Hirdetés

2024. április 16., kedd

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1) Dr. Oid


Dr. Oid
aktív tag

Tipikus trollmágnes poszt.

Egyrészt hülyék mindenhol, minden közlekedési eszközön vannak, igen, az autósok között is. Általánosítani itt sem, ezért sem jó. Akarod, hogy meséljek, hány tahó ön- és közveszélyes, gyorshajtó, elsőbbséget meg nem adó, záróvonalon előző, követési távolságot be nem tartó idióta vezet?

Alkohol: azzal egyetértek, hogy gumiszabály a biztonságos közlekedésre alkalmas állapot, DE: sok helyen nemcsak bicajjal, hanem autóval is lehet valamennyit inni, pl Franciaországban és Németország egyes részein, de akár az Államokban is, és? Kipusztultak? Ugye nem?

Emellett igenis a biciklis potenciálisan kevésbé veszélyes, mint az autós, ezért akkor is kevesebb veszélyt okoz, ha (valamennyit, keveset) iszik, de be tudja tartani a közlekedési szabályokat. A gond azzal van, hogy mi, magyarok sajnos nagyon gyakran nem tudunk/nem akarunk semmilyen értelmes szabályt betartani, megy az umbuldálás, a jég hátán is megélés, a kiskapukeresés, a "nekem többet lehet, mert ügyesebb vagyok" gondolkodás. Bár összességében ezzel együtt is azt gondolom, hogy végre egyszer valamiben felnőttnek tekinti állambácsi a polgárait, talán ennek lehet örülni.

[ Szerkesztve ]

(#2) Doze válasza Dr. Oid (#1) üzenetére


Doze
aktív tag

Más "jobb" helyeken mindenkinek kell jogsi aki részt vesz a forgalomban, kivéve a gyalogosoknak.... nálunk 0 kresz tudással biciklivel bárki belevetheti magát a forgalomba...

És hiába mondod bicajosok közt arányaiban 20x annyi hülye közlekedni nem tudó van mint pl autósok vagy motorosok közt...

(#3) Dr. Oid válasza Doze (#2) üzenetére


Dr. Oid
aktív tag

a bickilis jogsi nem artana valoban. de a tobbirol nem akarok vitatkozni, en nem tudom, te mindezt hol latod.
en Pesten valami oriasi oskaoszban elek, annyi agressziv szemetladat, mint ami ott van, rajzolni se lehet (sok a hulye szuicid bringas is), de tovabbra sem gondolom, hogy altalanositani nem lehet.

videken eltem eletem elso huszonpar evet, ott isznak az emberek a mai napig, bicikliznek is, megsincs baj.

(#4) greenity


greenity
aktív tag

Egyrészt: a KRESZt az autósok igen nagy része sem ismeri rendesen, és még nagyobb része nem alkamazza helyesen, vagy sehogy.

Másrészt: valóban nincs jogsihoz kötve, de az sem véletlen, hogy elviekben 12 éves kor alatt nem tekerhetsz főúton, mert a szülők feladata megtanítani a helyes közlekedést. Ezzel kapcsolatban: az ál. sulik nagy részében van némi KRESZ oktatás, ami persze nem elég, de több mint a semmi.

Valóban gondok vannak a közlekedéssel, de nem csak a bringások oldaláról!

"Egy mosolynál jobb a több"

(#5) mickemoto


mickemoto
őstag

Változott a kresz? Eddig úgy volt hogy kerékpáros sem lehet ittas.

Nekem még megvan a kerékpáros igazolványom általános iskolából.. :)

[ Szerkesztve ]

(#6) greenity válasza mickemoto (#5) üzenetére


greenity
aktív tag

Eddig is lehetett ha nem főúton mászkerált és biztonságosan tudott közlekedni. Most már ezt főúton is megtehetik.

"Egy mosolynál jobb a több"

(#7) mickemoto válasza greenity (#6) üzenetére


mickemoto
őstag

Nálunk előszeretettel bírságolják a kocsmából kerékpárral (nem főúton) útnak induló biztonságosan közlekedő kerékpárosokat is, úgyhogy nem értem. Lehet is meg nem is?

