Hirdetés

2024. április 24., szerda

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1) Vamp


Vamp
senior tag

Nem is rossz. Csak egy valamit nem értek. A brummogós, ébresztőóraként funkcionáló kipufogódobnak azon kívül, hogy mindenki hallja, micsoda szuper autóban ülsz, mi értelme van?

(#2) NoLF válasza Vamp (#1) üzenetére


NoLF
addikt

minél kisebb az ellenállás a kipuffban, annál gyorsabban távozhatnak az égéstermékek a motorból, ergo nagyobb a teljesítmény. kicsit számít ugyan, de nagyobb teljesítményű v tuningolt autóknál azért van jelentősége, gyárinál semmi.

The Institute of Unfinished Research has concluded that 6 out of 10 people

(#3) Vamp válasza NoLF (#2) üzenetére


Vamp
senior tag

És ehhez mindenképp kell a hang is?:D Egyébként, ha jól tudom, minél kisebb az ellenállás, annál kisebb hőt ad le a gáz a kipufogónak, ez meg hosszú távon a motort veszi igénybe.

[ Szerkesztve ]

(#4) RECSKA válasza Vamp (#3) üzenetére


RECSKA
veterán

Köcce!

Igazából átmenő rendszernek csak TURBÓS kocsiknál van értelme, hogy a keletkezett gáz folytás nélkül távozhasson. Szívó kocsit kinyír az ilyen rendszer, de turbós konfighoz, ha az ember teljesítményt akar, sajnos elengedhetetlen. Természetesen lehetne aládobni egy sportközépdobos, tompított kipurendszert, de egyrész csillagászati áron ( kb 4x ennyi ), másrészt itthon nem nagyon kell ilyet csináltatni...

A hangos kocsi amúgy nem gáz, mert nem mindennapi használatú lesz, meg 3000 alatt igazából nem is hangos... 4000-től meg a turbo elnyomja. Mármint az utastérben. :B

[ Szerkesztve ]

Nézd meg a hirdetéseim. Finomságok!!!

(#5) NoLF válasza Vamp (#3) üzenetére


NoLF
addikt

hát ha nincs fojtás, nincs csillapítás sem, ergo a hang "csillapítatlanul" távozik. ha van benne hangtompítás, az már fojtásként is funkcionál, akkor meg soksok turbóló veszik el az éterben, s nem azért van építve a tütü hogy gyenge legyen, sejtésem szerint ;)

The Institute of Unfinished Research has concluded that 6 out of 10 people

(#6) venember83


venember83
nagyúr

Örülök, hogy továbbra is ügyeskedtek a projekten, és nem hagyjátok csakazértse abba. További sok sikert kívánok!

(#7) iknight


iknight
senior tag

Nagyon jó kis autó, csak szerintem nem ér annyit mint amennyibe kerülni fog ez az újjászületés, de azért elismerésem.

Akik jó békét tudnak kötni, azok sohase győznek a háborúban.

(#8) NoLF válasza iknight (#7) üzenetére


NoLF
addikt

persze hogy nem ér annyit, de az autó tuningolás, autóépítés soha nem arról szól.

The Institute of Unfinished Research has concluded that 6 out of 10 people

(#9) RECSKA válasza NoLF (#5) üzenetére


RECSKA
veterán

Gyári mocibelsővel 200Ló keréken a cél. Ha ez nem jön össze, vagy összefossa a technika magát, akkor mocicsere. 2.0 8V Lancia... ;]

Nézd meg a hirdetéseim. Finomságok!!!

(#10) venember83 válasza iknight (#7) üzenetére


venember83
nagyúr

Nem is a pénzbeli megtérülés a cél. ;)

(#11) RECSKA válasza venember83 (#6) üzenetére


RECSKA
veterán

Köszönöm szépen! Bizony, ez nem lesz abbahagyva. Soha... :DDD

Nézd meg a hirdetéseim. Finomságok!!!

