Hirdetés

2024. április 25., csütörtök

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1) Bad Pritt


Bad Pritt
nagyúr

Nagyon félek attól, hogy most felépítik a marketinget erre a szegregációs kérdésre, ami tényleg érdekes és mélyenszántó lehetne, de végül a játék nem erről fog szólni...

Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.

(#2) rodrigez válasza Bad Pritt (#1) üzenetére


rodrigez
senior tag

Ez az a játék ahol a sztori nagyon fontos, fontosabb mint a játékmenet. Legyen hited. :) A HR is nagyon jó volt (szerintem), ha itt is legalább annyira odafigyelnek a sztorira, akkor nagyon boldogok leszünk. :)

(#3) mildwood


mildwood
tag

Nagyon bejövős. Jó kis rövidfilm lett. ennek legalább van értelme és érdekes, nem úgy mint mostanában egyik másik értelmetlen mondvacsinált játéknak (igen rád nézek most Division).

P

(#4) TESCO-Zsömle


TESCO-Zsömle
félisten

DX mindig is történetalapú egyjátékos balhé volt. Ha a történetet kihagyják a képletből, azzal gyakorlatilag egy szépen becsomagolt semmit adnak. Ezt nem fogják megtenni egy ilyen nagy múltú, jól tejelő névvel. Nem tehetik. Ezen a szinten, az a kiadó biztos nem. Akkor kell majd aggódni, ha bejelentik a kompetitív multit. Na akkor nagy baj lesz...

Sub-Dungeoneer lvl -57

(#5) Fred23


Fred23
nagyúr

Tetszik, de nem akarok túl sokat várni ettől a játéktól, számomra az első rész maradt a legjobb. Ha csak azt megoldanák, hogy természetben is mozoghassunk, ne csak irodákban, folyosókon, stb., már boldoggá tennének! A szabad, csillagos ég, a víz, a hajóroncs a víz alatt, a galambok, a fák... -Liberty Island hangulatát szeretném, vagy valami hasonlót. Nem akarok irodából irodába mászkálni, aztán egy előadóban bossokat ölni; ha ilyen lesz, nem leszek célközönség.

Az első Deus Ex telitalálat volt számomra, bár ez az új is valahol a közelébe érne! Ha a cyborgokat meg a csúcstechnikát nem tudják összehozni a természettel, ki se fogom próbálni, tudom, hogy csalódnék.

(#6) TESCO-Zsömle válasza Fred23 (#5) üzenetére


TESCO-Zsömle
félisten

DXHR legnagyobb -és talán egyetelen- melléfogása a kötelező bossfight-ok voltak. Ezzel annyira tisztában vannak, hogy itt már nem lesz ilyen. Mármint nyilván a konfliktusok kötelezőek lesznek, de nem feltétlenül kell majd legyilkolni őket. Én annyit remélek még, hogy nem fognak bossfight-nak hatni, szóval nem vmi 1v1-et kell tolni egy zárt arénában, mert az tényleg nagyon nevetséges volt. A másik dolog, amit el kéne /kellett volna felejteni, az a DLC. Történetalapú játékba nem lehet rendes DLC-t illeszteni, mert a történetnek kereknek kell lennie kiadáskor, a kerek történetbe pedig nem lehet csak úgy beletoldani. Ahhoz klasszikus kieg kell, mint pl a Lord of Destruction, ami egy külön fejezetet ad hozzá folytatólagosan a történethez.

A természettel pedig az a baj, hogy kizökkent a játék hangulatából. A DeusEx atmoszférájának alapja a nagyvárosi nyomor. Most gondolj bele, ha a nagyvárosból kikerülnél az erdő közepére mit csinálni? Tele vagy high-tech cuccal, amikkel vagy másokat tudsz hentelni, vagy hangtalanul lopakodni, hekkelni, akármi. A célod pedig nem az, hogy elvonulj remetének, hanem valamicskét változtatni a dolgokon. Ahhoz meg nem erdőkben és parkokban kell lófrálni, hanem számítógépeket törni kódolt adatokért.

Sub-Dungeoneer lvl -57

(#7) VinoRosso


VinoRosso
veterán

Nekem ez a zsidótörvények idejét kopizó téma marhára erőltetettnek hat. El nem tudom képzelni, hogy mi lehet abban olyan utálatot kiváltó, ha valaki augumentált, hogy gettókba telepítsék őket.
Inkább az ötlettelenség számlájára írom ezt a témaválasztást. Kb az lehetett, hogy cyberpunk játékot csinálunk, kell valami disztópia a játékba, akkor vegyünk példát a történelemből, á itt van a hálokószt, másoljuk le ezt, ez amúgy is sok uszkárt hozott, nem lőhetünk vele bakot.

Közben meg olyan szituációra erőltetik rá amire totál nem illik. Mint amikor egy dagat nő erőltet magára egy vékony ruhát, hogy slanknak tűnjön, aztán mindehol csak a hája lóg ki.
Nincs ötlet ? Végy egy agyonhasznált zsánert ->>> Terroristák, zombik, űrlények, vagy hálokószt. Szégyen hogy ez sorozat is erre a szintre süllyedt

(#8) TESCO-Zsömle válasza VinoRosso (#7) üzenetére


TESCO-Zsömle
félisten

SPOILER!!!

