Hirdetés

2024. április 25., csütörtök

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1) AAAgold


AAAgold
senior tag

hmm, mintha az NV kártyákat nem készítették volna fel a jövőre annyira... bár üzleti szempontból érthető lehet valahol, mivel talán pont ezért kedvezőbb tulajdonságokat és jobb teljesítményt tudtak elérni a jelenlegi játékoknál...

"Miért imádják az aranyat? Nem lehet megenni..."

(#2) Joshi


Joshi
titán

Most már tényleg kíváncsi leszek egy abszolút DX12-es játékban nyújtott teljesítményre az NV-től. Másról se szól a DX12, mint arról hogy mennyire sz@rul megy az NV-ken. :D

(#3) flashpointer


flashpointer
őstag

Mi van ma hogy így beindult a kampány?

(#4) BloodDrunker


BloodDrunker
csendes tag

Hiába tervezett előre az AMD és "Talán most be jött neki" ha a Dx12 játékok kb 2év múlva jönnek és jelenleg ott tartunk a hírek szerint,hogy semmivel nem gyorsabb a dx12....
Amire meg kijönnének a játékok arra meg az Nvidia frissíti a kártyákat aztán ugyanott vagyunk mint most,hogy az AMD a jővőre tervezett,a jelenben meg elveszik.

Ha akkora gáz lenne az Nvidia Dx12 alatt már léptek volna valamit,nem hülyék ülnek ott,hogy esetleg veszítsenek a profitból.

[ Szerkesztve ]

(#5) AAAgold válasza BloodDrunker (#4) üzenetére


AAAgold
senior tag

na igen, ez a másik fele a történetnek :)

"Miért imádják az aranyat? Nem lehet megenni..."

(#6) Joshi válasza BloodDrunker (#4) üzenetére


Joshi
titán

Az aszinkron compute az AMD-sek kapaszkodója. :DDD Nem biztos hogy meglepődnék azon, ha az NV ezt is megoldaná valahogy. Ha esetleg nem lehet programozással megoldani, akkor megoldja a DX12-es játékok késleltetésével. ;]

(#7) Interceptor


Interceptor
addikt

Valamiről írni kell, persze amit írnak az nyílván igaz is, csak mindig érződik a szenzációhajhász előadásmód :D Mire ténylegesen elterjednek a dx12-őt komolyabban kihasználó játékok addigra lefut 2 vga generáció is. Mindkét gyártó az AMD és az Nvidia is azt csinálja ami a dolga. Azt látom, hogy mindig a kisebb vállalja fel az úttörő szerepet, hogy életben maradjon, míg a nagyobb csak profitál belőle hosszútávon.

[ Szerkesztve ]

Nem kell drága gép, csak játékra kell

(#8) füles_ válasza BloodDrunker (#4) üzenetére


füles_
őstag

Nagyon elvagy tájolódva :W
Az első DX12-es játékok már a nyakunkon vannak,az AotS már kint is van...

Amire meg kijönnének a játékok arra meg az Nvidia frissíti a kártyákat aztán ugyanott vagyunk
Az NV ugyanott van de a vásárlók nem.Tegyük fel hogy zombi István vett 3 TX-et 3000€-ért,és az év végén eladja 600€-ért mert nem tudja a DX12 egyik legfontosabb újítását,biztos oda-vissza lesz az örömtől :K

[ Szerkesztve ]

(#9) Cassi


Cassi
senior tag

De jó lett volna, ha ezek a dolgok még a korai béta fázisban kiderülnek. Feltéve, hogy volt olyan.

Jut eszembe: látott már valaki Intel grafikán futni érdemi DX12-es kódot? Az eddigi demók még csak nem is támogatták. Nehéz elhinni, hogy azon is flottul mennének a dolgok.

(#10) Joshi válasza füles_ (#8) üzenetére


Joshi
titán

Mert a Csúcs Radeon olyan olcsó mi? ;] Esetleg te láttál már DX12-es játékteszteket? Ha igen akkor nyomhatnál linket, csak hogy tudjuk mi is az erőviszonyokat. ;)

(#11) BloodDrunker válasza füles_ (#8) üzenetére


BloodDrunker
csendes tag

Valami érdemi címet mondj ami DX12-re készül mert amit írtál AotS még a Google se hozza fel,szóval hatalmas játék lehet.

Amúgy nyílván aki 3TX-et vesz az pont érdekli,hogy cserélni-e kell.

