Hirdetés

2024. április 20., szombat

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1) ntomka


ntomka
nagyúr

Ennyi. Ha normálisan tájékoztatva vannak az emberek, akkor mindjárt nem lehet olyan könnyen letolni a torkukon az emelést.

ツ Headphones on - World off

(#2) bollokcs80


bollokcs80
Korrektor

Nem is tudom mit vártak mikor öt nappal a vége előtt hirdették meg a nyilatkozati lehetőséget, eleve így kellett volna kezdeni és nem sunnyogni.

Made in Hungary.... :(((

B.Cs.

(#3) ABee


ABee
tag

Mért kell sorban állni? Ha Emailben írok nekik hogy nem kérek az áremelésböl az nem számít? :F

(#4) brazos


brazos
senior tag

Azért a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság hatósági szerződést megkötő alkalmazottjait -nem a gépíró kisasszonyokra gondoltam- sem ártana néha elküldeni alkalmassági vizsgálatra, mert jelen esetben igencsak rövidlátóak voltak, kérdés ez szándékos volt részükről, vagy eleve alkalmatlanok a feladatuk ellátására. Ilyen, az ügyfelekre eleve káros következményekkel járó szerződést kötni, ezt jobb helyeken azonnali kirúgással szokás honorálni.

(#5) camillus


camillus
tag

A leépítésekre még emlékszem az ügyfélszolgálatosoknál. Talán álláshirdetéseket kéne feladni. :D

http://i.imgur.com/Ea58ASu.jpg

(#6) po1son válasza ABee (#3) üzenetére


po1son
addikt

+1 vagy ingyenes sms szolgáltatásban dönteni arról, hogy yes or no... :W
Akkor holnap lehet utoljára elintézni személyesen vagy meghosszabbították végül a dátumot?

STEAMID/WOT nick: po1son_

(#7) PSti


PSti
tag

Egyszerűbb lett volna, ha azoknak az embereknek kéne sorba állniuk, akik emelést akarnak. Ja, hogy olyan ember nincs?

(#8) SaGaIn


SaGaIn
senior tag

Ott kell hagyni őket, átmenni a pirosakhoz, aztán majd, ha elvesztettek pár 10000 ügyfelet átgondolják a dolgot, vagy becsukják a boltot...

[ Szerkesztve ]

"DOS addresses only 1 Megabyte of RAM because we cannot imagine any applications needing more." Microsoft in 1980 "We can" -said Google, than they made Chrome. What happend next is history.

(#9) Fkris


Fkris
őstag

En kuldtem nekik emailt h nem kerem az aramelest juli 1tol,rogzitsek a rendszerben, kaptam visszaigazolast, innentol ha emelnek, akkor van bizonyitekom, hogy 29en elkuldtem az emailt, amit meg is kaptak.

"...on the Fields of Trenzalore, at the fall of the Eleventh, when no living creature can speak falsely or fail to answer, a question will be asked — a question that must never ever be answered...

(#10) trec12 válasza ntomka (#1) üzenetére


trec12
addikt

Így igaz, elvileg az sms-t mindenki megkapta. Azért biztosan lesznek ám olyanok akik csak az emelt számla kézhezvételekor eszmélnek.....
Az azért az elképesztő, hogy pár ezer forintos csomagokat emelgetnek több száz forintokkal. Mégis mi a francot gondoltak ezek meg a Telekom. Elképesztő pofátlanság az emberek arcul köpése. A csúcs meg az, hogy fejlesztünk oda köll a lóvé. Hát a nénikéteket. Gerinctelen, észér banda különadó ide, különadó oda.

(#11) Fkris válasza trec12 (#10) üzenetére


Fkris
őstag

En meg SMSt sem kaptam, az mi?

"...on the Fields of Trenzalore, at the fall of the Eleventh, when no living creature can speak falsely or fail to answer, a question will be asked — a question that must never ever be answered...