[ Szerkesztve ]

(#8) Dr. Oid válasza mickemoto (#7) üzenetére


Dr. Oid
aktív tag

dióhéjban: ihatsz, ha biciklivel vagy, főúton is mehetsz így, de közlekedésre alkalmas állapotban kell lenned. ezt a rendőr állapítja meg, egyensúly, beszéd, stb alapján, adot esetben.

(#9) mickemoto válasza Dr. Oid (#8) üzenetére


mickemoto
őstag

Akkor jól értem. Lehet is meg nem is. :K

(#10) Sundesz


Sundesz
őstag

Én biciklivel és autóval is sokat közlekedek és azt vettem észre, hogy akármi történik, mindig más a hülye, én sosem. Szerintem ez jó magyar szokás. :)

[ Szerkesztve ]

Hörcsög Powa'

(#11) D1Rect válasza Dr. Oid (#1) üzenetére


D1Rect
félisten

"Egyrészt hülyék mindenhol, minden közlekedési eszközön vannak, igen, az autósok között is."
Az arányokkal van a probléma.
Sacc/kb. minden 10 autósból van 1-2 ön és közveszélyes (jó kérdés persze, hogy mit keres az ilyen pár tonna vassal az úton) addig a biciklisek között ez az arány sokkal rosszabb.

(#12) marositech


marositech
senior tag

Én 2001-ben fejeztem be a triatlonozást.
2013-ban lett 10 éves a jogsim.
2014 nyarán kerekeztem "először" hosszú évtized után.
Szerintetek, ki szegi meg legjobban a FŐ szabályt a piros lámpán való megállást?
Szerintetek, kit gázoltam el majdnem a kerékpárommal? (zöld lámpám volt)
Bizony, a kerékpárosok...

Olyat rádverek...hogy megkulázol! :)

(#13) buherton


buherton
őstag

Annyi biztos, hogy ez a cikk polgárpukkasztóra sikerült. Viszont tényleg nem szabad elfelejteni, hogy tapasztalataim szerint biciklisek többet szabálytalakodnak, mint autósok, motorosok és kamionosok együttvéve és megszorozva kettővel. Például: járdán való biciklizés, kereszteződésben nem néz szét, nincs karjelzés, gyalogos zebrán átteker, telefonál biciklizés közben (nem tudom, hogy szabálytalan-e, de ütöttem már el kerékpárral így embert, mert egyáltalán nem figyelt és kormányozni sem tudott) stb...

tely, baly, fojó, mennyél, mingyárt, telyföl, tolyás, malyd, kapú, egyenlőre, ejsd, jáccani, ahoz, fúj, hüje, muszály, alat, álok, lasan, fojtatás, ál, fontós, költsön, eggyüt, lyob (jobb?), mek, mongyak, milyért - !!! Tanúlyunk már meghejjessen irni... !!!

(#14) Dilikutya válasza Doze (#2) üzenetére


Dilikutya
félisten

Gratulálok az utolsó bekezdéshez!

"A nagy kérdés akik biciklire ülnek túl hülyék a KRESZ-hez? ezért nem közlekednek autóval/motorral, vagy csak átszellemülnek biciklissé???"

Akarunk beszélni arról, hogy átlagban minden 4-5. paraszt telefonál vezetés közben? Hogy a kereszteződésben jobbra ráfordulva rögtön következő zebrára balra nézve, telefonálva kanyarodik? Egyirányú utca behajtani tilos végén kiszáguldó paraszt megvan?

Én irtózok attól, hogy elhagyjam a kerékpárutat, és lemenjek az autóútra, mert minden magát Schumachernek képzelő tahó kint van az utakon. Szerencsére ahol sokat járok, mostanában komolyan ráfeküdtek a bicikliút építésre.

Nem vagyok perverz, csak haladok a korral. (Még mindig: Rock&roll feeling baby, rock&roll feeling.....)