(#12) sityak


sityak
tag

"Hangja alacsony fordulaton brummogós, dörmögős, 3000 felett ESZEVESZETT BÖMBÖLÉS!!!"
akkor te és a hozzád hasonlók azok a tahók akik élvezik hogy a lakótelepen végigszántva hajnal 2 körül a nép erre ébred
csak gratulálni tudok

http://legipanorama.hu

(#13) venember83 válasza sityak (#12) üzenetére


venember83
nagyúr

Helyzetismereti háttér gondolom konvergál a nullához, de attól még hadd bunkózzuk le az ismeretlent. Én is csak gratulálni tudok.

(#14) RECSKA válasza iknight (#7) üzenetére


RECSKA
veterán

Nem a pénz a lényeg. Nem iszok, nem kúrvázok, ez a hobbim. A hétvégénként crossmocizás is többe kerülne...

Amúgy nem mondom meg, eddig mennyibe van... :B

Nézd meg a hirdetéseim. Finomságok!!!

(#15) sityak válasza venember83 (#13) üzenetére


sityak
tag

sok logikát nem látok egy ordító kipufogóban
azonkívül hogy direkt szopjon vele a többi

http://legipanorama.hu

(#16) VR6-Fan


VR6-Fan
veterán

Szia!

tényleg nem henyéltetek az előző írásod óta!

jó lesz ez, csak egyből kellett volna egy írható ECU a nagy befecsikhez.

nem számoltatok azzal hogy nagyobb légmennyiséget tölt meg a GT22 fele akkor nyomással mint a gyári? :D

mi nem haladtunk túl sokat:[link][link][link]

Garrett T3/4, azt hiszem olyan GT38-as méretnek felel meg, 3 bar-t tud folyamatosan tölteni (+légköri) a motor olyan 2 körül lesz megtöltve, számolgatás szerint (belülről állítható turbo nyomás) végállásban olyan 500-550 paci lesz.

egyből bele passzírozni a HF integrát a az uno-ba mi?

sok sikert és kitartás :R

sityak:és mit csinálsz az olyan kocsikkal ahol a motor ordít nem a kipuff

[ Szerkesztve ]

"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23

(#17) kefete válasza RECSKA (#14) üzenetére


kefete
tag

Mint az első rész topikjában kifejtettem nekem is nagyon bejön ez a verda reszelés. :)

Szóval sok türelmet és kitartást kívánok neked, és nyomon fogom követni az újabb részeket. :)

Szerintem itt már hétszámjegyű az összeg, vagy nagyon közelít hozzá. :)

-= Répahegesztő kisiparos =-

(#18) Vamp válasza RECSKA (#14) üzenetére


Vamp
senior tag

Én sem iszok, se nem kurvázok, de még jogsim sincs:D

(#19) RECSKA válasza sityak (#15) üzenetére


RECSKA
veterán

Ismerlek talán??? Ha nem, ne szójjá beee...

Szegváron lakom. Mivel reggel 8-tól este 8-ig melózom, kicsike az esély rá, hogy hajnali 2-kor verjem a gépet. A másik, hogy célgép lesz belőle, nem utcai, úgyhogy nem fogja az békés ember hallani hajnali 2-kor, sőt, délután 5-kor se. Sőt, mint mondtam, mikor békésen közlekedek vele, akkor kb akkora hangja van, mint egy gyári 1.3 suzukinak 5000-en. Tehát szinte semmi...

Nézd meg a hirdetéseim. Finomságok!!!

(#20) RECSKA válasza VR6-Fan (#16) üzenetére


RECSKA
veterán

Szega!!!

Jah, nem gondoltuk volna, hogy ennyivel nagyobb ez a csiga... ;]

Ez a csiga kb 2.5bart tud tölteni. A cél 1.5bar. Azt még jóeséllyes kibírja a motor. Ha nem, akkor IJ....

Nagyon remélem, hogy a Tiétek is elkészül nemsoká...
Ahol a verdám van, ott is mos fog készülni egy VR6. T3/T4+100-as shot. ;] Állítólag 500lóra akarják, de lehet, hogy lesz az több is...

Valami szép kis Lancia moci megy bele, ha beszarik. De lehetséges, ha eldurranok, hogy Fiat Coupe 20V turbo lesz...

Köszönöm Szépen!
Hasonló Jókat Neked is!!! :R

Nézd meg a hirdetéseim. Finomságok!!!