(#12) #51736960


#51736960
törölt tag

újpesten jártam ma délelőtt, nézem milyen hatalmas sor áll, zömében lepukkant alakok, mondom ingyen kaját osztanak? erre látom, a telenorhoz várnak :C

(#13) azbest


azbest
félisten

Van mit csiszolni a vásárlói érdekképviseleten

(#14) trec12


trec12
addikt

Az emelés mértékét és a tarifákat ugye nem forszírozhatja elvileg a hatóság. Viszont úgy tűnik csak így lehetett megálljt parancsolni az újabb lehúzásnak. A két T átlépett egy határt azt hiszem.....
Eközben a Vodafone csöndben van a Digi meg ugye egyelőre ül a (kevéske) frekijén...

[ Szerkesztve ]

(#15) pigster


pigster
senior tag

Nem tudom, hogyan sikerült tarifahűséggel szerződést kötnöm még tavaly, így sajnos most nem tudok váltani. (vagy mégis?) Nem fogom elfelejteni, hogy 2016-ban átmenjek a Vodafonehoz.

FIGYELEM! A többszázezres Samsung okostévék kéretlen reklámokat tolnak az arcodba.

(#16) Dudikoff


Dudikoff
csendes tag

A kenyér is drágul...

Amúgy szerintem ha írok egy levelet és ajánlva feladom postán vagy elfaxolom, az is megfelelő kell, hogy legyen.

[ Szerkesztve ]

(#17) trec12 válasza Dudikoff (#16) üzenetére


trec12
addikt

"A kenyér is drágul..."

Ott mégsem lehet nem elfogadni. Vagy? :D Rossz a hasonlat. :U

(#18) Grg


Grg
tag

Egyébként vicces, hogy csak a Telenorról szól a hír... Én pl a Westendben a vízesése Telekomnál is kigyózó sorokat láttam...

(#19) -szp- válasza Grg (#18) üzenetére


-szp-
aktív tag

Egyik, a témával foglalkozó mai cikkünk sem csak a Telenorral foglalkozott. A Telekom ügyfélszolgálata gyorsan fogadta a hívást, ez benne volt az első anyagban. Ebben pedig az van benne, hogy ott is sokan vannak. Ahol én jártam, sor nem volt, de érezhetően többen voltak, mint egy átlagos hétköznapon.

<!-- Hello tourist on the right side, hello tourist on the left side -->

(#20) Sinesol


Sinesol
veterán

Amúgy mennyivel drágul, párszáz forint?
Mert ha csak valami 3-400ft, akkor biztos nem vesztegetném az időm sorbanállásal...

[ Szerkesztve ]

(#21) brazos válasza #51736960 (#12) üzenetére


brazos
senior tag

Aha,....most lebuktál! :D
Nem bírtad kivárni a belvárosi sort, ezért kimentél Újpestre!
Azt nem jött össze.....remélem azért te is kopottas ruhát húztál magadra álcaként.
Ugyanis, akiket Te láttál, azok sem véletlenül voltak zömében kopott, avittas öltözékben.
Ők javarészt azok az emberek, akiket mindig eltalálnak az ilyen lenyúlós rendeletek, de a mobiltelefonra, vagy a kiszolgált autóra, és megfelelő fizetésre az életvitelükhöz még szükségük van, de legtöbbjük a fizetésből már nem tudja kigazdálkodni nem csak ezt a két forintnak hirdetett tarifaemelést, hanem a többi, ...csak tiz-húsz, száz forinttal lesz csak drágább.... egyéb, pofátlan emelést, ergó ezért rákényszerülnek, hogy sorban álljanak, és nyilatkozzanak, hátha megússzák. A rendszer meg recseg, ropog, omladozik...

(#22) trec12 válasza Sinesol (#20) üzenetére


trec12
addikt

Ne csak magadra gondolj. Gondolj pl. egy családra gyerekekkel ahol van mobilnet is meg hasonló vagy akár egy kisnyugdíjjasra. Nem olcsó az élet elég jó közhely de így van....Többször 3-400 Ft az már sok lehet hidd el....csak azért, hogy a mobilcégek elvárt profitja meglegyen. Persze ennek az egésznek a különadó pont nem használ azt is nekünk kéne/kell megfizetni....