(#15) Dr. Oid válasza Dilikutya (#14) üzenetére


Dr. Oid
aktív tag

Erről van szó. A sok nem egyenlő a mindenkivel és az is tuti, hogy mindegyik közlekedő-típusra tud az ember rosszat mondani, ha akar.

D1Rect: figyi, nem vonom kétségbe a megfigyeléseid, de akarod tudni, én mit látok nap mint nap? mindenre lehet példát mondani.

[ Szerkesztve ]

(#16) Hieronymus válasza Dr. Oid (#1) üzenetére


Hieronymus
addikt
LOGOUT blog

"..DE: sok helyen nemcsak bicajjal, hanem autóval is lehet valamennyit inni, pl Franciaországban és Németország egyes részein, de akár az Államokban is, és? Kipusztultak? Ugye nem?.."

Ez így félrevezető.
Európában 3-5 állam van, ahol a megengedett alkoholszint, 0,0 mg/ml. Az országok többségében 0.5 mg/ml, ami nagy közelítéssel egy üveg világos sör fogyasztásának felel meg.

Ha egy ország további korlátozást alkalmaz, mint például Németország, az nem területi alapú. A kezdő- illetve hivatásos vezetőkre vonatkozik. Franciaország a vendégvezetőkre megengedőbb szabályokat alkalmaz, mint a helybeliekre.

Egyetlen állam van, ahol az ittasság állapotban tiltott a vezetés, de nincs konkrét maximális érték meghatározva. Vodkaland (Ha még nem tiszta, akkor Oroszország.)

Az elméleti 0,0 mg/ml, a gyakorlatban 0,2 mg/ml. jelent, a végetérhetetlen pereskedések elkerülése érdekében. Nagyjából ekkora mértékben, az emberi test is előállíthat alkoholt. Például gyümölcs emésztés melléktermékeként. Szóval a 0,0 leginkább a lehúzásra készült korlátozás.

Mod:
(#14) Dilikutya: Egyirányú utca behajtani tilos végén kiszáguldó paraszt megvan?

Ezzel mi a baj ott hajt ki, ahol behajtani a tilos! (és nem kihajtani) :K

[ Szerkesztve ]

Legyen béke! Menjenek az orosz katonák haza, azonnal!

(#17) Dr. Oid válasza Hieronymus (#16) üzenetére


Dr. Oid
aktív tag

köszönöm, hasznos!

(#18) hNp88


hNp88
aktív tag

szokásos autós bullshit, még ha vannak jogos pontjai is

remélem még megérem, hogy elfogyjon az olaj ;]

Beatam Mortem Expectans. "kötél&diófa - business solutions"

(#19) Dilikutya válasza Hieronymus (#16) üzenetére


Dilikutya
félisten

Igen, a kihajtani tilos végén jött ki, a behajtanin ment be. :)

Nem vagyok perverz, csak haladok a korral. (Még mindig: Rock&roll feeling baby, rock&roll feeling.....)

(#20) Runner_fxr válasza Doze (#2) üzenetére


Runner_fxr
Ármester

Kedves Doze! Igazságot tenni így nem lehet! Én azt elfogadom, hogy sok a szabálytalan, hülye hétvégi bringás, ebben van igazság. Ugyanakkor legalább annyi a szabálytalan autós is. Én Budapesten élek, ami itt megy az felháborító. A zebra mintha ott sem lenne, suhannak át rajta az autósok, eszméletlen figyelmetlenség van, össze vissza telefonálgató, a közlekedés szabályait lesz@ró, szőke rib@ncok nagy terepjárókkal stb.
Szerintem a fő probléma az, hogy itt Magyarországon rengeteg a primitív, bunkó, paraszt. Sajnos ez az igazság, tisztelet a kivételnek. Rohadtul mindegy, hogy autóval, kamionnal, kerékpárral, vagy akár gyalog mennek, sehogy se tudnak intelligensen közlekedni, mert nem is akarnak, primitívek.
Ez egy olyan dolog amit tényleg nem lehet például az anyagi helyzetre fogni, hogy mert külföldön jó lét van, ez nem azon múlik, hogy kinek mennyi a fizetése pl, ez szimplán intelligencia kérdése, az meg itt kevés van, akár autós nézünk, akár kerékpárost. Mi soha nem leszünk Osztrákok vagy Németek ezen a téren, akkor se ha gyémánt bányákat találnak, vagy olajat Magyarországon és a csapból is 50 éves whisky fog folyni.

