Hirdetés

2024. április 24., szerda

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1) MongolZ


MongolZ
addikt

Akinek a 2 nagyon bejött, de a 3 nem, a 4 ajánlható? :)

(#2) errorcode06 válasza MongolZ (#1) üzenetére


errorcode06
őstag

Ez is olyan mint az arma sorozat. Majd fél év múlva, addig gatyába rázzák

"Well, Blizzard is dead. It is a corpse being puppeteered by Activision and Bobby Kotick" DesignerDave

(#3) tisn válasza MongolZ (#1) üzenetére


tisn
addikt

en is ezt szeretnem tudni
1-2 nagy kedvenc, 3-as nem jott be

(#4) Assimilator válasza errorcode06 (#2) üzenetére


Assimilator
őstag

Haverom rengeteget jatszott mar vele es szerinte kozel sem olyan bugos. Illetve Paradox jatekokat meghazudtoloan egyben van.

(#5) scope2007


scope2007
addikt

Sajnos mindegyik kimaradt eddig :(

CUBE AIM SLX 29" + SEAT LEON 1P 2.0 PD-TDiiiiiiiiiiiiiiiiii

(#6) tisn válasza Assimilator (#4) üzenetére


tisn
addikt

es amugy milyen?
bar ha rengeteget jatszott vele, nyilvan jo

(#7) Assimilator válasza tisn (#6) üzenetére


Assimilator
őstag

Haveromnak nagyon tetszik. Egyebkent sokat neztem ahogy jatszik es nekem is nagyon tetszik. Megvan az a hadvezernek erzed magad hangulata. Rengeteg dolgot lehet benne hangolni. Ebbol fakadoan uj jatek kezdese utan bele lehet tolni par orat anelkul, hogy egy kor is lement, de nagyon elvezetes, annak aki szereti a mufajt.

(#8) Turulbir válasza tisn (#3) üzenetére


Turulbir
tag

Egyelőre senkinek sem ajánlanám, ugyanis a játék jelen formájában átkozottul könnyű, és sok helyen már-már nevetségesen hiteltelen.

-Az AI teljesen hülye: konkrétan képtelen használni a div. designer-t, és a gyártással is komoly gondjai vannak. Hátországát, tengerpartjait nem őrzi megfelelően, és általánosságban is gyengén teljesít. (pl. Magyarország képes lerohanni minden szomszédját még a Barbarossa előtt (próbálnád ezt meg DH-ban, kemény dió)).

-A National Fucus rendszere elég tragikus állapotú: Egyes országokat mindenféle politikai és stratégiai megfontolást nélkülözve hajt az öngyilkosságba. Emellett kellően bugos is: én pl. mikor Magyarországgal játszottam át kellett írnom az event-eket, hogy core-t kapjak a bécsi döntésekkel visszakapott területekre.

-El sem tudom képzelni, hogy az egységek olaj és ellátmány igényének megszüntetését hogy a francba gondolták a drága fejlesztők: Elég röhejes, mikor pl. az olaszok ötszáz hadosztállyal szaladgálnak. De megtehetik, mert alacsony veszteségek esetén gyakorlatilag nincs korlát.

-A kereskedelem egy vicc: Milyen már az, hogy Németországként nem mondhatom meg, hogy kinek exportáljak? Ráadásul őfensége haditengerészete se sokat zavar.

-A kis országok fejlesztési kapacitása pedig egészen bámulatos: Pl. Magyarországként gyakorlatilag mindig tudok modern fegyvereket fejleszteni és gyártani.

-A légiháború pedig egyszerűen röhejes: Régióalapú az egész. Tehát pl. Magyarországként légi fedezetet kívánok nyújtani a felvidéken állomásozó csapataimnak, ezért vadászokat küldök "Csehszlovákia" régióba. Közben az amerikaiak jönnek bombázni a német kézen lévő cseh ipart. Mivel, hogy egyazon régióban vannak, szépen ledarálják a vadászerőimet. A taktikai bombázóknak egyszerűen nincs feladat: se az infrastruktúra, se a radarok, se a repterek nem bombázhatóak célirányosan. Ráadásul az egész során túl nagy számokról beszélünk: Nagy-Britanniának '41-'42-re NYOLCEZER vadászgépe volt, míg Németországnak párszáz (mert ledarálták mindet). Nekem Magyarországként (a történelmi Magyar királyság és hozzá Ausztria és az egész Balkán (reális mi?) volt háromezer vadászom.

-Hírszerzés: Ha valaki találkozott vele szóljon, mert ez eléggé kimaradt (viszont a tengeri régiók felderítettségi százaléka ötletes).

-Ha egy frontvonal kettészakad (mert a közepe elérte a tengert, vagy egy semleges ország határát) egészen nevetségesen ossza el a játék az erőket (az egyik oldalra van hogy nem kerül hadosztály).