Tudod az előző rész azzal ért véget, hogy bekapcsolódott egy adó, ami az összes augmentáltat tomboló állattá változtatta. A videó is mondja, hogy meghekkelték őket és ott vannak a vértől tocsogó, épphogy magukhoz térő augmentáltak, körülöttük szeretteik vagy az épp szerencsétlenül járt többiek hulláival. Azért egy ilyen esemény igen nagy bizalmatlanságot szül... Ez, no meg a tény, hogy bármikor újra megtörténhet és talán a szeretett nő tép ketté önkívületében.

Sub-Dungeoneer lvl -57

(#9) Fred23 válasza TESCO-Zsömle (#6) üzenetére


Fred23
nagyúr

Nem vagyunk egyformák, nekem a játék hangulatát inkább segít megteremteni, fokozza azt, élvezetesebbé teszi; és simán meg lehetne csinálni pl. egy olyat, hogy menj egy titkos laborba, X tó mellé, Y erdőbe, keress utat befelé, lopj adatokat, stb. Közben megküzdhetsz ellenséges cyborgokkal, robotokkal, genetikailag felturbózott állatokkal... -de azért közben megcsodálhatod az erdőt, a vízesést, és akár harc közben el is csúfíthatod (rombolhatóság) a tájat, vagy éppen törekedhetsz a "tiszta" gyilkolászásra, vagy akár elkábításokra.

Lehet felőlem nagyvárosi nyomor is, de csak az számomra nem elég, vagy legalább férjen el fű, fa, kis tó, pár állat, stb. is. Nekem túl sivár, és túl steril is az, ami a DXHR-ben volt. Bejött, mert Deus Ex, de egy négyes alánál többre nem értékelném; az első Deus Ex viszont ötös alá, pláne azt figyelembe véve, hogy mikor készült. Az is nagyon fontos lenne számomra, hogy hatalmas szabad terek is legyenek. A DXHR-ben emlékeim szerint sehol se volt akkora belátható tér, mint az első részben, Liberty Island "tetején". Nem szeretem a szűk, steril helyeket.

Többek közt a fentiek miatt lenne számomra a legjobb játék egy olyan Star Citizen, amiben vannak cyborgok, és aminek számomra hitelesebb a jövőképe.

[ Szerkesztve ]

(#10) VinoRosso válasza TESCO-Zsömle (#8) üzenetére


VinoRosso
veterán

Nem játszottam végig a HR-t mert laposnak tűnt és fogalmam sincs hány %-nál de beleuntam. Meg marhára idegesített a gold filter amitől már szinte fejfájást kaptam egy idő után. Mondjuk azóta találtam modot amivel le lehet szedni, majd lehet folytatom egyszer.
A trailerből persze kiderült számomra is, hogy azért lettek gettókba zárva a kiborgok, mert elkezdtek gyilkolászni, de pontosan ezért nem áll össze számomra értelmes egésszé a téma.

Ez nem a holokausztra hasonlít hanem inkább valami skizoid pszichopata jellemre, azokat meg nem gettókba szokták zárni hanem elmegyógyintézetbe, és ezeket az embereket nem gyűlölik hanem sajnálják. Valószínűleg hihetőbb lenne egy olyan sztori, amiben az augumentáltakat nem szegregálják, hanem kényszerzubbonyt húznak rájuk, és kórházakban vizsgálják, hogy mitől kergültek meg, meg leállítják az az interfészt amin keresztül meghekkelik őket. Igaz abból nem csinálnak játékot, ezért kell elferdíteni a dolgot a zsáner irányába, csakhogy ettől valami ormótlan formát kap az egész történet, mint amikor egy disznót akarnak összehozni egy papagájjal

(#11) Bad Pritt válasza VinoRosso (#10) üzenetére


Bad Pritt
nagyúr

Szerintem játszd végig az előzőt, nézegesd meg a befejezéseket, utána lenne érdemes erről beszélni.
Több millió embert amúgy sem tudnál kórházba szállítani meg vizsgálgatni, sokkal egyszerűbb a táborba zárás. Az előző rész ismeretében abszolút hihető az, amit most a trailerek alapján akar lefesteni a Mankind Divided.

Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.

(#12) #65675776 válasza Fred23 (#9) üzenetére


#65675776
törölt tag

"genetikailag felturbózott állatokkal"

Ez már a Hulk-ban is nagyon béna volt.

A DX világában a Versalife meg egyelőre csak a háttérben van, még nem fejlesztette ki a karkiant és a greaselt. Azok eleve meglepetések voltak mindenki számára még az eredeti játékban is, ami 25 évvel a HR után játszódik. Itt még egyáltalán az augmentáció megítélése is kérdéses. Az első játék idején ugye már gyakorlatilag kormányzati hatáskörbe van vonva az egész, nem érhető el bárki számára. Nyilván a MD eseményei is vezetnek ehhez.