Nagyon nagyon szigorú ellenőrzéssel és brutálisan magas büntetésekkel lehetne itt némileg rendet tenni, kb mint az ökröknek, akik csak abból értenek ha odacsapnak egyet, ez kéne a közlekedőknek is. Talán ebből értenének.

[ Szerkesztve ]

(#21) hNp88 válasza Runner_fxr (#20) üzenetére


hNp88
aktív tag

"Ez egy olyan dolog amit tényleg nem lehet például az anyagi helyzetre fogni, hogy mert külföldön jó lét van, ez nem azon múlik, hogy kinek mennyi a fizetése pl, ez szimplán intelligencia kérdése, az meg itt kevés van, akár autós nézünk, akár kerékpárost."

azért ezzel annyiban vitatkoznék, hogy az alacsonyabb életszínvonal miatt nyilván feszültebbek, idegesebbek is az emberek, ezért rohan mindenki a dolga után, ezért bunkók egymással (is) a közlekedés résztvevői (is)

amúgy totál egyetértek veled :)

Beatam Mortem Expectans. "kötél&diófa - business solutions"

(#22) Dr. Oid válasza hNp88 (#21) üzenetére


Dr. Oid
aktív tag

ez az életszínvonal dolog nekem olyan furcsa. nem igazán látok kevesebb autót például az utakon, mióta drága a benzin és kevés a pénze a zembereknek. de ez persze szubjektív.
és még ha valakinek kevés a pénze és sok a nyűgje, az sem ok arra, hogy agrasszív, szabályokat felrúgó módon közlekedjen, akármivel.

(#23) Doze válasza Runner_fxr (#20) üzenetére


Doze
aktív tag

Itt az a probléma hogy megint aránytalan a rendszer... hiába mondják/mondjuk hogy így meg úgy a magyar közlekedési kultúra... nem olyan rossz... egy Román/Bolgár/szlovák rendszámú autóst pl 20 kilométerről ki lehet szúrni mert olyan bal*szul/agresszíven vezet...

Visszatérve az aránytalanságokra: mikor motoroztam annó nem győzte az oktató/rendőrség/sőt maga a motoros társadalom ismételgetni: csak Óvatosan, mert nincs kaszni körülötted, kisebb is vagy, defenzív vezetés ugyebár.... az autósoknak is adagolták : "Figyelj Rájuk"... most bringásokra??? nekik aztán meg pláne figyelni kellene (de hogy mikor oktatás sincs?!)

Ehhez képest most Biciklis így, úgy, amúgy... de hogy megregulázzák a fajtájukat ááá azt nem... piálhatnak, kreszt sem kell tudni, de azért én figyeljek rájuk.

(#24) hNp88 válasza Dr. Oid (#22) üzenetére


hNp88
aktív tag

ja, lehet, hogy a benzinár növekedésével csökkent a kajapénz... :(

"és még ha valakinek kevés a pénze és sok a nyűgje, az sem ok arra, hogy agrasszív, szabályokat felrúgó módon közlekedjen, akármivel."

mint ahogy arra se, hogy köcsögösködjön mással, bármilyen téren, csak nem jellemző, hogy ezt mindenki végiggondolná-felfogná...

Beatam Mortem Expectans. "kötél&diófa - business solutions"

(#25) Dr. Oid válasza Doze (#23) üzenetére


Dr. Oid
aktív tag

van igazság abban, amit mondasz.
de:
1. hány részeg biciklistával akadtál össze autóban/motoron?
2. hányat ütöttél el?
3. hány balesetet kellett eddig neked hárítanod fenti okból?

félreértés elkerülése végett: nem személyeskedés/cikizés akar lenni. én speciel szinte minden héten kerülök olyan helyzetbe, ahol egy agresszív bunkó autós hülyeségét kell nekem hárítanom: elémvágnak, előzés közben a seggembe állnak, záróvonalon előznek, nekem kell fékeznem, hogy ő beférjen, miközben előzi a sort, stb, stb. biciklissel (nekem) még nem volt ilyen bajom.

