itt egész pontosan mit is kellene látni, amitől seggre kéne ülni?
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
itt egész pontosan mit is kellene látni, amitől seggre kéne ülni?
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
Elvileg azt, hogy hirtelen mozdulatokra sem csúszik ki....a gond csak az, hogy a kocsi nem veszít tapadást és nem hat rá centrifugális erő.
Csak hogy érzékeltessem mennyire nem nagy kunszt ez, télen 90-el simán elrántom én is így a kormányt havon, a "sz*ros kis" Civic Type-S-emmel (ESP on), és nem történik semmi. Miért is történne?! Na erről beszélek....
[ Szerkesztve ]
Forever and ever, let's make this last forever.
Kellemes jargany. Nekem mondjuk a kozepkonzolon az az ezustos cucc nagyon bazari.
Nekem speciel a Veyron és ez sem jön be.
Más lenne a helyzet, ha mondjuk milliárdos lennék és építenék magamnak egy race track-et, és állna 50 kocsi a garázsomba, na akkor benne lenne ez is
Amúgy Nissan GT-R, ami még tényleg számomra használható lenne normál körülményekhez is, Magyarországon.
Forever and ever, let's make this last forever.
Nem Honda, fujj nem érdekel.
Ismerőseim is Hondab*zik.. Mindent, csak azt ne
ON:
Szép, szép, de az igazi álom a Veyron. Olyan 400 km/h körül.
“Songbird, Songbird, see him fly, drop the children from the sky. When the young ones misbehave, escorts children to their grave. Never back-talk, never lie, or he'll drop you from the sky!”
oké, az első teszt: 186-ról megáll elengedett kormánnyal. helyes válasz: ha a tied nem, vidd sürgősen szerelőhöz.
második teszt: konstans gázzal szlalom. érdektelen teszt, ha, mint az jól hallható, az elektronika rendszeresen elveszi a gázt. ezt az én vectrám is megteszi.
harmadik teszt: kormányrángatás. ez csak gumi kérdése, hogy legyen tapadás. egy pzero neroval már én is meg tudnám csinálni.
szóval bemutatták, hogy zig király tud annyit, mint egy rendesebb utcai autó.
futyulim, felszólít: fentiek nem jelentik azt, hogy a koenigseg rossz autó. a videó, aaaz rossz.
én is eltűrném, ha nem kapnék benne klausztrofóbiát...
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
veyronra olyan gumit csináltak, ami negyed órát bír ki. mikor a gumigyárban ezt meghallották, hogy nem kell több, kérdezték, minek? a válasz: mert még ennyit se bír egy tank benzinnel, ha kicsit nyomják neki
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
Ne szidd nekem a Hondát, mert az VTEC.
Szerintem ha gyors és szép autó akkor Hennessey Venom GT
[ Szerkesztve ]
Nekem egyik sem jon be, se ez a koenigsegg, se a veyron. Ha ugy lennek loveval, SLS AMG.
az egyik lehetséges legrosszabb választás...
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
Mint irtam, magamnak vennem, nem masnak. Azt meg el tudom donteni, nekem mi a jo.
Azért ez egy kicsit ijesztő lenne egy AMG-vel: [link]
Egyszer Stig bemutatta, miért nem jó a merci. Én hiszek neki. Pláne, mert nem elmondta, hanem kiment a pályára és megmutatta. Egyébként se egy mellébeszélős fajta...
de valóban, olyat veszel magadnak, amilyet akarsz...
[ Szerkesztve ]
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
Nem tudom ki az a Stig, de nem is erdekel. Nekem az a kocsi ugy tetszik, ahogy van. Ezert ha ugy adja az elet, akkor olyat fogok venni.
peter9228 Nalunk ez mar alap funkcio. En csak sorozgetek jobb1-ben.
[ Szerkesztve ]
Az a kályhaezüst még Nógrádban is büntet
Basszameg, én meg pont múlthéten vettem meg a Veyront .
(#8) bambano: Ezt 400 fölött, annyira meg még versenypályán sem tudsz felmenni. Top Gearben is csak valami tesztpályán volt elég hosszú egyenes szakasz ahhoz (5km). Amúgy percenként 9 liter 400 fölött nem rossz teljesítmény .
"There are no bad ideas, only great ideas that go horribly wrong" - Jack Donaghy
volt már fóccvágenem, utáltam, sose lesz veyronom
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
nálam a koenig azért ver minden más autót, mert egy kis cég brutális mérnöki munkája amit prezentálnak benne úgy, ahogy a nagyok se tudják. minden porcikája úgy van megtervezve az elektronikától a karbon kerekekig, hogy egy fillért nem sajnálnak rá. a one:1 is jó példa erre, van egy sorozat ahol mutatják hogy csinálják... brutális. persze a veyronra se mondanám hogy csak úgy összedobták volna, maga a motor is egy műremek, soha nem fog senki olyat építeni valószínűleg még egyet, de akkor is egy brutális méretű cég terméke, aki ilyet vagy jobbat összerak kvázi egy garázsban (nagyságrendileg kb az az eltérés), az nálam maxrespekt
bejegyzés Koenigsegg Agera R