Hirdetés

2024. április 20., szombat

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#3614) dchard válasza btz (#3613) üzenetére


dchard
veterán

A megoldás rémesen egyszerű és csak szisztematikus munkát igényel, semmi mást. Fogni kell egy rendes VDSL2 tesztert, és a DSLAM-től elindulva az összes kötésnél mérni egyet, majd figyelni, hogy hol következik be jelentős romlás. A hiba nagyobb eséllyel kötési hiba, kisebb eséllyel egy érpár szakasz szar. Előbbit újrakötéssel, utóbbit cserével lehet megoldani. Ennyi az egész.

Egyébként továbbra is rémesen irritál, hogy a Telekom ezeket a hibákat adottságként marketingeli ahelyett, hogy egyszerűen megoldaná őket. Nem ritkán 10-15 évekig szedték be a horror telefon és egyéb alapdíjakat, és arra hivatkoztak hogy a díj jelentős része az infrastruktúra karbantartása miatt szükséges. Ha így van, akkor ne hazudozzanak az előfizetőnek mint ebben az esetben is, hanem javítsák ki a hibát.

Dchard

A kitárulkozó idegenektől mindig elfog a hányinger. [Cornelius]

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.