[ Szerkesztve ]

(#26) #51736960


#51736960
törölt tag

tipikus gyűlöletcikk egy egydimenziós autós tollából, gratulálok.
javaslom a cikkírónak, legalább egyszer az életben üljön biciklire városban...

(#27) Polllen


Polllen
nagyúr

Nagyon jót mosolyogtam a poszton. :DDD Nem szabad komolyan venni, kidühöngte magát, ennyi.

"Odamentem egy párhoz...négyen voltak!"

(#28) Runner_fxr válasza hNp88 (#21) üzenetére


Runner_fxr
Ármester

Ebben van igazság, azonban azért nem gondolnám, hogy ez számottevő a közlekedésben, mivel rengeteg drága autóval közlekedő embert látok hazánkban, akiknek nyilván nincsenek anyagi gondjai, még is paraszt. :)
Egyébként sokat voltam Ausztriában, bringázni meg munka miatt is és megdöbbentő a különbség. A legfeltűnőbb talán az, hogy senki nem siet sehova, se autóval, se motorral, se kerékpárral, se gyalog.

Doze: Én elhiszem, hogy a Román/Bolgár/Szlovák közlekedés rosszabb, de ez engem itt nem vigasztal, mivel a miénk is primitív. Ráadásul a szlovák rendszámos autók többnyire mind Magyar tulajdonban vannak, az csak egy simli, hogy kikerüljenek adókat, jellemzően igen drága autókon látni olyat.
Nem mondom, hogy semmiben nincs igazad, valóban nem ártana valami komolyabb szabályozás a kerékpárosoknak is, kresz tanfolyam, vagy akár kerékpár kezelési ismeretek. Ettől függetlenül nekem az a véleményem, hogy ahelyett, hogy mindenki a másikra mutogat előbb a maga háza táján sepregessen. El kéne kezdeni betartani a szabályokat, autósnak és bringásnak is. Én sokat bringázom egyébként városban, bevallom én is szabálytalankodtam sokszor, piroson bizony mentem már át. Aztán átgondoltam a dolgot és arra jutottam, nincs jogalapom egy autóst se szidni ameddig én is sz@rok a szabályokra, így hát rávettem magam, hogy betartom, igen is megállok a lámpáknál, betartom a szabályokat. Csak így lehet, máskülönben fröcsöghetek a vakvilágba.

[ Szerkesztve ]

(#29) hNp88 válasza Runner_fxr (#28) üzenetére


hNp88
aktív tag

én vidékről írok, azért olyan nagyon sok drága autót itt nem látok, köcsög módjára vezetőt annál többet.

ahogy te is írtad, sajnos mentalitásban (sem) leszünk soha osztrákok, németek, vagy lehetne ide írni bármelyik(?) nyugatabbi népet

Beatam Mortem Expectans. "kötél&diófa - business solutions"

(#30) Cyberpunk


Cyberpunk
félisten

Általánosítasz elég rendese. Meséljünk mi kerékpárosok az autósok szokásairól? :DDD Hidd el lenne mit. Miért nem tudod inkább magadban tartani a bánatodat? Én sem írom le, ha egy gyökér majd felken a szalagkorlátra.

"You said you'd always be there for me.... but you're not..."

(#31) Polllen válasza Cyberpunk (#30) üzenetére


Polllen
nagyúr

Egyébként lehet azt kellene, hogy mindenki elmondja a saját nézőpontját. :P

"Odamentem egy párhoz...négyen voltak!"