(#12) Jack@l válasza füles_ (#8) üzenetére


Jack@l
veterán

Annyira kint vannak, hogy a ph is beharangotzta fórumon a nagy aots tesztet, meg előtte 15 cikken keresztül a techdemót, aztán azóta is epekedve várjuk. (ja hogy szarul fut még egy i5-ön is low levellel, az megint más kérdés)
Szóval igen, épkézláb bétás játék se jött még ki dx12-vel.

UE4-es techdemók meg ugyanúgy rosszabbul futnak dx12-vel, mint 11-el amd-n is. Szóval asszem még semmi nincs veszve a gagyi zöldeknél.
Aszinkron compute-on meg kár rágódni, egyelőre az amd-s havercég első meg sem jelent játékában van benne, de lehet ott se sokáig mert nem nagyon remekel.

[ Szerkesztve ]

A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.

(#13) Snorbi19


Snorbi19
tag

hm alakul a dolog az egyik oldalról a samsung szorongatja a viszonteladóin keresztül az nvidia-t
a másik oldalról, a microsoft és az amd a directx 12-es tartalmak sürgetésével :DD

ja és persze mivel mi lusták vagyunk (nvidia) és persze azzal kell villognunk, hogy a mi vga-k kevesebbet fogyaszt valamint a programozok úgyis ráérnek majd azok optimalizálják. Az amd úgyis jól fog futni ezért foglalkozzatok szépen csak a mi vga-kal... A végén még lehet, hogy a miénken jobban fog futni mint az amd vga-kon sőt tuti... :D

Amikor egy ajtó bezárul, valahol kinyílik egy másik.

(#14) füles_ válasza BloodDrunker (#11) üzenetére


füles_
őstag

Azt azért ne mond hogy ha vennél 3 TX-et és a későbbiekben buknál rajta 2400€-t nem gondolkoznál el azon hogy fú basszus ebből vehettem volna 2 GP100-at.De lehet hogy csak én gondolkodok így falusi paraszt ésszel :))

(#15) Joshi válasza Snorbi19 (#13) üzenetére


Joshi
titán

A Mantle is mekkora Hype-al jött aztán mire ment az AMD? Most az AMD fanok azzal jönnek hogy a Mantle a DX12 atyja. Szerintem ez is csak részben igaz, mert a Microsoft érdekelt AMD vonalon, ugyanis az XBOX Ohne Radeon belsős szóval tiszta érdek vezérelte a Microsoftot.
Ha a PC piac megszűnik, akkor az főleg a Microsoftnak lesz köszönhető. Én remélem hogy nem így lesz.

(#14) fules:)) és szerinted ki vesz 2 v 3 TX-et? Ma már egyet se vesznek mert itt van a 980Ti, de te tisztában vagy azzal hogy hány százalék rendelkezik ilyen kártyákkal? Elmondom hogy elenyésző százalék, még csak említésre se méltó, de aki megveszi azt nem érdekli hogy mennyit bukott. :D

[ Szerkesztve ]

(#16) AAAgold válasza Joshi (#15) üzenetére


AAAgold
senior tag

arra ment az AMD mantle-lal, hogy beindított egy dominó hatást, ami az ő elképzelése felé viszi az iparágat

az más kérdés, hogy ebből hogyan fog tudni profitálni

"Miért imádják az aranyat? Nem lehet megenni..."

(#17) Joshi válasza AAAgold (#16) üzenetére


Joshi
titán

Én nem hiszek a véletlenekben, már régóta nem. ;]

(#18) AAAgold válasza Joshi (#17) üzenetére


AAAgold
senior tag

mire gondolsz?

esetleg arra, hogy az MS szopatja őket, nehogy túl jó pozícióba kerüljenek? :)

"Miért imádják az aranyat? Nem lehet megenni..."

(#19) Atti777 válasza BloodDrunker (#11) üzenetére


Atti777
senior tag

Csak hogy oszlassam a homályt:
Ashes of the Singularity

Meg a Microsofttól egy cím: Fable Legends

Путин, иди нахуй!

