Hirdetés

2024. április 25., csütörtök

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1) zzola


zzola
félisten

Mik vannak.....nem csoda, hogy nem rúgtak labdába...

(#2) olbaidhun válasza zzola (#1) üzenetére


olbaidhun
őstag

Az ötlet jól hangzik, szoftver támogatás nélkül halálra ítélt.

7o/638-9O93 ► Telón érsz el leghamarabb \_(ツ)_/

(#3) PHM válasza olbaidhun (#2) üzenetére


PHM
addikt

Viszont ha a kurrens gen asztali konzoloknál nem is,
esetleg egy következő generációs kézi konzolban még lehet létjogosultsága.

Ma olyan bizonytalan vagyok... Vagy mégsem?

(#4) olbaidhun


olbaidhun
őstag

Kézi konzoloknal is a szoftver adja el a terméket.. lásd Nintendo VS bármi más.

Amíg nem nyernek meg legalább két tucat minőségi fejlesztő csapatot és néhány befolyásos kiadót teljesen esélytelen.

7o/638-9O93 ► Telón érsz el leghamarabb \_(ツ)_/

(#5) PHM válasza olbaidhun (#4) üzenetére


PHM
addikt

Nem csak egyszerűen szoftverek, hanem néhány "system seller"
játék is kell, hogy beinduljon a bolt.
Lásd anno az Atari Jaguar esete, aholis állítólag bő 150 fejlesztés indult,
aztán szinte semmi sem lett belőlük.
De kell a kézi konzolokba is a combos hardver, hogy követni tudják
a mobilokat grafikailag, különben a kemény mag kivételével
elpártolnak a vásárlók.
Az úgy látszik, keveseket zavar, hogy a csúcs grafikájú játékok zöme
rövid, tartalmatlan, és/vagy trükközve irgalmatlan pénzeket próbál kihúzni
a T. vásárló közönség zsebéből. Szerintem.

Ma olyan bizonytalan vagyok... Vagy mégsem?

(#6) kromatika


kromatika
veterán

Van ennek valami értelme így?

(#7) A`rpi


A`rpi
addikt

Így is relatív nagy különbségek vannak két konzol között, mi lenne ha teljesen eltérő "chipdizájn" lenne a konzolokban.

Szerintem nekünk végfelhasználóknak több hátrányunk lenne belőle mint előnyünk.
Ezalatt azt értem, több munkával járna játékok megjelenése különböző platformokra, stb.

Ettől függetlenül, kíváncsi vagyok a fejleményekre.

(#8) olbaidhun válasza A`rpi (#7) üzenetére


olbaidhun
őstag

Régen teljesen eltérő volt a felhasznált "chipdizájn". Homlokegyenest más hardver, teljesítmény, előnyök és színvonal, szinte minden gyártónál, lásd sega-nintendo-atari-commodore-arcade gépek és sorolhatnánk.

Mégis kiadtak olyan feledhetetlen címeket és tartalmilag teljesen "befejezett" alkotásokat, melyek homlokegyenest más élvezeti faktort jelentettek, mint a mai 12 egy tucat grafikai csodák.

Tisztelet annak a néhány kivételnek, szerencsére van pár db.. :U

7o/638-9O93 ► Telón érsz el leghamarabb \_(ツ)_/

(#9) A`rpi válasza olbaidhun (#8) üzenetére


A`rpi
addikt

Régi játékokról csak annyit, más világot élünk, mindig a legelső impulzusok legerősebbek. Ehhez hasonlítjuk következő tapasztalatainkat, játékipar is igen nagy "válságban" van, de ez ugyan úgy igaz szerintem mondjuk a zenére, filmekre, és sok másra is. "Nagyjából" minden kőrbe lett járva, lesarkítva szerintem ez a történet.

Azóta sokat fejlődött a játék iparága, pozitív, és negatív irányba, is, bővült a piac, szélesebb igényeket elégítenek ki a nagy "kiadók", amik játékmenetben lehet sokkal primitívebbek mint egy sok tíz éves ősrégi játék, viszont a grafikai motor, fizika lényegesen fejeltebb lehet. Persze ez is relatív, ha megnézzük mondjuk a Battlefield szériát, játékmenet nem sokat változott, valamivel szebb lett a grafika, több effekt került az újabb részekbe, de az alapok látszólag számomra mint laikusnak, ugyanúgy hatnak(persze vannak ellenpéldák is, de nyilván ebből van kevesebb).

Ezzel nem azt akarom mondani hogy akkoriban semmi munka nem volt a portolással. De talán napjainkban nehezebb a helyzet.

(Szerintem a portolást sokkal jobbra is meg tudnák csinálni nem lehetetlen, minden pénz és idő kérdése.Ami viszont tény, mostani vásárlórétegnek megfelel így is, akkor minek erőlködnének?)És talán ez a legnagyobb probléma.

Ettől függetlenül, sajnos rengeteg még így is a hibalehetőség, és teljesítménybeli különbség két "nagy" konzolon még úgy is, hogy az alapok valamennyire megegyeznek.

Mostani kialakult helyzetet ami a "chipdizájnt" illeti, én örülök neki hogy nincsenek "nagy" eltérések, legalább egy hibalehetőséggel kevesebb.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.