Hirdetés

2024. április 23., kedd

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#201) csedy


csedy
újonc

Sziasztok. Még nagyon kezdő vagyok ebben a témában :D 2 hónapja vettem a telefont a T-mobile-tól, és már régóta várok a Jelly Bean frissítésre, és azon tűnődtem hogy én is felraknám.
Alapsáv verziója: I9070XXLK2
Erre mehet ez, ami ide le van írva? :D Nem lesz semmi baj? :D
Válaszaitokat előre is megköszönném! :D

(#202) sheep válasza csedy (#201) üzenetére


sheep
addikt

Szia
Mehet nyugodtan
Ha szervizbe kellene vinni akkor pedig vissza kell rakni az eredeti gyári romot, és újra van gari

MSI MPG Z390M GAMING EDGE AC, I7 9700K, INNO3D GEFORCE RTX 4090 X3 OC , G.Skill Aegis 32gb 3200 DDR4, HP Reverb G2 VR

(#203) csedy


csedy
újonc

Köszönöm a válaszod! :)
Ha valami gondom lenne, akkor írok! :D

(#204) csedy


csedy
újonc

Ja és még egy kérdésem lenne, ha még kijön a magyar Jelly Bean, akkor azt majd ugyan így tudom frissíteni? :D

(#205) sheep válasza csedy (#204) üzenetére


sheep
addikt

igen, azt is Odinnal kell majd felrakni ha most felrakod az orosz romot
vagy visszarakod a gyári T-s GB romot és hagyod hogy frissítse magát wifin keresztül amikor a T kiadja
akkor automatikusan megcsinálja Odin nélkül

MSI MPG Z390M GAMING EDGE AC, I7 9700K, INNO3D GEFORCE RTX 4090 X3 OC , G.Skill Aegis 32gb 3200 DDR4, HP Reverb G2 VR

(#206) csedy


csedy
újonc

Ne haragudj hogy ilyen hülye kérdésekkel bombázlak, http://hotfile.com/dl/187840050/7aa802f/Samsung-Updates.com-GT-I9070-SER-I9070XXLPY-1355808918.zip.html de ez jó lesz ?:D

(#207) sheep válasza csedy (#206) üzenetére


sheep
addikt

igen ez ugyan az amit én linkeltem a leírásban
de felrakhatod az LQ4-et is egyből

[ Szerkesztve ]

MSI MPG Z390M GAMING EDGE AC, I7 9700K, INNO3D GEFORCE RTX 4090 X3 OC , G.Skill Aegis 32gb 3200 DDR4, HP Reverb G2 VR

(#208) csedy


csedy
újonc

Okés, köszi szépen, remélem sikerül felraknom! :D

(#209) csedy


csedy
újonc