(#20) NSX82


NSX82
csendes tag

:)) De sok a csalódott nvidia júzer itt. :))

(#21) UnSkilleD válasza Atti777 (#19) üzenetére


UnSkilleD
senior tag

meg a gears of war remake

"Az internet olyan, mint az MTV: annak idején az MTV nagyon trendi volt, aztán hirtelen elavult” - Prince

(#22) #85552128 válasza Atti777 (#19) üzenetére


#85552128
törölt tag

Ezek közül melyik megjelent/befejezett játék ? Mert az Ashes early accesshez hasonló kivitelezésben ugyan már kapható, de olyan kezdetleges pre-béta állapotban van, hogy az épületeken még textúra sincs és úgy őszintén maga a játék is okádék ahogy kinéz ahhoz képest, hogy 60 FPS-t még egy 980/390X is épp hogy tud...
Szóval DX12-vel majd akkor lehet érvelni ha lesz legalább 4-5 kész játék amiből lelehet vonni a konklúziót. Addig meg ott a több száz DX11-es...

[ Szerkesztve ]

(#23) Joshi válasza AAAgold (#18) üzenetére


Joshi
titán

Pont az üzleti szféra nem mentes a manipulációtól, még azt is el tudom képzelni, hogy a Mantle-hoz is van köze a Microsoftnak. Ennyire mélyen nem folytam bele a történetbe, de felettébb gyanúsak az összefonódások. :B
Leginkább az furcsa, hogy Abu85 miért kampányol ennyire erősen az AMD mellett. :F Számomra eddig egyáltalán nem tűnik jobbnak az AMD, de a Mantle se hozott akkora előrelépést. Ha hozott is csak jóval később amikor már nem volt akkora jelentősége a dolognak.

(#24) Fiery


Fiery
veterán

"egy CUDA-val kiegészített DirectX 12-es implementáció"

Na persze. Eloszor lassuk az egyszeru, "mezitlabas" DX12 implementaciokat, aztan majd azutan par evvel esetleg lehetne szo me'g a CUDA-val valo szivasrol is. Persze nem fog megtortenni, hiszen addigra jon egy uj generacios GeForce, ami megoldja a mostani problemakat. A Pascal nem jovore erkezik? Ki a fene fog 1-2 ev miatt kulon szorakozni a CUDA-val?

(#25) Fiery válasza Joshi (#23) üzenetére


Fiery
veterán

"Leginkább az furcsa, hogy Abu85 miért kampányol ennyire erősen az AMD mellett"

Az egyaltalan nem furcsa. Ot igy kell szeretni :R

(#26) AAAgold válasza Joshi (#23) üzenetére


AAAgold
senior tag

"Leginkább az furcsa, hogy Abu85 miért kampányol ennyire erősen az AMD mellett. "

én ezt nem érzem furcsának, én azt látom elsősorban, hogy egy előremutató technológia mellett kampányol

persze lehet, hogy ő is a gyíkemberek beépített ügynöke :D

"Miért imádják az aranyat? Nem lehet megenni..."

(#27) MK VII válasza NSX82 (#20) üzenetére


MK VII
veterán

Kb pont ezt akartam írni én is.. :)

Védeni kell a hőn szeretett gyártót még akkor is, ha esetleg valamiben tényleg jobb az AMD...
Természetesen a jövő zenéje még minden és alakulhat akárhogy csak fura, hogy mindig ennyire kiélezettek a hozzászólások egy ilyen cikk alatt...

(#28) TK36 válasza BloodDrunker (#4) üzenetére


TK36
aktív tag

Pár évvel ezelőtt az NVidia már a DirectX korábbi verziójával (DX 10 vagy 11?) egy ehhez nagyon hasonló szituációt eljátszott. Vagy tudnak valamit az NVidianál vagy nem tudom.

Az AMD próbál nagyon innovatív lenni proci és VGA fronton, de ezek valahogy nem akaróznak neki bejönni.

(#29) Cassi válasza Fiery (#24) üzenetére


Cassi
senior tag

Talán jövőre, de senki sem mondta, hogy javítottak volna bármit ebben a tekintetben. A tapeout valamikor május vége felé történt, akkor talán még nem is tudtak ezekről a problémákról.

(#30) Abu85 válasza Cassi (#9) üzenetére


Abu85
HÁZIGAZDA

Az UE4 Lionhead által fejlesztett verzióját fut Intel IGP-n. A teljesítmény mem jó. Nagyjából 3x-osra nőtt a Kaveri teljesítményelőnye a Skylake IGP-hez képest. Részben ez egy szoftveres probléma, de a nagyon lassú parancsprocesszor is közrejátszik. Az Intel megoldása 2-4 gridet kezel, míg az AMD-é 64-et, de a Carrizo tud 128-at is. Ez meg fog látszani.

Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

(#31) Joshi válasza AAAgold (#26) üzenetére


Joshi
titán

"előremutató technológia"
Anno a Mantle is az volt aztán nem nagyon tudott érvényesülni. Az oké hogy a Microsoftnál van lóvé rendesen, de az NV se kispiskóta ahogy az Intel se. ;]

(#27) MK VII "Védeni kell a hőn szeretett gyártót még akkor is, ha esetleg valamiben tényleg jobb az AMD..."
Pont ez az, hogy eddig csak ígérgetésben jobb az AMD de a gyakorlatban nem. Így volt ez anno a Mantle-val is. :B

[ Szerkesztve ]

(#32) Abu85 válasza Fiery (#24) üzenetére


Abu85
HÁZIGAZDA

Valamit mindenképp intézni kell, mert maga a hardver nem rossz, csak a DX12 specifikációja túl szigorú bizonyos területeken. Valószínűleg semmi baj nem lenne abból, ha a GeForce-ok az erőforrás-korlátozás nélküli compute feladatokat rátolnák az erre való GMU-kra, de ezt csak CUDA alól tudják megtenni.

Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

(#33) Abu85 válasza Joshi (#23) üzenetére


Abu85
HÁZIGAZDA

Persze, hogy van köze hozzá, de nem az API-hoz, hanem a prototípushoz. A DX12 gyakorlatilag az AMD prototípus kódja és ők erre építettek egy saját API-t is.

Senki sem akadályozza, meg az NV-nek, hogy jobb hardvereket tervezzenek. Ez szerintem a Fermi óta nem sikerült.

Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

(#34) Peat;) válasza Abu85 (#32) üzenetére


Peat;)
veterán

"Valamit mindenképp intézni kell" Miért? Már csak a cikkek felét olvasom kb de én azt látom azon a pár demon hogy a dx 12 hardwaretől függetlenül egy hulladék jelenleg. Akkor minek kéne rágörcsölni? Majd megy dx11 móddal, vagy 5 fps-el kevesebbel, senkit nem érdekel, max ha AMD nem szúrja el (biztos megpróbálja ahogy ismerjük) kicsit visszahoz az elvesztett piacból valamennyit, senkinek sem baj az.

(#35) MK VII válasza Joshi (#31) üzenetére


MK VII
veterán

Igazad van... Kész tényként közöltem, hogy jobb az AMD ami hülyeség volt hisz még semmi nem biztos..
Viszont, ha a cikkből indulok ki és a valóságalapja nem kevés akkor DX12 alatti játékokban az első lépésekben az AMD jobban áll.. A jövő meg majd megmutatja mi lesz a valóság..
A lényeg, hogy LSD-s legyen a bélyeg és piros pöttyös gyerekek ne hulljanak az égből...

(#36) Fiery válasza Abu85 (#32) üzenetére


Fiery
veterán

"Valamit mindenképp intézni kell"

Nem, nem kell. A fejlesztoknek -- a tenyek ismereteben -- van boven melojuk a "mezitlabas" DX12 portokkal, boven. Ez alatt azt ertem, hogy nem arasztottak el a piacot a DX12-es jatekok, nem ugy tunik, hogy par het alatt megvan egy portolas. Ergo, a fejlesztoknek boven van munkajuk, nem fognak egy ilyen helyzetben azzal molyolni, hogy a CUDA-val bibelodjenek. Vagy maradnak a DX11-nel, amig letisztul a szitu, vagy egyszeruen megvarjak a Pascalt, es a helyzet magatol megoldodik.

Persze nem kizart, hogy lelkesedesbol vagy az nVIDIA rahatasatol ($$) vezerelve lesz majd 1-2 udito szinfolt a jatekpiacon, lesz olyan studio, akinek megeri a CUDA-val szorakozni, de hogy ez nem lesz mainstream, arra eleg komoly penzzel mernék fogadni. A Mantle port ehhez a melohoz kepest kisujjbol kirazhato, aztan megse gazolunk terdig a Mantle portokban. Es ne is valaszolj kerlek erre a megjegyzesre, mert mar joparszor kitargyaltuk. Tudom, hogy nem az AMD vagy a Mantle hibaja ez, hanem valojaban a DX12 az oka mindennek, az esemenyek forgatagaban igy esett meg a dolog, stb. stb.