(#32) Cyberpunk válasza Polllen (#31) üzenetére


Cyberpunk
félisten

Szerintem senki sem tud közlekedni ebben az országban amúgy. Autós, kamionos, buszos, kerékpáros, gyalogos. És ez elég szomorú. Lehet persze ujjal mutogatni, hogy köcsög bringások 80% nem tud meg blablabla, de ennek mi értelme van? Nem is a problémával van baj, mindenki tudja, hogy sok az idióta az utakon, a probléma a fogalmazással van. Egyértelműen egyoldalú, és flame keltő. Ha az a célja, hogy egymásnak ugrasszon két tábort, akkor elérheti a célját.

"You said you'd always be there for me.... but you're not..."

(#33) Dilikutya válasza hNp88 (#21) üzenetére


Dilikutya
félisten

Szőke picsa tapsolva, tátogva (gondolom karaokizta a rádiót) gurul végig Szolnok főútján a Chrysler C300-al, az csak intelligencia probléma, nem megélhetési.
Politikai korrektség: ugyanezen főúton előfordulnak kerékpárosok is, holott konkrétan ott nem is közlekedhetnének. Igaz, kerékpárút ott nincs, csak a járda, bár ott konkrétan elég széles, sőt még kétsávos szakasz is van, a sarkon meg már van keresztben kerékpárút.

Nem vagyok perverz, csak haladok a korral. (Még mindig: Rock&roll feeling baby, rock&roll feeling.....)

(#34) hNp88 válasza Dilikutya (#33) üzenetére


hNp88
aktív tag

ehhez nem tudok mit szólni, nem tudom felfogni az ilyen lények működését :DDD

Beatam Mortem Expectans. "kötél&diófa - business solutions"

(#35) vimes


vimes
senior tag

Na most lett tele a tök.. hócipőm. Tényleg nem unjátok még? Egy hete csak ez megy, végre vége lenne erre tessék. Muszáj volt gondolom, biztos ártalmas a nyugodt lét egyesek egészségére, vagy flame hiányban szenved. Ez a poszt csak indulatkeltésre készült, gondolom uncsi volt pár nap flame nélkül.

És az ilyenekről ki hiszi el, hogy bármit képes objektívan nézni. Ez az írás bűzlik a szubjektivitastól, és a beszűkültségtől. Grat hozzá :W

Román/Bolgár/szlovák rendszámú autóst pl 20 kilométerről ki lehet szúrni mert olyan bal*szul/agresszíven vezet...
Én a román autóst inkább onnan ismerem meg, hogy megáll az úton. Szlovákra tapasztalatom alapján nem jellemző, bolgárhoz nem volt még szerencsém.

És akkor most én is meselhetnék. Pl. arról, hogyan csaptak el majdnem többször a zebrán úgy, hogy centiken múlt. Én hülye, el kellett volna engednem a zebrán az autóst mi? Én vagyok a hibás, mert nem pusztultam onnét.
Vagy mikor úgy leszorított egy autós, hogy úgy feldagadt a térdem amire estem, hogy két hétig fájt? És utána kb. még egy évig néha napján előjött a fájdalom a térdemben guggolás hatására. Buktam a farmerem, ő meg úgy elhúzott, ahogy volt. Sajnos nem tudtam volna leolvasni a rendszámot...

Ezek után szerinted nekem hogy kellene néznem az autósokra? Hm?

Végül itt van ez:
Mostanság igen felkapott a biciklisek védelme/támogatása, olyannyira csöpögő nyáltengerben, hogy már-már félistenként tekint rájuk az ember, a baj hogy ők is saját magukra.

1. Arról, hogy milyen szabályokat módosítanak a KRESZ-ben, szerintem egy "földi halandó" bringásnak semmi köze, nem értem, ők tehetnek a szabálymódosításokról.
2. Hol láttál te pl. itt a Logouton olyan posztot, ahol biciklisek osztják az észt, hogy a hülye autósok így-úgy, stb. ?? Bezzeg itt már mióta szidják az biciklisek jó édes anyucikáját. Nem tudom ez alapják kik játszák itt az eszüket. Persze saját szemében a gerendát se találná meg :C

"Ole, ole, ole, ola, der FCK ist wieder da! Ole ole, ole ola, die roten Teufel sind ganz wunderbar." Let's go Bezte!