(#13) VinoRosso válasza Bad Pritt (#11) üzenetére


VinoRosso
veterán

Rendben, majd ha lesz időm nekiállok újra, talán úgy átértékelem. Viszont azzal nem értek egyet, hogy többmillió embert nem lehet kórházba küldeni, a világháborúk idején is milliók voltak a kórházakban, egy posztmodern jövőben nem tartom elképzelhetetlen akadálynak ennek a kivitelezését.

(#14) TESCO-Zsömle válasza VinoRosso (#10) üzenetére


TESCO-Zsömle
félisten

Ennek semmi köze a jellemhez. Az emberek közt megjelent az augment. Eleinte a velük született, vagy életük során elszenvedett hátrányok leküzdésére, aztán a velük született vagy életük során elért képességeik kitoldására, felturbózására. Később, ahogy ez egyre terjedt, jött a társadalmi kényszer és az egészségesek is elkezdték lecserélgetni jó szerveiket, hogy versenyképesek maradjanak. Ezeket az embereket pedig meghekkelték a beléjük épített augmenteken keresztül. Akaratlanul lettek tomboló gyilkosok. Semmiről nem tehetnek, hacsak arról nem, hogy szándékosan vagy kényszerből éltek az augmentek nyújtotta lehetőségekkel.

A társadalom augmentektől mentes fele pedig, akik elszenvedték az augmentek nélküli élet jelentette hátrányokat, majd konkrét áldozatául estek az őket hátrányos helyzetbe hozóknak, most félelmükben jól visszavágnak. Mert nem akarják sem azt, hogy megint hátrányban legyenek, sem azt, hogy napi 24 órában rettegniük kelljen mikor üti át az egykor félkarú szomszéd a falat, hogy ölre menjen acél kezével.

Az augmenteknek menniük kell az emberekkel együtt, akik viselik. Mivel kioperálni nehéz, a hiányukat valódi szervvel pótolni nem lehet, így sokan nem akarják adni, mert ők sem akarnak még az augmentek nélküli embereknél is hátrányosabb helyzetbe kerülni, főleg a megszokott nyertes pozíció után.

Arról meg, hogy mi a reális és mi nem, pont a holokausztok tükrében nem kéne vitatkozni. Az ember bármit tud magának igazolni, amiből valamilyen vélt vagy valós haszna származik.

Sub-Dungeoneer lvl -57

(#15) Bad Pritt válasza VinoRosso (#13) üzenetére


Bad Pritt
nagyúr

Több különbség is van, ami miatt nem lehet a világháborús hadikórházakat idekeverni: egyrészt az, hogy itt ön- és közveszélyes emberekről van szó, másrészt ez nem ad hoc jellegű ellátás, hanem permanens megfigyelés. Nem internáló táborokba zárják őket (legalábbis az eddigi előzetesekben erről nem volt szó) és nem lehet holokausztról sem beszélni, egyszerűen szegregálják az augmentált embereket félelemből, mert bármikor újra megőrülhetnek. Ezt nem lehet kórházakban megtenni, így olcsóbb és könnyebb a tömeget kontrollálni.

Más: ami szerintem fontos a játék szempontjából, az a trailer fókusza: az előzőnek is volt egy ugyanilyen élőszereplős előzetese, ami az augmentáció emberi testre gyakorolt hatásáról beszélt, a mostani viszont szintet lép és társadalmi kérdéseket vet föl inkább. Nem tudom, mennyire fognak belemenni a kérdésbe, de az alap szituáció több mint biztató szerintem, főleg mert az eddigi infók alapján továbbra is sikerül megtartani azt a balanszot a játékban szereplő felek között, ami miatt nem lehet egyértelműen jó vagy rossz oldalra állni.

Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.

(#16) D1Rect


D1Rect
félisten

Tök jó ez a trailer. :R

(#17) bozont


bozont
veterán

Nem nagyon szeretek elővételben játékot vásárolni, de valószínűleg a Catalyst mellett ez lesz még amit bevállalok így. :K

(#18) elithun


elithun
őstag

Már a Human Revolution is elég érdekes volt (bár még csak a vége felé járok végigjátszás terén). Ez is biztos vétel lesz. :K
Azért remélem kicsit élénkebb lesz színek terén és, hogy esetleg némi növényzet is megjelenik majd a városokban.

„Minden egyes tapasztalat közelebb visz a megértéshez.”

(#19) M3Ny3'T


M3Ny3'T
senior tag

Le a kalappal a videó készítői előtt, nagyon-nagyon látványosan adja elő a játék alapgondolatát, problémáit.
Respect! :C

Skype-on lány az informatikusnak: Milyen színű a szemed? Informatikus: #0034ff

(#20) -KP-


-KP-
addikt

mekkora király sorozatot lehetne csinálni ebből...

(#21) melega


melega
őstag

Legjobban várt fps játékom.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.