(#21) RECSKA válasza kefete (#17) üzenetére


RECSKA
veterán

Neked is Köcce!

Hát, ha a kocsi vételárát beleszámoljuk VÍGAN!!! Ha nem, akkor is... :B :DDD :U

Nézd meg a hirdetéseim. Finomságok!!!

(#22) RECSKA


RECSKA
veterán

7. képen lévő furcsaság???

Megfejő azonnali titszeletet kap! :R

Nézd meg a hirdetéseim. Finomságok!!!

(#23) God Vazzeg válasza RECSKA (#4) üzenetére


God Vazzeg
veterán

Az átmenő rendszert jól gondolod, középdobnak rakj be egy gázgyorsítós dobot, még jobb lesz! :K

(#24) VR6-Fan válasza RECSKA (#20) üzenetére


VR6-Fan
veterán

500 felé tartosan illik már egy golyós turbot felrakni, meg nem elég csak a főbb dolgokat cserélni azt azt az ember tartosan használni akarja, nem csak találkozókra.

lehet hogy már amennyit rá költöttél lehetett volna venni egy integra turbot, de hát ez ilyen, és pont ez a szép (már mint nem az hogy sokba kerül :D ) :R

azért az a 393le keréken nem rossz amit az a szett tud a képeken, föleg ahoz az 1100kg-hez nem ;] , de ha lesz dugó meg hajtó kar... no meg pénz és lelki erő+idő

"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23

(#25) Chieftec


Chieftec
őstag

Volt kb. 5db Unonk, fless gepek voltak!! Rakhattal volna bele egy 20V Turbo Coupe motort!!

(#26) RECSKA válasza God Vazzeg (#23) üzenetére


RECSKA
veterán

Hát, hogy őszínte legyek, a gázgyorsítóról lebeszéltek olyanok, akik már nem kevés rendszert építettek!!! Hogy miért, őkse indokolták. De azt mondták, felesleges.

De lehetséges, hogy aládobunk majd valamit. Csak álljon már talpra...

lassan 3/4 éve nem hallottam a hangját. :O

Nézd meg a hirdetéseim. Finomságok!!!

(#27) RECSKA válasza VR6-Fan (#24) üzenetére


RECSKA
veterán

Ott a motor bele teljesen kovi...

Majd kérek pontosabb infókat. De azt mondták, hogy egyenlőre elég ennyi. :R

HONDA??? .... Tömegautó... :K :P ;]

Nézd meg a hirdetéseim. Finomságok!!!

(#28) God Vazzeg válasza RECSKA (#26) üzenetére


God Vazzeg
veterán

A hangja jobb lesz, nekem nagyon ajánlották, bár nekem nem turbós a vasam, de azt mondták, turbóval az igazi :U

(#29) RECSKA válasza Chieftec (#25) üzenetére


RECSKA
veterán

Egyenlőre a legalitás talaján maradva marad az 1.3...
De mondom, ami késik...

Van egy összecsukott Lancia Dedra Turbo, 154LE, 2.0 8V , motorját+váltóját minden sallangal bagatel pénzért ideadnák...

Nézd meg a hirdetéseim. Finomságok!!!

(#30) VR6-Fan válasza RECSKA (#29) üzenetére


VR6-Fan
veterán

Ha van pénz akkor vedd meg, hátha akarsz majd másik uno-t építeni, meg persze ha tényleg olcsó.

Én egy komplett supersprint rendszert raktam volna alá gyorsítóval és egy A osztályos verseny átmenő dobt hátra.

hát én nem is a kávédaráló integrála gondoltam, bár lehet hogy csak simán Delta turbo :B

"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23

(#31) RECSKA válasza VR6-Fan (#30) üzenetére


RECSKA
veterán

Ha lenne, nem itt tartana a kocsi... :B

Az sajnos mérföldkövekkel drágább lenne, mint a mostani. ( 35k volt... )

Van másik uno... 1.3 Szívó Deske. Kemény 45ló. De 920Ft/100km. :B

Nézd meg a hirdetéseim. Finomságok!!!