(#36) Doze válasza vimes (#35) üzenetére


Doze
aktív tag

Flame-Flame... de te nem mi? hosszabb az írásod mint a cikkem :P ;]

Am nyáron tényleg fos közlekedni... de úgy mindenhogy. :W csak ma kiírívóan sok hülye esetem volt... holnap az autósokat fogom szídni ;]

(#37) Dr. Oid válasza Doze (#36) üzenetére


Dr. Oid
aktív tag

azért érzed, hogy belenyúltál a darázsfészekbe, ugye? mióta ezt a rendeletet kihirdették, mindenhol ez megy, az autósoknak ez vörös posztó, azonnal tömeghalált meg kihaló részeg hipszterbicikliseket vizionálnak.

(#38) Runner_fxr válasza Dr. Oid (#37) üzenetére


Runner_fxr
Ármester

Én eddig is megittam néha pár sört bringázás közben/után, szóval ez a törvény módosítás nem sokat oszt vagy szoroz.

(#39) VitaD5


VitaD5
tag

Biciklisek versus Autósok! Ja, persze a gyalogosokra senki se gondol! :Y

Na, nézzük az én tapasztalataimat:

- Mikor gyalogos vagyok #1: Átmennék a zebrán, de egy piros első ranézésre Suzuki jön, ezért megállok. Elkezdte a kezét "rángatni", mint amikor az ember jelez a másiknak, hogy engedi, s mivel a sebessége csökkent, így hát elindulok. Amikor elérem a másik sávot, akkor egyszer csak valami hatalmas erővel a bal lábamat meghajtja: Naná, hogy az a piros autó nem lassított tovább és telibe kapta a bal vádlimat és bokámat. Ránézek, s mit látok? Egy szőke nő az egyik kezével telefonál, a másikkal meg hadonászik. (Szóval igaz lenne a sztereotípia? ;] ) Szerencsére semmi bajom sem lett, erős lábam van. Legalább a haverom (aki kevésbé bírta a sétát, így lemaradt pár méterre) egy röhögőgörcs közepette kifejezte együttérzését.

-Mikor gyalogos vagyok #2: Csak a haverommal mennénk át a zebrán. Láttuk, hogy jön az autó, de nagyon messze volt, meg nekünk volt zöld. Erre a söfőr rálép a gázra, hogy azért se mi menjünk el előtte. :U

- Mikor biciklis vagyok #1: Borzalmas ez a magyar út "rendszer". Megyek, aztán egyszercsak vége a biciklis útnak a főút mellett! "Oké, de még itt a járda" - mondtam, erre egyszercsak vége a járdának a semmi közepén, a főúton, az ellenkező sávban! (A másik oldalt alapból nem volt.)

- Mikor autóban ülök #1: A magyar út "rendszer", illetve az építések alatt rájöttem, hogy a sok bunkó, és hülye mellett (akik jelen vannak az autós, biciklis, és gyalogosok között is) nem akarok autót.

Pedig egy szép kis bogarat szerettem volna, jól át desingolni SPAAACE mintára, de ebben az országban nem kockáztatnék egy ekkore kincset.

[ Szerkesztve ]

Yar Har fiddle di dee

(#40) hNp88 válasza Runner_fxr (#38) üzenetére


hNp88
aktív tag

bár én elfogult vagyok (sohasem fogyasztok alkoholt, semennyit, semmilyet), így véleményem sem mérvadó (amúgy sem), de nagyon nem örülök annak, hogy van egyáltalán megengedett szint. aki vezet, bármit, az ne "igyon". :(

természetesen nem ellened mondom ezt, hanem általánosságban

Beatam Mortem Expectans. "kötél&diófa - business solutions"

(#41) aytukabozs válasza Dr. Oid (#1) üzenetére


aytukabozs
addikt

Nem ez nem egy trollmágnes poszt,
ez egy troll_poszt!