[ Szerkesztve ]

(#23) fausto


fausto
addikt

Elég nagy blama, hogy a telenor így bedőlt, de az ügyfeleket sem értem. Engem szerencsére nem érint, mert Vodás vagyok, de már egy hónapja kiment az értesítő és tudni lehetett, hogy szólni kell, ha valaki nem akar áremelést. Egész nyugodtan lehetett volna hetekkel ezelőtt intézni sorban állás vagy órákon át tartó telefonálás nélkül.
Ha viszont valaki ellenállhatatlan vágyat érez arra, hogy az utolsó előtti pillanatban intézkedjen, miért nem ír egy e-mail-t, vagy ha nagyon biztosra akar menni, egy ajánlott levelet?

(#24) mickemoto


mickemoto
őstag

Miért nem lehetett úgy csinálni hogy aki maradni akar( márpedig nagyjából mindenki ), annak ne legyen semmi dolga, aki pedig az új tarifát akarja az külön jelezze.Nem egyszerűbb lenne mindenkinek.

(#25) gmaci78 válasza ABee (#3) üzenetére


gmaci78
tag

Sajnos el kell hogy áruljam, hogy az e-mail nem számít hivatalos iratnak. A bíróság sem fogadja el soha bizonyítékként, ugyanis bárki bármilyen mailt készíthet, bármilyen feladóval, címmel, tartalommal.

Maga az elektronikus levelezés, mint formátum, nem felel meg hiteles iratnak.

Geri

(#26) cinemazealot válasza po1son (#6) üzenetére


cinemazealot
addikt

Feltételezem, arra ment ki a játék, hogy ne legyen egyszerű nem elfogadni a szerződés módosítást. Furcsa mód, amikor értékelni kell egy ügyfélszolgálati munkatárssal való telefonos ügyintézést, akkor képesek arra, hogy megdobjanak egy SMS-sorozattal, amire díjmentes válasz SMS-ekben a számozott válaszlehetőségek számjegyeit visszaírva gyűjtenek be egy rögtönzött közvélemény kutatást.

Itt is meg lehetett volna oldani azt, hogy mindenkinek kiküldenek egy-egy testre szabott SMS-t az alábbi tartalommal:

"Tisztelt Ügyfelünk! Az Ön perc- és SMS díjai 2015.07.01-től az alábbiak szerint változnak:
...
Kérjük válasz SMS-ében nyilatkozzon a szerződés módosítás jóváhagyásáról:
1) Jóváhagyom.
2) Nem hagyom jóvá.
Köszönettel: Tele..."

Ennyi. Meg tudta volna csinálni mindkét társaság. Épp csak nem akarták, mert ez így túl egyszerű lett volna.

Azt persze nem tudom, hogy ez megfelel-e az írásbeliség elvének, de feltételezem, igen.

[ Szerkesztve ]

(#27) trec12 válasza fausto (#23) üzenetére


trec12
addikt

Szerinted aki reklamált nekik hetekkel ezelőtt - mint én - annak egy szóval mondták is jó akkor marad a régi ár? Hm? Időszakos kedvezményeket adogattak ha elfogadtad utána az új ár. Na ehhez mit szólsz? És ahhoz mit szólsz, hogy az sms az el nem fogadási lehetőségről ezek után jött....

[ Szerkesztve ]

(#28) shifty! válasza mickemoto (#24) üzenetére


shifty!
senior tag

Valószínűleg azért, mert önnön jószántából aligha akad olyan ember, aki többet fizetne azért, amit eddig megkapott kevesebbért. Javíts ki ha tévedek...

"Vasárnap ne lopj, ne verj meg senkit, mert hat nap mindenre elegendő."