[ Szerkesztve ]

(#37) Abu85 válasza Cassi (#29) üzenetére


Abu85
HÁZIGAZDA

Azért az durva lenne, ha a Microsoft 2012-ben nem osztott volna meg alapvető információkat a DX12-ről. Az AMD logikus, hogy erről tudott 2010-ben is, hiszen ők csinálták a prototípust. Tehát az mentség, hogy a többiek 2010-ben még nem tudták mire lesz szükség, így felkészülni sem tudtak rá. Az MS azonban ennyire fontos információkat biztosan megoszt 3 évvel a megjelenés előtt.

Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

(#38) Abu85 válasza Peat;) (#34) üzenetére


Abu85
HÁZIGAZDA

A DX11 portok optimalizálása a DX12-től visszaszorul. Egyszerűen nem éri majd meg egy csomó pénzt beleönteni, ha a játéknak lesz DX12 portja.
Az a legnagyobb baj, ha egy az egyben az Xbox One kód fog érvényesülni, amihez alternatív kódok is kellenek a nem GCN hardverekre.

[ Szerkesztve ]

Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

(#39) Fiery válasza Abu85 (#33) üzenetére


Fiery
veterán

"Senki sem akadályozza, meg az NV-nek, hogy jobb hardvereket tervezzenek. Ez szerintem a Fermi óta nem sikerült."

Mihez kepest jobb? Arra gondolsz, hogy a Fermihez kepest nem lett jobb a Kepler es a Maxwell? Csodalkoznek, ha ilyet gondolnal :) Ha arra gondolsz, hogy a GCN-hez foghatot nem tud lerakni az asztalra az nVIDIA, arra pedig sajnos a piac racafol. Lehet valami technikailag brillians (a GCN az is volt 2011-ben, csak az mar 4 eve volt), de a vegen a vasarlok dontenek el mindent a valasztasukkal. Nemtom, a LaserDisc vagy a Beta megvolt-e, bar szerintem ahhoz Te is es en is tul fiatalok vagyunk, inkabb csak a tortenelem konyvekben lathatjuk oket ;) De a lenyeg, hogy azok a technologiak is azert buktak el, mert hiaba voltak brilliansak, a felhasznalok mashova vittek a penzuket. Mondhatjuk, hogy a GCN technikai / "nerd" / "geek" szemszogbol jobb, mint a Maxwell, de furcsamod a vasarlok megis 3x tobb Maxwell/Keplert vesznek, mint GCN-t. Es szepitettem a szamokon, hiszen valojaban 4x lenne a kulonbseg, de voltam olyan elegans, hogy a GCN-be belevettem a GCN alapu APU-kat is -- ami ellen nincs konkurens megoldasa az nVIDIA-nak. Sz'al az nVIDIA me'g a "rosszabb" hardverbol is sokkal tobbet ad el, mint az AMD a "jobb" hardverbol. Innentol izles dolga, hogy megforditja-e az ember a relacios jelet ;)

[ Szerkesztve ]

(#40) Ragnar_


Ragnar_
addikt

És ugye lassan a Dx12 mellé itt a VR is, Oculust nemsokára meg lehet majd venni.Ami ugye konzoloknál nem nagyon opció.

[ Szerkesztve ]

Ryzen R5 1600X - ASUS PIRME-B350 PLUS - 2x8Gb G.Skill Aegis 3GHz - Gigabyte 1070 G1 Gaming

(#41) Atti777 válasza #85552128 (#22) üzenetére


Atti777
senior tag

Idézem az eredeti kérdést:

"ami DX12-re készül"

Arról nem volt szó, hogy már készen is van.

Путин, иди нахуй!

(#42) Joshi válasza Abu85 (#33) üzenetére


Joshi
titán

Te mint programozó tekintesz egy API-ra mint jóra vagy rosszra. És mi a helyzet a gyakorlattal? A Mantle is mekkora korszakalkotó fejlesztés volt, aztán mi lett belőle? Itt látszik, hogy kell a pénz és támogatás különben nincs eredmény. ;]

(#43) Abu85 válasza Fiery (#39) üzenetére


Abu85
HÁZIGAZDA

Engem nem érdekel, hogy ki mit vesz. Engem például Skylake tulajdonosként nem vigasztalna az, hogy többet adnak el, belőle, mint a Carrizóból, ha utóbbi 15 wattból gyorsabb DX12-ben, mint az i7-6700K. Egyszerűen hidegen hagy, hogy az Intel mennyit keres, mert ebből nem származik előnyöm. Abból származna, ha jobb parancsprocesszort terveztek volna az IGP-be.

Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

(#44) Jack@l válasza Joshi (#42) üzenetére


Jack@l
veterán

4 támogatott játék, amiből mára csak 2 működik. Pedig 250 fejlesztő cég volt álllítólag a támogatók közt, ha jól emlélkszem a cikkekre...

[ Szerkesztve ]

A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.

(#45) Newbie007 válasza Ragnar_ (#40) üzenetére


Newbie007
csendes újonc

Sony PS4-re van saját VR, év végén már árulják. És mivel fix hardver, kiépített bázissal, a támogatottsága is nagy lesz.

(#46) Abu85 válasza Joshi (#42) üzenetére


Abu85
HÁZIGAZDA

Mi lett belőle? Hozott egy Vulkan API-t, lehetővé tette a LiquidVR-nek 10 ms alatti M2P késleltetést, és hogy ne csak pozitívum legyen, lehetővé tette az AMD-nek, hogy megbeszélések helyett diktatórikussá váljon a GAB és az ARB, ami szerintem nagy baj. Legalábbis nem tartom szerencsésnek, ha az AMD megmondhatja a tutit a szabványok alakításánál. Ennek az első áldozata az ASTC a DX12-ben.

[ Szerkesztve ]

Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

(#47) Fiery válasza Abu85 (#43) üzenetére


Fiery
veterán

Hogy jon ide az Intel? De most komolyan...

Eleve fura az is, amit irsz. 15 watton akarsz komolyan jatszani? En nem jatszok, de ha megis jatszanek, biztos nem azon jarna az agyam, hogy hany wattbol oldom meg. Fognek egy GTX980-at vagy Fury X-et, meg a 6700K-t, hogy CPU-bol se legyen kompromisszum, aztan hadd menjen. Es lesz**nam, hogy mas 15 wattbol mit tud kihozni, nekem ugyis tobb fps-em lenne, me'g a "szutyok" GTX980-nal is.

Ha meg mindenaron ultramobil jatek -- henteles a doki varojaban, a postanal sorbanallas kozben -- akkor mi is a baj az iPaddel vagy az iPhone-nal? Azok me'g 15 wattot se fogyasztanak ;]

[ Szerkesztve ]

(#48) Newbie007


Newbie007
csendes újonc

A microsoft egy dolog miatt karolta fel a DX12-be az AMD-s fejlesztéseket, PC-re akarják hozni az XBone játékokat, illetve a crossplatform fejlesztést akarják gyorsítani / könnyíteni.

Viszont a PC piacon jelenleg az Nv megoldásai a jobbak, az AMD piaci részesedése lepkefing VGA vonalon (is), szóval nem fogják csak azért hanyagolni az Nv-t, mert az AMD ilyen sunyi módon akarja a konkurenciát hátráltatni.

(#49) Abu85 válasza Fiery (#47) üzenetére


Abu85
HÁZIGAZDA

Írhattam volna azt is, hogy 3,5x gyorsabb a top Kaveri a top Skylake-nél az MS UE4 verziójában. Arra akarok kilyukadni, hogy a hardveres hiányosságokon a piaci részesedés nem segít. A szoftver a futása során ezt figyelmen kivül hagyja.

Ugyanez igaz minden kategóriára. A cikk is arról szól, hogy az NV hogyan tudná a problémáját kezelni. Lehet, hogy nem sokan fogják használni a CUDA-t, de szükség van rá.

[ Szerkesztve ]

Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

(#50) Peat;) válasza Abu85 (#38) üzenetére


Peat;)
veterán

Csomó pénzt? Pár emberre bízták egy AAA denevéres cím portolását ami elbukott, de menni még így is ment ha a konzolbeállításokat használták. Ebből ítélve egy port költsége már ma sem lehet olyan hatalmas nagy, pláne hogy minden szir szart hoznak pc-re, x360/ps3 korszakhoz képest nagyon éles a differencia, nyilván mert ahhoz a korszakhoz képest már most is olcsóbb a dolog jóval.
Nyilván egy gomb megnyomása a legegyszerűbb, de ameddig úgy néz ki hogy a d12-ből legyen is valami nagyon sok ember nagyon sok munkája kell, továbbra sem értem miért kell görcsölni.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.