Hirdetés

2024. április 23., kedd

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1) SunyaMacs


SunyaMacs
aktív tag

Meghallt?

(#2) exedoc


exedoc
senior tag

Szívesen kipróbálnék egy ilyen kártyát Vray-el 3ds max-ben. Ma már a Vray 3.0-tól vannak olyan megoldások melyek nagyban megkönnyítik, és meggyorsítják már a CPU rendert is, (bucket dynamic split stb.), de egy ilyen kártyával sokkal gyorsabb lehet egy realtime gpu render.

(#3) SylverR


SylverR
senior tag

Az az 5100 valahogy jobban tetszik mint bármelyik megjelent desktop VGA az utóbbi 10 évben. :(

Nem!

(#4) ThePoweR


ThePoweR
senior tag

FirePro jobban hangzott. :(

(#5) Zedz


Zedz
addikt

Laikusként kérdem, hogy az ilyen kaliberű kártyáknak elég ekkora hűtés? :)

(#6) Reggie0 válasza Zedz (#5) üzenetére


Reggie0
félisten

Persze. Meg a W7100 is RX480 alatt van, szoval a fogyasztas is 150W alatt varhato.

[ Szerkesztve ]

(#7) exedoc válasza ThePoweR (#4) üzenetére


exedoc
senior tag

Szerintem is jobban hangzott a FirePro, már csak ha a Quadro-hoz mérem, akkor is jobban esne FirePro-t mondani.

(#8) Ruuwa válasza Zedz (#5) üzenetére


Ruuwa
tag

A három ventillátoros RX480 és 1060 kártyákat alapvetően parasztvakításnak tartom, a kettő még lehet akár dizájnos is, de bőven elég lenne nekik egy 9cm-es ventillátor is. Lehet, hogy nem a leghalkabb vagy leghűvösebb kártya lenne, de kb gond nélkül működne. Ahogy a referencia kártyákon is csak egy radiál venti van.

Valami tréfás, humoros, mégis mélyenszántó gondolatokat magában hordozó, rövid, velős mondat, mely egyéniségem rendkívüli sokszínűségéről tesz tanúbizonyságot.

(#9) Laja333


Laja333
őstag

A Radeon Pro-ról az egyéni kezdeményezésű RadeonPro szoftver jut eszembe. [link]

(#10) RyanGiggs


RyanGiggs
őstag

" a virtuális valóság, ami külső szemlélő számára könnyűnek tűnik, de a tartalomkészítők oldalán rengeteg problémával kell megharcolni."
Ezért nincs sok AAA kategóriájú VR cím?
Nekem eddig ez a VR eléggé vérszegénynek tűnik.
Gondoltam a Dishonored 2 kap egy jó VR támogatást, akkor úgy volt hogy a Dying Light is fog kapni... Idén jelent már meg egy pár AAA játék és még fog is, de szinte egyik se kap natív támogatást. Pedig az új Deus Ex-nél is milyen jó lett volna...! Ennyire lesz@rják a VR-t a nagy kiadók? :F

(#11) nalaca000


nalaca000
tag

Valaki elmondhatná nekem miért jó az az amd-nek, hogy nyílt forráskodúvá teszik a szoftverüket, mely a konkurencia megoldásain is ugyanúgy használható.
Tényleg nem értem...

A világ egyik legnagyobb problémája, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosok meg mindenben kételkednek!

(#12) #06658560 válasza nalaca000 (#11) üzenetére


#06658560
törölt tag

Piacot szerezni. Hátha.

Más. A termékek nem tűnnek rossznak, az ár sem elsőre, majd a Quadro árak ismeretében lehet ítélni.
Ezen túlmenően eléggé justamdthing. Átnevezünk technikát, termekkategóriát, a bejáratott brandet kibasszuk a kukába, hátha úgy jobban megy. Majd csodálkozunk, hogy a vevők nem törtetnek annyira. Valamint megint akkora áttéttel és spéttel akarnak piacot fogni, hogy borzalom. Majd jól megtámogatjuk a fejlesztőket, akik ezért jól átírják a teljes programjukat, és majd ezért mindenki a mi lomunkat veszi jól. Vajon annyira fog bejönni, mint a Mantle esetében is történt?