-A parancsnoklási rendszer egyszerűen nevetséges: Egyszintűre csinálni őrültség volt. (a hadosztályparancsnok, hadtest-, hadsereg-, hadseregcsoportparancsnok helyett van az utóbbi kettő vagy-vagy alapon. (és akkor még kampfgruppe-ről nem is beszéltünk))

Összegezve az egész játék összecsapott, tele tervezési hiányosságokkal. Leginkább arról szól, hogy könnyű sikerélményt nyújtsunk a játékosnak a pénzéért, de történelmi szimulációnak semmiképpen sem nevezném.

szerk.: Egy régi HoI2, HoI2 DD, HoI2 DD A, AoD és DH játékos.

[ Szerkesztve ]

(#9) MongolZ válasza Turulbir (#8) üzenetére


MongolZ
addikt

Köszi, egy ilyen részletes hozzászólást vártam.

Akkor marad továbbra is a DH...

(#10) errorcode06 válasza Turulbir (#8) üzenetére


errorcode06
őstag

Minden vágyam az volt hogy Lichtensteinnel elfoglaljam európát, úgy látom ez most sikerülni is fog!

"Well, Blizzard is dead. It is a corpse being puppeteered by Activision and Bobby Kotick" DesignerDave

(#11) nonsen5e


nonsen5e
addikt

Az első kettő rész kimaradt, a 3-mal eléggé sokat játszottunk. A kiegészítők után is volt bug bőven, a multit meg nyögvenyelős volt megcsinálni - és kissé instabil tudott lenni.

A 4-et csak kipróbálás erejéig játszottam pár órát (emiatt lehet pár dolgot nem láttam át annyira pontosan, mint kellett volna), a hangok és a grafika nagyon egyben van - mondjuk hozzá kell tenni, hogy lehet csilli-villi a térkép, de számomra sokkal kevésbé áttekinthető pont a grafikai elemek és stílus miatt, mint az elődje. Ez különösen igaz akkor, amikor nagyjából félig vagyok belenagyítva a térképre, és az országhatárok vastagabb kontúrral vannak meghúzva mint bizonyos megyék teljes mérete. Ha meg nem vagyok belenagyítva a játékba eléggé, akkor összevonja a hadtestek ikonjait a környező megyékben.
A sok esetben zavaró 3D modellek (épületek, egységek, légvédelmi egységek, erődítmények, gyárak...) kikapcsolásával meg nem lehet látni mi van a térképen.

A National Focus rendszer nagyon jó lenne, de totál hülyeségekkel van tele - de kis országok esetében sajnos (de még nagyobbaknál is) elég sok viszont a sablonos focus. A politika és a kereskedelem szintén korrekt - egyszerű és áttekinthető (abba nem mennék bele, hogy milyen össze-vissza dolog, hogy milyen fejlesztéshez mi kell, és mennyi).
A kémkedés rendszert nagyon sajnálom, hogy kivették, sokat dobott hozzá szerintem a játékélményhez, és egyáltalán nem lett volna a 4 sem bonyolultabb tőle, ha bent hagyják.
A fejlesztések mikéntje és mennyisége viszont már hagy bőven kivánnivalót maga után, a 3-hoz képest túlságosan le van egyszerűsítve.

A harc tervezése és maga a harc hozta azt a színvonalat (szórakoztató, jó játszani), amire számítottam (és még többet is), de mondjuk lehetett volna kicsivel több egység benne, és sokkal egyszerűbb mint a 3-ban. Most itt gondolok az utánpótlási vonalakra és összességében a vezetőkre, felszerelésekre, de legalább nem töltök el 3 órát a játék kezdetekor a németek seregeinek számomra megfelelő egységbe szervezéséről.

Bug meg nagy furcsaság legalább már startnál sokkal keveseb volt benne, mint a 3-ba sok év után.

Hárman játszottuk: tengelyhatalmak oldalán Német/Olasz/USA ;]
Japán (gép) egy darab hajóval egy darab egységet idehozott, aztán ez már elég volt arra, hogy nekik adják fel magukat a franciák - szép japán csík keletkezett az általunk lerohant fro. közepén.... Anglia pedig szintén hasonlóan egy bábállamnak (Yunaan) adta fel magát.

[ Szerkesztve ]

D4 klán: HunPH - invért privát rám

(#12) UnSkilleD


UnSkilleD
senior tag

szerintem ez a sorozat legrosszabb része, dh, aod, ic után ez egy hulladék, legalábbis számomra

a casualoknak lehet hogy jobban tetszik mert sokat egyszerűsödött szóval pénzügyileg lehet hogy bejön de nekem nagy csalódás volt

"Az internet olyan, mint az MTV: annak idején az MTV nagyon trendi volt, aztán hirtelen elavult” - Prince

(#13) MongolZ válasza UnSkilleD (#12) üzenetére


MongolZ
addikt

IC nálad mit rövidít?

(#14) Turulbir válasza MongolZ (#13) üzenetére


Turulbir
tag

Szerintem Iron Cross.

