ráadásul nem partnerprogramos.
Tudod, milyen konkrét dx11-hez köthető funkciókkal bír a játék?
És ilyen szempontból a deus ex-re is kiváncsi vagyok. :K

(#2) Lenry


Lenry
(nagyúr)
LOGOUT blog

jó ötlet a lista, jó hivatkozási alap lesz :K

Gvella Glan! | There are two types of people: Those who can extrapolate from incomplete data

(#3) Abu85 válasza polonic (#1) üzenetére


Abu85
(HÁZIGAZDA)

A F.3.A.R működő élsimítást kínál DX11 alatt. Némi performance boost is realizálható, ha nem kapcsolod be az AA-t.
Ezzel adtál is egy ötletet, hogy kiegészíthető a lista a játékok effektjeivel. :) Na de ma már erre nincs erőm. :)

[ Szerkesztve ]

A semmi az nem nincs, hanem van. Ha a semmi van, akkor nincs semmi, de ha nincs semmi, akkor valami van, de az nem semmi.

(#4) Thunderzolee


Thunderzolee
(addikt)

A DirectX 11-es játékok listája fent van Wikipedián is. :)
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_games_with_DirectX_11_support

Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)

(#5) Abu85 válasza Thunderzolee (#4) üzenetére


Abu85
(HÁZIGAZDA)

Ebben a bejegyzésben több infó van. :) A viki csak a BF3-at, az F1 2011-et és a Deus Ex: HR-t jelzi DX11-nek. Én már továbbléptem. ;]
Na de a hétvégén kiegészítem, hogy az egyes programok mit használnak DX11-re. Úgy már ez a lista lesz az etalon. :DDD

A semmi az nem nincs, hanem van. Ha a semmi van, akkor nincs semmi, de ha nincs semmi, akkor valami van, de az nem semmi.

(#6) Thunderzolee válasza Abu85 (#5) üzenetére


Thunderzolee
(addikt)

Ahh.. értem.

Akk majd én meg átírom a Wikipédián, és feltüntetlek, mint forrás. ;)

Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)

(#7) Abu85 válasza Thunderzolee (#6) üzenetére


Abu85
(HÁZIGAZDA)

:D Előre is köszi. :R

A semmi az nem nincs, hanem van. Ha a semmi van, akkor nincs semmi, de ha nincs semmi, akkor valami van, de az nem semmi.

(#8) polonic


polonic
(nagyúr)

Egyébként a settlers 7 nem directx 11-es? Én űgy tudom, igen.

(#9) Abu85 válasza polonic (#8) üzenetére


Abu85
(HÁZIGAZDA)

Nem. Csak DX10.

A semmi az nem nincs, hanem van. Ha a semmi van, akkor nincs semmi, de ha nincs semmi, akkor valami van, de az nem semmi.

(#10) Abu85


Abu85
(HÁZIGAZDA)

Frissítettem a listát a Blacklight Retributionnal. Bejelentés nem volt, de az AMD press ftp-jén találtam róla egy videót. Talán hivatalosan is bemutatják nemsokára. Állítólag free játék lesz, de azért ezzel megvárnám a hivatalos közleményeket.

[ Szerkesztve ]

A semmi az nem nincs, hanem van. Ha a semmi van, akkor nincs semmi, de ha nincs semmi, akkor valami van, de az nem semmi.

További hozzászólások megtekintése...
Copyright © 2000-2020 PROHARDVER Informatikai Kft.