(#29) aprokaroka87 válasza fausto (#23) üzenetére


aprokaroka87
nagyúr

nem lett volna egyszerübb egy válasz sms-es rendszerben megoldani?
Elfogadja? igen/nem

De amúgy az egész egy vicc,vagy ők az hitték hogy mindenki elfogadja az áremelést?
Aki ezt kitalálta egy komplett ídiota.
A kártyás ügyfeleket meg igy beszívatni.....majd lehet lesz aki inkább nem tölti fel ha nem muszály.

(#30) brazos válasza fausto (#23) üzenetére


brazos
senior tag

Ne csúsztass!!!
Az egy hónapja megjelent rendelet tervezet bevezetése el lett halasztva, nem lett hatóságilag engedélyezve, ergó, egy tervezett, de még be nem vezetett rendeletre szerinted ki az a botor, aki nekiáll azonnal kérvényt írogatni, sms-ezni tök feleslegesen!
A hivatalos állásfoglalás, -benne a kérvényezési lehetőség- és a tarifa emelés múlt hét csütörtökjén változott át jogerősre, végrehajthatóra. Innentől nincs miről...illetve azért még van miről ... beszélni. Például arról, hogy a feltöltő kártyások szívták meg az egészet a legjobban, gyakorlatilag ők viszik el a hátukon a tarifaemelési cirkuszt.Ugyanis, hiába jelentik be, hogy nem fogadják el az emelést, de, ha július elseje után töltik fel a készülékeiket, akkor a feltöltéssel együtt eleve már elfogadják az emelést is, erről szól a NMHH által jóváhagyott rendelkezés.

[ Szerkesztve ]

(#31) trec12 válasza aprokaroka87 (#29) üzenetére


trec12
addikt

Arra kíváncsi lennék, hogy minden ügyfél kapott-e sms-t?

(#32) fausto válasza trec12 (#27) üzenetére


fausto
addikt

Nekem a feleségem múlt hét elején telefonált, próbálkoztak díjcsomagváltással, majd kedvezménnyel, aztán amikor egyiket sem fogadta el, mondták, hogy jó akkor marad. Az egyik kollégám is a múlt héten intézte el telefonon, csütörtökön vagy pénteken.
De tételezzük fel, hogy valóban nem maradt más lehetőség, mint hogy ma vagy holnap jelezni. Nincs más opció, mint órákon keresztül lógni a telefonon vagy sorban állni?

#30 brazos: nem követtem ennyire nyomon az eseményeket, nem május végén, június elején mentek ki a tájékoztatók? Azt tudom, hogy múlt héten mentek sms-ek is, de azért tudtommal már előtte is ment írásos értesítés.

[ Szerkesztve ]

(#33) trec12 válasza fausto (#32) üzenetére


trec12
addikt

Ja, akkor már valószínű az NMHH foglalkozott a dologgal így gondolom puhult a Telenor. A lebonyolítás oldaláról meg annyit vannak ott (szerintem) komoly fizetésért vezetők akiknek ezt ilyenkor kézben kellene tartani.

(#34) dajkopali válasza fausto (#32) üzenetére


dajkopali
addikt

a június elején megindított NMHH-vizsgálat halasztó hatályú volt, vagyis leállt a folyamat
újra az új feltételekkel csak a pénteki kihirdetéskor indult

"fácánjava calvadosban/teljesítünk, egyre jobban " - Konok Péter

(#35) Braddock


Braddock
őstag

Ha nem hozza az elvárt bevételt, akkor kitalálnak mást.
Ahogy láttam például a tarifaváltás sem ingyenes már mint régen, sőt extrém magasak lettek az árai. Átirányítás sem ingyenes már saját hálózatba egy jó ideje.
Ügyfélszolgálat hívása, stb.

(#36) mickemoto válasza shifty! (#28) üzenetére


mickemoto
őstag

Persze, de végül csak idő kérdése és mindenki az új tarifát fizeti majd, feltöltősök az első feltöltéstől, hűségidősök a szerződés meghosszabodástól.

(#37) aprokaroka87


aprokaroka87
nagyúr

amúgy mi ez a marhaság hogy az új feltöltés új szerződésnek minősül?