(#13) SylverR válasza RyanGiggs (#10) üzenetére


SylverR
senior tag

A Dying Light? Aminek akkora a gépigénye, hogy a Cryisis is megirigyli?
2x1080p@90 hz. Ennyi. Olyan játékokra van szükség, ahol a tartalomra koncentrálnak, nem a külcsínyre. Így a "nagy AAA-s" címek nem játszanak. Szerintem.

Nem!

(#14) atok666


atok666
őstag

Azt lehet tudni, hogy mekkora siker lett a Radeon Pro Duo? Mekkora ra a kereslet stb.?

Atok

(#15) pomorski


pomorski
őstag

Ugye ezen kártyákat is az olajkitermelő cégeknek szánják az opencl-es szimulációikhoz tulajdonképpen? (Vagy nem?)

[ Szerkesztve ]

(#16) #45185024


#45185024
törölt tag

Érdekes volt Raját kékben látni a kártya miatt.

(#17) copass válasza #06658560 (#12) üzenetére


copass
veterán

hát kábé. mindíg elsütik ezt hogy majdmijobbatésizé...
blender cycles bármilyen gpu-val hasít cuda/opencl :D

"amikor valaki baromságokat beszél, megszületik egy unikornis"

(#18) Raysen623 válasza #06658560 (#12) üzenetére


Raysen623
addikt

Namármost a Mantle-t alapul véve készült el a Dx12 és a Vulcan is :D Ha csak ennyire bejön, akkor talán már elég lesz, de mint a cikk is írja elég szép számú program használja már most is, melyek szép tortaszeletet hasítanak ki a piacból. Persze puding próbája az evés...

A MÁV-nak öt ellensége van: a négy évszak, meg az utasok.

(#19) #06658560 válasza Raysen623 (#18) üzenetére


#06658560
törölt tag

Édes mindegy, mire épült, ha az AMD nem tudott belőle piaci részesedést csinálni. Hiába volt vizionálva az NV bukása, azok a fránya Mantle only játékok csak nem jöttek, s azzal is csak utolérték az NV-t.
Valamint itt elég szkeptikus vagyok a tizensok éve OpenGL-re fejlesztett programok teljesen új API-ra írásával kapcsolatban. Talán tíz év múlvára.

(#20) RyanGiggs válasza SylverR (#13) üzenetére


RyanGiggs
őstag

Az értem, hogy a DL-nek magas a gépigénye, de akkor is "ígértek" valami natív VR támogatást. Azzal most mi van?
Nekem akkor is fura, hogy szinte semmi AAA cím nem támogatja a VR-t.

(#21) SylverR válasza RyanGiggs (#20) üzenetére


SylverR
senior tag

Mert a sok agyatlan efekt miatt hatalmas lenne a latency. Előbb azzal kell kezdeni valamit.
Így is problémás.
Hogy mi van vele, majd talán valaki megválaszolja. Én nem tudom. :)

Nem!

(#22) Lacok


Lacok
őstag

Új név, új külső, változatlan tartalom.

"Errare humanum est, sed in errare perseverare diabolicum"

(#23) lev258 válasza nalaca000 (#11) üzenetére


lev258
veterán

Ha nyílttá teszi, bármely cég vagy fejlesztő tudja módosítani, egyedi igényeiknek megfelelően bővíteni.
Jelenleg ilyen nincs, vagy nem igazán. Az Unreal valami hasonlót vezetett be, hozzá lehet férni a forráskódhoz.
Ez hatalmas előny más, zárt kódokhoz képest. Nem kell arra várni, hogy ezt és ezt beletegye az anyacég, vagy ilyen-olyan dolgokat javítson. Rosszabb esetben meg csak azt mondja: kész, tessék, ez van, ezt kell használni.

[ Szerkesztve ]

Ubuntu MATE 20.04, hobbi cayenne termesztő

(#24) Raysen623 válasza #06658560 (#19) üzenetére


Raysen623
addikt

Nem tudom ki volt az aki NV bukásról vizionált rajtatok kívül, DE a piaci részesedés növelése nem jön egyik napról a másikra, mint ahogyan az NV is évek alatt jutott el oda ahol most van. Mindazonáltal ha tisztában vagy vele milyen irányban fejlesztették a Pascalt, akkor tudod miről van szó.
A probléma veletek az, hogy a siker nálatok nem áll másból csak a másik megalázásából, ami elég fura világnézetre vall ;]

"azok a fránya Mantle only játékok csak nem jöttek, s azzal is csak utolérték az NV-t" - na igen mert ez ugye nem minősül semmilyen teljesítménynek. Az meg eszedbe sem jut, hogy pl. a Doom jelenlegi folyamatos játékélménye mindkét platformon is emiatt van. Már most többet tettek a játékiparért mint az NV a gameworks féle middleware-jeivel.