(#32) KrAt


KrAt
veterán

Én is megírnám a Kadétom történetét, de se turbó, semmi extra, így sztem itt lenne max 3 ember, akit érdekelne.. :)

(#33) s200 válasza RECSKA (#22) üzenetére


s200
tag

A furcsaság?
Hát az, hogy 200 lovat akarsz elérakni a két darabból összegányolt autódnak.:(
Ekkora teljesítményhez már illik a tökéletes állapotban lévő futómű és az egy darabból álló, merev karosszéria!:U

U.i.:
Mindezek ellenére maxi tisztelet.

[ Szerkesztve ]

(#34) venember83 válasza KrAt (#32) üzenetére


venember83
nagyúr

Ne gondold. Sokan vevők a felújított autókra. ;)

(#35) Bordoi


Bordoi
őstag

A nyomtáv szélesítést és a nagy gumikat bírni fogja a futómú ?

Ha elengeded a postát akkor vennék két akkut is.---Ha megbeszéled a postával, hogy ingyen elviszi neked, és erről írásos igazolást is hozol, akkor részemről oké a dolog!--by dobozosfiu

(#36) VR6-Fan válasza s200 (#33) üzenetére


VR6-Fan
veterán

Hát ha a gyári heggesztések mentén nyitották meg és minősített heggesztéssel varrták vissza az új elemeket akkor csak jobb lehet mint egy el/megnyúlt átrohadt kasztni.

és 20-25 éves olasz autó kasztni rohadás/rozsda nélkül nem nagyon fogsz találni. :U

mellesleg nem is feltétlen a 200 lóval van a baj hanem azzal hogy azt nem fokazatosan adja le, hanem hirtelen szabadul el, azt meg egy gyári kasztni se bírja tök mindegy milyen állapotban van ebben a kategóriában.

KrenAtesz:engem minden nemű ilyen dolog érdekel pl, mert nem az a lényeg hogy mekkora durranás hanem hogy mennyi munkád és időd van benne.

"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23

(#37) Elmör válasza s200 (#33) üzenetére


Elmör
senior tag

Sajnos ebben is van igazság, de eleve a kocsi életkora is indokolja, hogy jobban megerősítse az ember, ha már erőt is rak bele. Grat a cikkhez! ;)

RYZEN 7+ RTX Powa@1440p 240Hz hétvégén nem biztos, hogy elérsz

(#38) CYBERIA válasza KrAt (#32) üzenetére


CYBERIA
őstag

Na, mehet szerintem :)

APU: AMD, MB: AMG :) A peresztrojka nálunk olyan gyors, hogy már ma jobban élünk, mint holnap! | Tudja Mohnke, a nyugati demokráciák dekadensek. Előbb-utóbb alulmaradnak a szigorúan fogott keleti népekkel szemben. | Volvo och SAAB beundrare. | A vér nem válik vízzé.

(#39) s200 válasza VR6-Fan (#36) üzenetére


s200
tag

Te most kicsit elfogult vagy.;]
Egyik tuner a másiknak nem vájja ki a szemét ugye?
Gondolom láttál már önhordó karosszériát?
Melyikben van gyári illesztés az A és B oszlop között? Pláne keresztben!
Ugye ezt te sem gondoltad komolyan.:(

Nézd meg azt a gány varratot az A oszlopon! Beszélhetünk még zárt "utascelláról"?

[ Szerkesztve ]

(#40) VR6-Fan válasza s200 (#39) üzenetére


VR6-Fan
veterán

hát amelyiket kicsit kupésítottak ill tetőre tették:D

ami igaz az igaz, olyan merevsége nem lesz soha mint a vágatlanak, de inkább ott legyen a vas mint hogy csak lyuk legyen a helyén.

amúgy szerintem 1-2 technika megoldásunk miatt lehet hullana a hajad ;]

(lökös vas alatt, Polo 6n VR6)

[ Szerkesztve ]

"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23

(#41) RECSKA válasza s200 (#33) üzenetére


RECSKA
veterán

Szia!

Igen, a lényeg leesett! Ellenben a gányolt szót mellőzném. Valahogy azon a képen még össze sincs rakva. Mint látod, kb 2cm-re van egymástól a két darab.