(#38) Fkris válasza mickemoto (#36) üzenetére


Fkris
őstag

Szerzodes meghosszabodas?
Reszemrol agyo, amikor esedekes lesz, minden mas iranyba korbenezek, de hogy a ket Ts cegnel nem maradok, az zicher.

"...on the Fields of Trenzalore, at the fall of the Eleventh, when no living creature can speak falsely or fail to answer, a question will be asked — a question that must never ever be answered...

(#39) AtHoS válasza gmaci78 (#25) üzenetére


AtHoS
nagyúr

Én e-mail-ben elküldve nyomtatott-aláírt-beszkennelt irományokat szoktam, ahol sk. szerepel az aláírásom.

Eddig nem volt hasonló esetben (UPC) ezzel a megoldással probléma

read-only mode on the forum

(#40) brazos válasza fausto (#32) üzenetére


brazos
senior tag

Már beírták előttem, az NMHH mint hatóság, belenyúlása miatt leálltak a tájékoztatók és sms-ek küldésével, mert a felülvizsgálat alatt nem lehetett semmilyen tevékenységet lebonyolítani, tiltotta a rendelet.
Az már más kérdés, miért ilyen szerencsétlen időpontban hirdették meg a végleges döntést, és miért szabtak ilyen rövid határidőt mindezeknek a végrehajtására.

[ Szerkesztve ]

(#41) dajkopali válasza brazos (#40) üzenetére


dajkopali
addikt

és egyébként valamit sejthettek, mivel a múlt hét elején mi is azért kerestük meg az NMHH-t, hogy a szolgáltatók egy még folyamatban lévő vizsgálat idején miért kampányolnak úgy, mint ha már biztosak lennének a kedvező döntésben

"fácánjava calvadosban/teljesítünk, egyre jobban " - Konok Péter

(#42) cog777 válasza gmaci78 (#25) üzenetére


cog777
senior tag

Hat.. mar lattam hogy az elsofoku birosag emailt fogadott el bizonyiteknak...amit persze a masodfok ervenytelenitett.

HP ZBook Workstation A3000 - Linux Mint; Raspberry Pi4 - Raspbian

(#43) Zola007


Zola007
veterán

"A hívott szám pillanatnyilag nem kapcsolható, kérjük ismételje meg hívását amikor már többe kerül...."

Mʏ ᴘʜɪʟᴏsᴏᴘʜʏ ɪs: Iᴛ’s ɴᴏɴᴇ ᴏғ ᴍʏ ʙᴜsɪɴᴇss ᴡʜᴀᴛ ᴘᴇᴏᴘʟᴇ sᴀʏ ᴏғ ᴍᴇ ᴀɴᴅ ᴛʜɪɴᴋ ᴏғ ᴍᴇ. I ᴀᴍ ᴡʜᴀᴛ I ᴀᴍ ᴀɴᴅ I ᴅᴏ ᴡʜᴀᴛ I ᴅᴏ. I ᴇxᴘᴇᴄᴛ ɴᴏᴛʜɪɴɢ ᴀɴᴅ ᴀᴄᴄᴇᴘᴛ ᴇᴠᴇʀʏᴛʜɪɴɢ. Aɴᴅ ɪᴛ ᴍᴀᴋᴇs ʟɪғᴇ sᴏ ᴍᴜᴄʜ ᴇᴀsɪᴇʀ. - Sɪʀ Aɴᴛʜᴏɴʏ Hᴏᴘᴋɪɴs

(#44) Kroni1


Kroni1
veterán

Ebben az áremelésben csak az az igazán gusztustalan, hogy a hívásvégződtetési díjakat nemrég jelentős mértékben csökkentették!!! Itt is voltak róla cikkek, sokan a flottás topicban reménykedtünk benne, hogy ennek hatására jönnek majd olcsóbb, jobb díjcsomagok. Ehhez képest nemhogy olcsóbb de drágább lesz minden... Igazán remek!