(#15) vandeminek válasza MongolZ (#13) üzenetére


vandeminek
tag

IC = Industrial capacity

Minden egység / építmény elkészítéséhez kell idő és adott mennyiségű IC. Vagy pl. IC kell a csapatok utánpótlásának előállításához. Gyakorlatilag a gyáraid teljesítőképessége.
(OFF: ha nem pontos ne kövezzetek meg, évekkel ezelőtt játszottam utoljára HoI 3-al)

Szerk.: most látom mire fel lett kérdezve :Y ebben az esetben tényleg az Iron Cross kiegészítő lehet a megoldás :DDD

[ Szerkesztve ]

(#16) MongolZ válasza vandeminek (#15) üzenetére


MongolZ
addikt

"dh, aod, ic után ez egy hulladék"

Ebben a kontextusban gondoltam :)

Szerk: Áhhhh, Iron Cross, el is felejtettem. Köcc :)

[ Szerkesztve ]

(#17) Plafoon


Plafoon
tag

Nem rossz, de egyenlőre senki sem játsszon vele, csak a 1.1x patchnál 1-2 év múlva mikor rendesen optimalizálják és megtöltik tartalommal.
EU4-re is csak 1 év után kattantam rá és azóta több ezer órám van benne.

(#18) Freiherr válasza errorcode06 (#10) üzenetére


Freiherr
őstag

Komoly stratégák pont az ilyen f.szságok miatt nem tudják élvezni,na meg az idióta M.I. miatt.

XXX

(#19) errorcode06 válasza Freiherr (#18) üzenetére


errorcode06
őstag

Majd állítsd magasabb érzékenységre az iróniadetektorod :D

"Well, Blizzard is dead. It is a corpse being puppeteered by Activision and Bobby Kotick" DesignerDave

(#20) tisn válasza MongolZ (#9) üzenetére


tisn
addikt

mi az a dh?

(#21) errorcode06 válasza tisn (#20) üzenetére


errorcode06
őstag

Darkest Hour. Modderek készítették a Hearts of Iron "mintájára".

[ Szerkesztve ]

"Well, Blizzard is dead. It is a corpse being puppeteered by Activision and Bobby Kotick" DesignerDave

(#22) tisn válasza errorcode06 (#21) üzenetére


tisn
addikt

kocce, kozben rajottem, hogy ismerem

(#23) Vesa válasza errorcode06 (#10) üzenetére


Vesa
veterán

:)) :C

A tudomány a valóság költészete!

(#24) Vesa válasza nonsen5e (#11) üzenetére


Vesa
veterán

"A kémkedés rendszert nagyon sajnálom, hogy kivették, sokat dobott hozzá szerintem a játékélményhez, és egyáltalán nem lett volna a 4 sem bonyolultabb tőle, ha bent hagyják."

Paradoxot ismerve, jön az majd DLC-ben...egyszer valamikor...

A tudomány a valóság költészete!

(#25) Sipike19


Sipike19
tag

A játékról összességében:

Az utóbbi időben egy rossz véleményem alakult ki a Paradox játékairól, mert borzasztóan idegesítő random laggok, fagyások, és egyéb minden iszonyat zavaró. De gondoltam adok egy esélyt a játéknak, mert az előző részek tetszettek, bármilyen szarul is lettek megvalósítva.

Előnyök: A játék alapötlete. Élvezhető, sok játékórát lehetne beleölni... Gyönyörű térkép :)

Hátrányok(van bőven!): Xar megvalósítás, teljesítményingás, lagg random fagyás (nem válaszol). Bugok vannak bőven. Idegesítő, hogy sok az előző részekben elérhető dolog hiányzik PL: Kémkedés.
Mesterséges inteligencia teljes hiánya, idióta ellenfelek, ranom döntések a gépi ellenfelektől.
Szokásos Paradox képvibrálás
Mentés/Betöltés-nél 1-2 dolgot néha elfelejt.... :(((

Röviden: Így kell elba**ni egy jó alapötletet, és egy szerethető játékból xar bughalmazt csinálni.

[ Szerkesztve ]

Sipi

(#26) Vesa válasza Sipike19 (#25) üzenetére


Vesa
veterán

Ne add fel, a Paradox ilyen.
EU4 is kb. 2 évvel a megjelenést követően lett jó, olyannyira, hogy az eredeti játékra kis túlzással már alig hasonlít. Ezen a rögös úton halad a Stellaris is, ami viszont meglepően stabil a működést tekintve. Persze ott is várom a fejlődést, mert még bőven van hova. Összességében viszont, ha ők nem csinálnak ilyesmit, akkor nem nagyon lenne mivel tolni a műfaj rajongóinak. Kevés az igazán jó cím sajnos...

A tudomány a valóság költészete!

(#27) Sipike19 válasza Vesa (#26) üzenetére


Sipike19
tag

+1

Teljesen egyet kell, hogy értsek veled. :R

Nem tudom, hogy miért nem tesztelik le normálisan, én is játékfejlesztőként élem a napjaimat, de ha ilyent gyártanék...

Sipi

(#28) Sipike19 válasza errorcode06 (#10) üzenetére


Sipike19
tag

:DDD Ez nagy volt :C

Sipi

(#29) Vesa válasza Sipike19 (#27) üzenetére


Vesa
veterán

Ezt látod én sem értem. Főleg, mivel nem egy csóró cégről beszélünk, a Cities:Skylines (bár az nem az ő játékuk) és a Stellaris is bankot robbantott náluk, lenne miből tesztelőket fizetni.

A tudomány a valóság költészete!

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.