Örülök, hogy egyből a hurrogás megy. Kérlek szépen nem vagyok karosszérialakatos, de ilyen varratot nem láttam még sehol. Aki csinálja, nem kicsit ért hozzá. Ahogymeglátt a kocsit, azt mondta, hogy inkább ez az eleje legyen, mint a szénnérohadt másik...

A futomú szerintem elég jó gyárilag. Annyi történik még vele, hogy keményebb szilenteket, rugót kap, és természetesen a gyárinál keményebb gátlókat. Elöl hátul tárcsafék...

Jah, és nem közúton lesz vele repeszgetve, hanem reptéren. Ott meg a kutyát nem érdekli, ha kettétörik...

Nézd meg a hirdetéseim. Finomságok!!!

(#42) RECSKA


RECSKA
veterán

mindjárt dobok képet a küszöbrő

[ Szerkesztve ]

Nézd meg a hirdetéseim. Finomságok!!!

(#43) sh4d0w


sh4d0w
nagyúr
LOGOUT blog (1)

Asszem a Ringen gyorsulásban okozol majd 1-2 meglepit arcos-harcos bömbiseknek :DDD Grat. egyébként és sok kitartást!

https://www.coreinfinity.tech

(#44) RECSKA válasza RECSKA (#42) üzenetére


RECSKA
veterán

Nézd meg a hirdetéseim. Finomságok!!!

(#45) RECSKA válasza Bordoi (#35) üzenetére


RECSKA
veterán

Ezt nem tudjuk. Sok Uno rohangál gyári futóművel 15"-os kerékkel. Nekem nem gyári lesz, meglássuk...

Nézd meg a hirdetéseim. Finomságok!!!

(#46) RECSKA válasza sh4d0w (#43) üzenetére


RECSKA
veterán

Szia!

Köcce! Hát, nem ez a leggyorsabb Uno magyarhonban, az tuti. De megpróbáljuk a legszebbé tenni! :B :R

Nézd meg a hirdetéseim. Finomságok!!!

(#47) bambano válasza RECSKA (#4) üzenetére


bambano
titán
LOGOUT blog

Szívós kocsit se nyír ki, van, aki épített már olyat is.
Egyébként én se ismerlek, de remélem, nem dübörögsz az ablakom alatt, mert abból baj lesz.

Egyébként ha már taigetosz pozitív autót építesz, legalább csinálnád meg rendesen. Normális szervizben nem fúrnak fel autót dugócsere nélkül. Normális tuningműhelyben azonnal összehangolják az injektorokat a légtömegmérővel, a betöltött levegő mennyiségével.

400 lóerőt nem lehet rendesen az első kerekekkel az útra tenni, főleg nem egy ilyen pille könnyű kasztnival. Az se biztos, hogy 400 lóerőt ki fog bírni egy gagyi módon kilakatolt kasztni és nem fogja felcsavarni az egészet, mint egy spulni. A nem kocsira való kerékkel is baj van, hacsak nem hangoljátok át a futóművet is teljesen. 15-ös kerék nem való ekkora tervezett teljesítményhez, mert nem fér bele rendes fékrendszer. A 2 literes tipo fékrendszere nem való ilyenre. 16 de inkább 17 collos kerék kellene alá, amibe belefér egy rendes brembo vagy hasonló minőségű fék, sok dugattyús nyereggel.

Persze nomrális autóban van köbcenti, nem csak fűnyíró motor. Nem kötelező hallgatni a jó szóra, emléked kegyelettel megőrizzük majd.

Szerk: most olvasom. reptérre jó lesz, messze van...

[ Szerkesztve ]

Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis

(#48) bambano válasza sh4d0w (#43) üzenetére


bambano
titán
LOGOUT blog

Na ja, nagy gáz, nagy zaj, szerény gyorsulás, sok füst, esetleg tüzijáték a motorházban... :)

Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis

(#49) RECSKA válasza bambano (#47) üzenetére


RECSKA
veterán

Szia!