(#45) SkiDev


SkiDev
senior tag

Nálunk is jól jelzi a cikk a két cég álláspontját az üggyel kapcsolatban. Telekomnál bementem (2-200 Ft emelés miatt), mivel még így sem beszélem le a keretemet a díjcsomagomban nem kellett több.... Nem volt szinte senki sem dél környékén az üzletben, elmondtam határozottan, hogy nem kérek belőle, kettőt kattintott, mondta kész van. Telenornál eközben hatalmas tömeg az üzletben, mindenkinek azzal a szöveggel, hogy "Óh...Úgyis csak 200-500 Ft-ot emelkedik az ár" -> nem is nagyon van szerződésmódosításra lehetőség...

Komolyan el kell gondolkodnom ezek szerint, hogy hova tovább Telekomosként. Nagyon kéne egy vérfrissítés a szolgáltatók körébe mint 4. nagy szolgáltató....

[ Szerkesztve ]

Siemens A40 \ Siemens C35 (BOCI Ver.) \ Siemens AF51 \ SE k310i \ Nokia 3110c \ SE k800i \ LG GT 500 \ SE Xperia X8 \ Sony Xperia SP \ LG G4 Brown Leather \ Huawei Mate 10 Pro \ Realme X2 Pro \ Samsung Galaxy S21 Ultra 12/256

(#46) mickemoto válasza Fkris (#38) üzenetére


mickemoto
őstag

Csak nehogy addigra a többi is felzárkózzon a tarifákban ahogy lenni szokott, ha már egyszer olyan nagy verseny van.

(#47) Zola007 válasza mickemoto (#46) üzenetére


Zola007
veterán

Én csak azt nem értem, hogy mi folyik itt Gyöngyösön, hogy külföldön hosszú évek óta lefelé mennek a tarifák, itt meg feszt emelnek :F
Londonban már 2010-ben olcsóbb volt a Tescos előfizetésem, mint Mo-n most a legtöbb csomag

Mʏ ᴘʜɪʟᴏsᴏᴘʜʏ ɪs: Iᴛ’s ɴᴏɴᴇ ᴏғ ᴍʏ ʙᴜsɪɴᴇss ᴡʜᴀᴛ ᴘᴇᴏᴘʟᴇ sᴀʏ ᴏғ ᴍᴇ ᴀɴᴅ ᴛʜɪɴᴋ ᴏғ ᴍᴇ. I ᴀᴍ ᴡʜᴀᴛ I ᴀᴍ ᴀɴᴅ I ᴅᴏ ᴡʜᴀᴛ I ᴅᴏ. I ᴇxᴘᴇᴄᴛ ɴᴏᴛʜɪɴɢ ᴀɴᴅ ᴀᴄᴄᴇᴘᴛ ᴇᴠᴇʀʏᴛʜɪɴɢ. Aɴᴅ ɪᴛ ᴍᴀᴋᴇs ʟɪғᴇ sᴏ ᴍᴜᴄʜ ᴇᴀsɪᴇʀ. - Sɪʀ Aɴᴛʜᴏɴʏ Hᴏᴘᴋɪɴs

(#48) zoli62


zoli62
addikt

Szerintem ebben a helyzetben a szolgáltatók is ludasak, mert a törvény eddig is előírta, hogy az előfizetőnek joga van a kétoldalú szerződésmódosításokat nem elfogadni. Az NMHH-nak határozottabban kellett volna fellépni, ügyintézési határidőt kellett volna előirni. Mivel nem így történt, ez azt eredményezte, hogy a szolgáltatók, például a Telenor továbbra is "trükközhetnek", azaz minden egyes nemmel nyilatkozót visszahívnak, ahelyett, hogy az ügyfél válaszát elfogadottnak vennék. A Telekom ebből a szempontból korrektebben jár el.

(#49) Oliverda


Oliverda
félisten

Mennyire örülhetnek most ennek az egésznek a Vodánál... :))

"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."

(#50) Pete55555


Pete55555
addikt

1220 nekem ki se csöng... Próbálja tárcsázni, aztán annyi...

Ez egyre jobb.

...Szeretem leracsniztatni...

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.