Olyan szintű csőlátásról és elfogultságról tanúskodik hogy a fal adja a másikat.

A bicikliseken kéri számon pl. az idióta kreszmódosítást (lehet főútvonalon is ittasan kerekezni),
holott 1 percnyi utánaolvasás után kiderül hogy a kerékpáros érdekérvényesítő szervezetek megkérdezése nélkül hozták a szabályozást, tehát ha valakire most mutogatni kell azok a szittyós törvényhozók! :/

Ahogy többen is megfogalmazták itt, hülyék meg mindenhol vannak, de míg a hülye biciklis jobbára csak magát tudja kinyírni, addig a hülye autós a többi közlekedőt is...

Nagyon sok előzékeny autóssal találkozom napi szinten akik még ott is elengednek ahol nekik van elsőbbségük (és nem, nem közlekedem agresszíven az ilyen helyeken minimum lassítok, de sokszor meg is állok),
de pont ugyanennyiszer hajtanak elém körforgalomban (én már bent, ő még kint), vagy olyan kerékpárúton ahol tábla jelzi hogy annak van elsőbbsége, nyilván úgy gondolva hogy az elsőbbség súly alapján jár.
Ilyen kereszteződésben már ütöttek is el, a sofőr a jobb kéz szabályra hivatkozott, nem zavartatva magát az előbbséget szabályozó táblárol, valamint arra hogy NEM TOLTAM A BICIKLIT! a bicikliúton. mivan? :o

Mindemellett pártolom az elképzelést hogy a bringások is tegyenek kreszvizsgát, de nincsenek illúzióim, aki most átmegy a piroson (futárok, fixisek, bringás hipszterek) azok azután is át fognak menni.

Hsz TÖRLÉS ITT >>> http://goo.gl/uBK2Xa

(#42) Polllen válasza aytukabozs (#41) üzenetére


Polllen
nagyúr

Általános iskolában le kellene tudni a megfelelő oktatást és nem lenne ennyi gond. Nyilván a hülyék ezután is azok maradnak és megszegik a szabályt, de legalább a többség tudná, mi a jobbkéz szabály, hogy kell használni a zebrát biciklivel, egy kereszteződésben kinek hogy van elsőbbsége és hol mehet bringával és hol nem.

Ennyivel is már sokkal beljebb lennénk.

"Odamentem egy párhoz...négyen voltak!"

(#43) Hieronymus válasza hNp88 (#40) üzenetére


Hieronymus
addikt
LOGOUT blog

Ha gyümölcsöt eszel, azzal is a gépjármű vezetés esetén megengedett alkoholszínt fölé kerülhetsz.
Ezért közveszélyes közlekedőnek tekintheted magad.

De félre a viccel.
A megengedett alkoholszint alatt elkövetett szabálytalanság/baleset esetében, súlyosbító körülmény az alkoholfogyasztás, attól függetlenül, hogy önmagában még nem szabálysértés.

Nézd meg a baleseti statisztikákat, mondjuk a német-magyar viszonylatban. Fizetek egy sört, ha a teljes tilalom okán, a magyar statisztika jobb lenne a németnél, ahol egy sör még belefér a vezetésbe.

Legyen béke! Menjenek az orosz katonák haza, azonnal!

(#44) hNp88 válasza Hieronymus (#43) üzenetére


hNp88
aktív tag

amúgy is annak tekintem magam :DDD

súlyosbító körülmény vagy sem, ha valaki emiatt hal meg, az b.hatja. és az esély ugye megvan rá.

megmondom őszintén nem szoktam statisztikákat bújni. :B csak a nem kicsit elfogult nézőpontomat írtam le, hátha lesz valaki, aki egyetért. :D

Beatam Mortem Expectans. "kötél&diófa - business solutions"

(#45) Hieronymus válasza hNp88 (#44) üzenetére


Hieronymus
addikt
LOGOUT blog

Az elfogultság luxus termék, aminek mindig meg kell fizetni az árát.

Legyen béke! Menjenek az orosz katonák haza, azonnal!

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.