Mint tudjuk, szívó kocsinál ha nincs fojtás, nem tesz jót...
Hogy dübörögnék az ablakod alatt??? :U

Normális szervízben egyszerűen felgyűrűzték volna, mivel válla nem volt, és nem is volt szénnékopva, de ha már szétszedtük, csináljuk rajta valamit... A dugókat a hajtókarral és a főtengellyel együtt elvittük az egyik legnagyobb gépműhelybe itthon, és megnyugtattak, hogy mégcsak grammoltatni sem kell a dugó+hajtókar párost, mert nincs köztük 1gr eltérés. Az lófasz... És hozzáállítják az injektorokat, csak ha már ECU nem tud mit kezdeni a gyári injinél 60%-al nagyobbal, akkor nincs mit tenni. Sok embernek működött. Az én verdám törött volt, minden vezetéket újrahúztak, és cigányoltak rendesen. Szigetelőszalag powa... Probléma volt még az, hogy szeretek krúzingolni, ilyenkor kb 1500-as fordulattal 5.-ben gurulok, nah ekkor benzinezte fel az olajat. Ha folyamatosan 5k felett tartottam volna, lehet, hogy a mai napig nem lett volna baj...

A gagyi módon kilakatolt kasztnit megint kérném megindokolni. Hol van ez gagyin kilakatolva??? Vazz, az utolsó rozsdafoltig minden el van rajta tüntetve. Sőt, erősített taposó, A oszlop és erősített küszöb van, mivel ugye 2-ből lett összerakva. Kérlek mutass egy kocsit, ahol ennél szebben meg lett oldva ez a művelet! 400lovat hol írtam? Azt írtam, hogy a pillangószelep 400lóig kiszolgál! Én teljesen elégedett leszek 200keréklóval. Ami nem is lehetetlen, ha belegondolunk, hogy mielőtt szétszedtük, kb 130 ló volt... A futómú természetesen teljesen át lesz hangolva, csak bejáratás idejére nem rakjuk alá a KAYABA ULTRA SR gátlókat, meg a TIPO fékrendszert. Jah, tipo fékrendszer. Elöl 284mm-es, hátul 240mm-es féktárcsák. Ha nagyon szép lassításra képes ez a konfig egy 1.2 tonnás kocsinál, szerintem hozza azt a szintet egy 800kg-osba is! Jah, 16-17" felni. Végülis. Csak megkérdem, hogy minek? Mint írtam, gyorsulásira készül. Valószínűleg 15"-os lemezfelnire felrakott 190/580-as Slick-el fog gurulni. Minek oda 17"-os felni???

Normális autóban van köbcenti. Akkor már csak az a kérdés, hogy az autógyártók szerinted minek hozzák vissza a kicsi, feltöltött motorokat??? Talán azért, mert feleakkora ccm-ből kihozzák azt a teljesítményt, normál használat mellett kisebb fogyasztással, nem??? MEgértem én, hogy V8, meg 3lityi V6, de hova rakod azt egy ekkora kocsiba???

Hallgatok én mindenkire, de a szerelőim nem egy verdát raktak már össze, és nem félek, hogy hihetetlen módon elkúrnák. Amúgy emlékem nem kell őrizni, nem ismersz. Én nem olyan vagyok, aki a városban 90-el index nélkül szlalomozgat a kocsik között... Sőt, talán 90-nél többel lakott területen kívül sem megyek...

Gyorsulásra épül. És nem azért, hogy a leggyorsabb legyen, hanem a SAJÁT szórakoztatásomra. Én nem megyek illegálra, lámpánál nem virgonckodom az 1.0-s suzukimmal, vagy az 1.3-as corsámmal...

Béke veled Testvér!

Nézd meg a hirdetéseim. Finomságok!!!

(#50) RECSKA válasza bambano (#48) üzenetére


RECSKA
veterán

Erre pedig csak annyit írok, hogy a gyári kocsival, 4bar-os benyanyomással, 1.2barral nyomott 7sec-es 0-100-at... Azért az a gyári szarhoz már nem is annyira rossz...

Amúgy csak súgok valamit. Súly-Lóerő arány megy? Hány kiló is az új M3??? 1600??? Hány ló? 400??? Az annyi mint 4kg/ló, nem? Ha 200lovas lesz az uno, az annyit tesz, mint 800kg 200ló... hmmm... 4kg/ló... Érdekes. Nem azt mondom, hogy úgy fog menni, mint egy új M3, de a számok alapján...

Nézd meg a hirdetéseim. Finomságok!!!

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.