Hirdetés

2024. április 23., kedd

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1) AllTheBest


AllTheBest
senior tag

Hát ez a gond a mai simsonokkal, vagy sz@rrá van hajtva és minden sufnis rajta ,vagy rendesen renovált, de drága...
Mondanám, hogy van eladó schwalbe, de egyrészt darabokban van, másrészt unokatestvérem már kinézte magának, hogy majd szépen felújítja.

Nincs ismerősöd aki kicsit jobban ért a motorokhoz? Érdemes lenne magaddal vinned vásárlásnál.

Esetleges elírásokért elnézést kérek, kevesebb ujjal nehezebb pontosan írni :) ---> Xiaomi Mi 9T 128gb

(#2) TheLázs válasza AllTheBest (#1) üzenetére


TheLázs
csendes tag

Apa velem volt, akkor nem mondott sokat, de amikor eljöttünk, mindent elmondott, hogy mi miért sz*r. Ő - igaz hogy nem ma - de szedett már szét ilyesmit csavarig - illetve az ő idejének a technikája, ha szabad ilyet mondani :)

"Annyi mindenféléhez nem értek, hogy az már sokoldalúságnak számít” – Örkény István

(#3) guftabi96 válasza TheLázs (#2) üzenetére


guftabi96
addikt

Egy Schwalbet én is nagyon szeretnék :K
A Simsonokkal semmi baj nincs, amíg normális, gyári alkatrészekkel, normálisan van összerakva.
Nem utángyártott fosokból összetákolt motorok alapján kell véleményt alkotni.
Sajnos utóbbiból van több.
A normális, gyári(as) daraboknak meg szépen megy fel az ára.
Sok sikert a kereséshez!
Egyébként milyen blokkal szerelt Schwalbet néztetek?

#KeepFightingMichael

(#4) buherton


buherton
őstag

Mikor gyártották?

A gyakorlatban a kuplung nem emelt ki tisztességesen, ezért a váltó üzemeltetése is kissé problematikusra sikerült.

Nem feltétlenül. A túl sűrű váltóolaj is okozhatja. Tipikusan télen fordul elő hideg motornál, hogy berakod egyesbe és elindul a motor :D .

A blokk és a karburátor között furcsa dologra lettem figyelmes... Egy Orbit papírja volt a kib@szott tömítés!

Nekem az MZ-n sörösdoboz a hengerfej szigetelés, és?

Ez hármas lesz... Sikerült valahogy megkerülni a kettest.

A "bütykös" tengelyen kell állítani, és nem lesz gond. No meg a másik, ami nagyon zavart, hogy egyesből kettesbe jó volt váltani, mert jó fordulaton ment tovább a motor, de kettesből hármasba nagyobb az áttétel különbség és kettesesben nagyon ki kell pörgetni, hogy lendületesen vegye a hármast.

Nekem egy 1974-es KR 51/1-es (turbóhűtéses) második generácós Schwalbe-m volt/van. Ezen már hagytak helyet a kormánynál a bowdeneknek, de még fehér karimás a lámpája és a motor színe is fehér. Ezekből még csak két szín gyártottok: fehéret és sötét kéket. A KR 51/2-től jelentek meg egyéb színek is és ezzel együtt S51-es blokkot szereltek a motorba. Közel 30.000 km-t tettem meg vele és aztán váltottam MZ-re. Közben megjártuk tesómmal Gyula - Kaposvár utat is. 2,5 liternél nem igazán evett többet. Nagyon sok jó élményem kapcsolódik a motorhoz.

Szvsz az S51-es blokk korrekt, de látszódnak a spórolás és egyszerűsítés jelei, így inkább a régebbi KR 51/1-es változatot venném főleg amiatt is, mert azon van kényszerhűtés.

tely, baly, fojó, mennyél, mingyárt, telyföl, tolyás, malyd, kapú, egyenlőre, ejsd, jáccani, ahoz, fúj, hüje, muszály, alat, álok, lasan, fojtatás, ál, fontós, költsön, eggyüt, lyob (jobb?), mek, mongyak, milyért - !!! Tanúlyunk már meghejjessen irni... !!!

(#5) alkatraz3000


alkatraz3000
senior tag

első motornak schwalbe :D jó választás lesz. ugyanitt, esetleg valakit nem érdekel egy Komar moped? metálkék, nem tudom gyári-e.

"Nincs pénzünk olcsó sz.rt venni ... !"

(#6) TheLázs válasza buherton (#4) üzenetére


TheLázs
csendes tag

Azt hiszem, '86-os volt. Kivolt a bele már szegénynek, de nem ez alapján fogom a típust megítélni. Azaz, de. Mert fergetegesen jó volt menni vele.

Szerelmes vagyok a kis méregzsákokba. Kr 51-2 volt a szekerentyű. Bárcsak szembe jönne egy jó, jó áron!

