Indító hsz.
Orr alatt hordott szájmaszk pont annyit ér, mint a herére húzott koton.
(#1) Depression
Indító hsz.
Orr alatt hordott szájmaszk pont annyit ér, mint a herére húzott koton.
drága?? Nézd csak meg a szlovén árakat.
...csak én vagyok helikopter?
(#3) Depression válasza Sethdobaloah (#2) üzenetére
Drága, mint építési költség. A matrica 10 és 17€ északra, azaz nagyjából ugyanannyi, mint itthon
Orr alatt hordott szájmaszk pont annyit ér, mint a herére húzott koton.
(#4) Avicularia
Most már nem is olyan rossz a Prága-Brno szakasz mint pár éve. Futóműszaggató az biztos. Legtöbb helyen csak a belsőben érdemes menni, de az meg ugye szabálytalan.
Borzalmas a cseh palya, en is belul szoktam menni kamionnal is, mikor utolernenek meg kihuzodom. Szemelyautoval el nem mennek arra, inkabb kerulok nemetnek, igaz en az orszag nyugati felen lakom.
[ Szerkesztve ]
Szlovén drága? Nézd csak meg az olasz árakat
You may corrupt the souls of men, but I am steel. I am doom.
Malmö-Budapest sajnos útba esik ez a szakasz. Lehet menni osztrákok felé, de az annyival hosszabb, hogy jóval többet kell autózni. Viszont csak egy matricát kell venni a kettő helyett (cseh, szlovák)
Meg azt hallottam, hogy a cseh rendőrök szeretnek büntetni (jogosan mellesleg) ha a belsőben tolod folyamatosan.
[ Szerkesztve ]
Azt Magyarországon is be kellene vezetni hogy büntessenek érte.
[ Szerkesztve ]
You may corrupt the souls of men, but I am steel. I am doom.
Azt is, ha valaki a középső sávban ver tanyát laza 110-el, a szélső sáv meg üres.
Legyen béke! Menjenek az orosz katonák haza, azonnal!
Az teljesen ugyanaz. Jobbratartási kötelezettség elmulasztása. (de csak a lakott területen kívül, ugye.)
Bár nem túl gyakoriak a háromsávos autópályák
[ Szerkesztve ]
You may corrupt the souls of men, but I am steel. I am doom.
"Bár nem túl gyakoriak a háromsávos autópályák"
Magyarországon.
A németeknél még az is előfordul, hogy három sáv mellett, a leállósávot is kötelező igénybe venni haladásra.
Legyen béke! Menjenek az orosz katonák haza, azonnal!
bejegyzés Egy 2000km hosszú út tapasztalatai