Adja az ég, hogy a Gamebryo.. öhm elnézést "Creation Engine" nevű hulladék-aljadék-fostalicska motort lecseréljék végre valami normálisra...
"I will become a true hardscoping hitmarking sample text legend."
Adja az ég, hogy a Gamebryo.. öhm elnézést "Creation Engine" nevű hulladék-aljadék-fostalicska motort lecseréljék végre valami normálisra...
"I will become a true hardscoping hitmarking sample text legend."
Uhh, jóság lenne! Egy modern, überkirály motorral alatta. No meg a sztoriíróknak is adnék megfelelően motiváló összeget, hogy szépet alkossanak.
Valami olyasmi rémlik még ezer évvel ezelőttről, hogy amikor megvették a Fallout jogokat akkor az Interplaynek (bárki is legyen az utódja) megmaradt, hogy egy Fallout nevű mmorpg-t létrehozhatnak. Ezt csak haluztam, vagy másnak is vannak ilyen emlékei?
http://phmegbizhatosag.atw.hu/phtabla.php?nev=r0ach
Én inkább a TES VI-t várnám már, mondjuk Hammerfell alcímmel, de hát ez még sajnos várat magára.
¡GLORIA A LAS PLAGAS!
Szerintem nem kevés ember várja az új részt.
Live-Die-Respawn
Jah, lehetne megint izometrikus.
Citizen Diopapa / Commander Diopapa "SC csomag olyan, mint a barackfa, unokáidnak veszed - .tnm / De pálinkát nemlehet főzni belűle - *SkyS1gn"
Hozzátéve,h nekem sokkal inkább izgalmas lenne a régi körökre osztott játék, nem a fallout 3 vonala. (ami tök jó volt+new vegas, de nem fallout folytatás hanem "fps lövölde on vésztlend" vagy mifene)
Victory needs no Explanation; Defeats allows NONE.
Szerintem id tech 5 motor lesz alatta.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
Szerintem sokaknak bejött az új nézőpont, lehet hogy cinkes lenne egy izometrikus Fallout játékot kiadni idén vagy jövőre.
Live-Die-Respawn
Én is beneveznék egy izometrikusra.
Shadowrun-t most kezdtem el és egész jó.
Amúgy még folyamatban van a New Vegas is (kb 2 éve), azt is be kellene fejezni.
A pisztácia kifogyott, csokoládé nem is volt
Persze, tudom én, tuti, hogy nem lesz. Amíg egy átlag hót' egyszerű Elite: Dangerousban a mai playerek többsége nem tud dokkolni, repülni meg kb semmit, addig nem várok hasonló komplexitású játékot mint a régi Falloutok. Mondjuk a Xenonauts is elég jól implementálja a régi XCOM-ot, de felteszem ez az eladásokban is jelentkezik (= kutya sem veszi.. ), most erőltetni kell a 3D-t, meg hülyének kell nézni a játékost. Ez a mai trend.
[ Szerkesztve ]
Citizen Diopapa / Commander Diopapa "SC csomag olyan, mint a barackfa, unokáidnak veszed - .tnm / De pálinkát nemlehet főzni belűle - *SkyS1gn"
az izometrikus vonalat a Wasteland2 vitte tovább, és talán még tovább is fogja (ott is van egy marék exfallout fejlesztő). Így van izometrikus és fps jellegű posztapokaliptikus játék. Win-win
http://phmegbizhatosag.atw.hu/phtabla.php?nev=r0ach
Jah, csak itt is "muszáj" volt a 3d... Meg is lehet nézni. A kézzel rajzolt világhoz képest a grafika szegényes, a kamera kezelés meg botrányos. Nem mondom, hogy rossz lett a Wasteland 2 mert nem, de én többre számítottam....
Citizen Diopapa / Commander Diopapa "SC csomag olyan, mint a barackfa, unokáidnak veszed - .tnm / De pálinkát nemlehet főzni belűle - *SkyS1gn"
Egyébként a Wasteland 2 most fog átesni majd egy változáson
Live-Die-Respawn
Adná az isten, hogy végre kapjunk egy új részt.
Hát valahol úgy gondolom, hogy ilyen a közösségi finanszírozás jobb és bal keze. Úgy értem, a Kickstarterrel sikerült megalkotni egy olyan játékot, amit máshogyan nem sikerült volna, viszont annyi steksz nem jött össze, hogy minden flott legyen (néhány milla volt azt hiszem az egész). Ellenben azért még foglalkoznak vele, ami jó hír lásd: orichalcos hozzászólása.
Amúgy totál igazat adok neked, hogy egy cég az átlagos játékost teljesen ostobának tartja (marha egyszerű játékok), mert ez a biznisz érthető okokból. Ha valaki jó kis komplex/nehéz játékot akar csinálni (mint a régi xcom), akkor a közösségi forrásokból kell összeharácsolnia a pénzt (egyéb eset nagyon nehéz kiadót/befektetőt találni). Szóval aki az ilyet kedveli az lassan átmegy dinoszauruszba
http://phmegbizhatosag.atw.hu/phtabla.php?nev=r0ach
Na igen, ezért (is) elsődleges játék platform számomra a PC, itt vannak olyan (leginkább indie) alkotások, amikkel még nem mentek le kutyába a készítők. Remélem, ha a Star Citizen elkészül egyszer, akkor jó példa lesz arra a nagy kiadóknak is, hogy igen is igény van komplex játékokra.
Citizen Diopapa / Commander Diopapa "SC csomag olyan, mint a barackfa, unokáidnak veszed - .tnm / De pálinkát nemlehet főzni belűle - *SkyS1gn"
Mondjuk, ahogy látom, ez nem hivatalos, az meg megint csomó bugot jelenthet...
Hehh, pont ezt akartam példának felhozni a saját kis 70 milkójával Reméljük!
Mondjuk nem akarok mászterrészezni, de szerintem is a pc az a platform ahol a "a kifejezetten komplikált dolgokra" éhes játékosbázis nagyobb része megtalálható. Éljen is az indie "mozgalom" jó soká, sok érdekes dolgot kaptunk már tőlük.
http://phmegbizhatosag.atw.hu/phtabla.php?nev=r0ach
A gamebryo elvileg épp most újul meg, mantleval, dx12-vel, anyámkínjával. Ha eddig elvoltak ezzel a borzalommal, akkor már pont most ne váltsanak. Amúgy jó enbvel ez az őskövület is tud jól kinézni, pedig mekkora gányolás már az.
idTechX-től meg az ég kíméljen meg minket, quake3 óta rendes motort nem tudtak írni, úgy elhaladt mellettük a világ...
[ Szerkesztve ]
Ashy Slashy, hatchet and saw, Takes your head and skins you raw, Ashy Slashy, heaven and hell, Cuts out your tongue so you can't yell
Szvsz kizárt, hogy új motorba tanuljanak bele. A Skyrim fejlesztésekor is azt mondták, hogy nem Gamebyro lesz már, utána meg mégis.
Citizen Diopapa / Commander Diopapa "SC csomag olyan, mint a barackfa, unokáidnak veszed - .tnm / De pálinkát nemlehet főzni belűle - *SkyS1gn"
Jogos, az a motor kiment a fejemből.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
Egy új részt szívesen fogadok
kengyel