"Annyi mindenféléhez nem értek, hogy az már sokoldalúságnak számít” – Örkény István

(#7) TheLázs


TheLázs
csendes tag

A "vágyálom" a következő.

Eső utáni idő, minden csupa víz, a városban csend, hajnalodik. Koraősz van. A távolban egy kék motor tűnik fel, rajta a motoros a géphez aránytalanul magas, minden ruhája fekete. A sisakja szintén, mattfekete. Egy igazi mérges GhostRider - egy kétütemű, ötvenes, legalább 30 éves motoron. :DDD

"Annyi mindenféléhez nem értek, hogy az már sokoldalúságnak számít” – Örkény István

(#8) buherton válasza TheLázs (#6) üzenetére


buherton
őstag

Megcsapott a benzingőz :) .

tely, baly, fojó, mennyél, mingyárt, telyföl, tolyás, malyd, kapú, egyenlőre, ejsd, jáccani, ahoz, fúj, hüje, muszály, alat, álok, lasan, fojtatás, ál, fontós, költsön, eggyüt, lyob (jobb?), mek, mongyak, milyért - !!! Tanúlyunk már meghejjessen irni... !!!

(#9) TheLázs válasza buherton (#8) üzenetére


TheLázs
csendes tag

Ma voltam biciklizni - hömpölömpömpöm - Találtam egy szépet - hömpölömpömpöm - Elég olcsón - hömpölömpömpöm.

Patika, mindene megvan, hömpölömpömpöm. A bácsi indíthatóvá teszi nekem - hömpölömpömpöm - mert három éve áll - hömpölömpömpöm.

Már szereztem neki helyet, hömpölömpömpöm, és kezemben van az ára - hömpölömpömpöm. Közeledig a Ghost Rider ideje.... Hömpölömpömpöm '66-os kecske, kék, hömpölömpömpöm.

[ Szerkesztve ]

"Annyi mindenféléhez nem értek, hogy az már sokoldalúságnak számít” – Örkény István

(#10) AllTheBest válasza TheLázs (#9) üzenetére


AllTheBest
senior tag

Ha igazi ghost rider feelinget akarsz és nem félsz az ,,apróbb,, módosításoktól, akkor érdemes lenne beledobni egy 50-es 4t blokkot :) Szép hangja lesz, alig fog enni benzint és a kék füst sem fog többet megjelenni. Viszonylag olcsón lehet szerezni lifan blokkokat, amikhez olcsó az alkatrész és megbízhatóak is, persze csak ha építeni is szeretnéd a gépet :D Igaz, akkor nem lesz az az igazi régi simson feeling de az emberek meg fogják nézni :) [link]

Esetleges elírásokért elnézést kérek, kevesebb ujjal nehezebb pontosan írni :) ---> Xiaomi Mi 9T 128gb

(#11) guftabi96 válasza AllTheBest (#10) üzenetére


guftabi96
addikt

hamarabb raknék bele 125-ös ts blokkot, mint valami 50-es 4t-t. Még a 125-ös 4t-k se mennek, nemhogy az ötvenesek :D

#KeepFightingMichael

(#12) AllTheBest válasza guftabi96 (#11) üzenetére


AllTheBest
senior tag

Rokonnak van 50-es 4t supermotoja, gyenge, de legalább nyomatékos és a hangja is szép :)
Én is 2t párti vagyok, de egy scwalbe külsőleg szépen megcsinálva, és szép mély hanggal azért nekem kéne egy :D Mondjuk 125 4t is mehetne bele, bár azt nehezebb lenne a rendőrbácsinak bemesélni :D

Esetleges elírásokért elnézést kérek, kevesebb ujjal nehezebb pontosan írni :) ---> Xiaomi Mi 9T 128gb

(#13) TheLázs válasza AllTheBest (#12) üzenetére


TheLázs
csendes tag

Az elsőt szeretném gyárinak megtartani. Főleg, hogy 66*

"Annyi mindenféléhez nem értek, hogy az már sokoldalúságnak számít” – Örkény István

(#14) buherton válasza TheLázs (#9) üzenetére


buherton
őstag

A lámpabúra körül fehér a műanyag?

Igen érdekesen hangzik az a motor :K .

tely, baly, fojó, mennyél, mingyárt, telyföl, tolyás, malyd, kapú, egyenlőre, ejsd, jáccani, ahoz, fúj, hüje, muszály, alat, álok, lasan, fojtatás, ál, fontós, költsön, eggyüt, lyob (jobb?), mek, mongyak, milyért - !!! Tanúlyunk már meghejjessen irni... !!!

(#15) TheLázs válasza buherton (#14) üzenetére


TheLázs
csendes tag

úgy emlékszem, az. A festése originálnak tűnt, és rozsdának nyoma sem volt. A krómok kicsit fáradtak, de ennyi. Remélem műszakilag is oké, holnap nézünk bele.

"Annyi mindenféléhez nem értek, hogy az már sokoldalúságnak számít” – Örkény István

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.