Ez az első cikkem, csak azért írtam mert feladat volt írni egy cikket, de gondoltam felrakom, nekem ez a véleményem az idei repülőnapról!
Original's never fit - Socket 370
Ez az első cikkem, csak azért írtam mert feladat volt írni egy cikket, de gondoltam felrakom, nekem ez a véleményem az idei repülőnapról!
Original's never fit - Socket 370
Szerintem kicsit tördelhetnéd, így nem túl jól olvasható
úgy tervezték, hogy kibirjon egy atomtámadást is. De nekünk komolyabb fegyvereink vannak, mint pl Béla bá, a földmunkagépkezelő
Remélem kicsit jobb!
Original's never fit - Socket 370
Igen, így már jobb
Akik az árpádsávos zászlókkal voltak, azoknak milyen autójuk volt? Csak mert a solymári majálison sikerült megfigyelnem, hogy az ''elnyomott'' szélsőjobb ML mercedesekkel képviseltette magát...
úgy tervezték, hogy kibirjon egy atomtámadást is. De nekünk komolyabb fegyvereink vannak, mint pl Béla bá, a földmunkagépkezelő
Minden ilyen nyílt program az ilyen szemetet áruló árusokkal van tele, ez nem mostanába lett csak divat.
A főnök tekintete mindig nyílt és őszinte. Vagyis egyik szeméből a nyilt gonoszság a másikból az őszinte rosszindulat sugárzik.
Sajnos ezt nem figyeltem meg, de feltűnően sok Audi lézengett...
Kokó: Az a problémám az egésszel hogy a repülők csak úgy mellékesen voltak megemlítve, vegyél minél több vackot. Azt már bele se írtam hogy a kommentátor 5 percenként ismételte azt hogy mikor, mennyiért, kivel, mivel lehet majd sétarepülni.
Azért másvalaki véleményére is kíváncsi lennék aki kiment a rendezvényre!
Original's never fit - Socket 370
Ez hozza a pénzt. Csak azt nem értem, hogy ezek az árusok miből élnek meg?
Lefizetik a helypénzt, odautaznak stb., de én egyszer sem tapasztaltam, hogy akkora hatalmas forgalmuk lenne. Bár az biztos, hogy a haszonkulcsuk szép nagy, szerintetek mi kerül egy szelet kenyérben 40 Forintba?
''Hand of fate is moving, and the finger points to You...''
mz/x
amint látom fogalmad sincs, hogy mi a lényege egy ilyen repülőnapnak.
először is azért rendezik, hogy profitáljanak belőle. - mily meglepő -
a kommentátornak ezért kell ezt népszerűsíteni. eleve az emberek többsége csak azért megy ki, hogy lásson repülőt, holott az lenne a lényeg, hogy aki kimegy repüljön is ,ezzel támogatva az igencsak kevés pénzből éldegélő magyar sportrepülést.
a tavalyi, Dunakeszin megrendezett ugyanilyen repülőnapon 200 000 forint nyereség volt, a szponzorok, repülések, egyéb bevételekkel együtt. igaz hogy sok fölösleges vackot árusítanak, de valamiből meg kell élniük, és kell hogy népszerásítsék a repülést, nehogy kihaljon a pilótatársadalom.
igazából ezeken a napokon az a legnagobb siker, hogy van kb 100-150 kölyök, aki eldönti, hogy pilóta lesz, és érdeklődik a tanfolyamok iránt, majd lesz közöttük 30, aki komolyan úgyis gondolja, hogy megér a tanfolyam félmilliót, majd abból kb 7-8an el is kezdik a tanfolyamot, és abból lesz kb 4 pilóta.
és ne gondold hogy a szervezők és lebonyolítók pénzt kapnak. még a pilóták sem. Bessenyei és Veres esetleg kap egy 20-ast, de akik tologatják a gépeket, meg végzik a munkát, azok kapnak 5600 forintnyi lerepülhető összeget a számlájukra. és a rendezvény csekély nyereménye jellemzően annyira elég, hogy kifizessék a gépek biztosítását.
Bevallom, a kommentek keltették fel az érdeklődésemet.
Túl sokat foglalkozol az odaérkezéssel, ráadásul nem is elég érdekes a leírás. Több időt szentelhettél volna inkább a repülőgépek leírására, vagy a kommentátor bírálása helyett te magad írhattad volna ide , hogy ki milyen figurákat csinált, és hogyan hatott rád a látvány. Az Árpád-sávos zászlót például meg se kellett volna említeni! Olyat láthatsz Madridban is, és akkor mi van?
"Lefizetik a helypénzt, odautaznak stb.," Ezért 40Ft egy szelet kenyér.
[ Szerkesztve ]
Teszt A Gödöllői repülőnap.