[ Szerkesztve ]

A MÁV-nak öt ellensége van: a négy évszak, meg az utasok.

(#25) #06658560 válasza Raysen623 (#24) üzenetére


#06658560
törölt tag

"Nem tudom ki volt az aki NV bukásról vizionált rajtatok kívül, DE a piaci részesedés növelése nem jön egyik napról a másikra, mint ahogyan az NV is évek alatt jutott el oda ahol most van."

A fórumok itt a PH-n ezzel voltak tele, azoktól, akik benyelték Abu látomását.
Az AMD-nek meg valahogy semerre nem mozdul a részesedése, szóval még lassan se sikerül neki növelni.

"A probléma veletek az, hogy a siker nálatok nem áll másból csak a másik megalázásából, ami elég fura világnézetre vall"

Kik az a nálunk? Akik gondolkodnak?

"na igen mert ez ugye nem minősül semmilyen teljesítménynek. Az meg eszedbe sem jut, hogy pl. a Doom jelenlegi folyamatos játékélménye mindkét platformon is emiatt van. Már most többet tettek a játékiparért mint az NV a gameworks féle middleware-jeivel."

Hogy is fogalmazzak: az, hogy utolérni sikerült, amit hardverból hozott a másik, nem igazán vetett jó fényt az egészre, pláne, hogy ott is olyan marketing volt nyomva, hogy már millió fps előnyöket lehetett vizionálni az arra fogékonyaknak. A Doom folyamatos játékélménye megint sehova nem visz az AMD piaci helyzetét tekintve. Az, hogy az iparnak mennyire jó, egy kérdés, a versenynek mennyire, egy másik. Valamint már jósoltam, s azóta már hallani is másfelől is, hogy a nagy szabadság a millió platformra optimalizálási igénnyel mennyire is lesz majd jó a fejlesztőknek, játékosoknak.

(#26) DeRP válasza Laja333 (#9) üzenetére


DeRP
csendes tag

Igen, nekem is kellett pár pillanat mire leesett, hogy ez nem az a Radeon Pro. :D
Ami egyébként egész jó kis cucc, mert baromi egyszerűen lehet vele fxaa-t, vagy smaa-t ráhúzni játékokra, amikben alapból valami elfuserált AA megoldás van.
Meg, ha már fent van, nem kell a tripla pufferelt vsyncért rivatunert (és vele d3doverridert) telepítgetni.

(#27) Hunter2


Hunter2
addikt

a 10 év garancia csak nekem tűnik baromi soknak?

(#28) pomorski válasza Hunter2 (#27) üzenetére


pomorski
őstag

Úgy látszik, hogy mostanában ez a "szokás". (A Thermaltake Toughpower DPS G RGB Gold tápegységekre is ennyi garit adnak, amin meg én kezdtem el hitetlenkedni... Erre ott megmagyarázták, hogy a LED-re... :) )

(#29) Z10N


Z10N
veterán

Kar volt a jol bejaratott markanavet kidobni.

Ugy latszik, hogy a p11xt a workstation es a mobil szegmensbe vandorolt. Desktopra meg maradt a selejt :)

Ezekbol kiindulva lehet majd lesz 460XTX (WX4100) es 470LE (WX5100). 460-bol varhato akkor a felmagas megoldas htpc-be. WX7100-bol (470) itelve a 480-nal meg forditva van, asztalra ment a fullos a selejt meg ide WS-be. Amugy erdekes, hogy meg tudtak oldani 1 slotos hutessel es kis porgettyukkel :)

Ui: Amint latom a Radeon Pro SSG kulon allatfaj lesz. Eleg lett volna csak ezt atnevezni, mert ez tenyleg uj szegmenst nyit.

Desktop vs Workstation:
rx460 (14cu, p11pro) vs wx4100 (16cu, p11xt)
rx470 (32cu, p10pro) vs wx5100 (28cu, p10le)
rx480 (36cu, p10xt) vs wx7100 (32cu, p10pro)

Erdekes :DDD Egy wx9100 meg log a levegoben p10xt-vel :) Az igazi SSG-re pedig Vega-t varnek.

[ Szerkesztve ]

# sshnuke 10.2.2.2 -rootpw="Z10N0101"

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.