Hirdetés

2024. április 23., kedd

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1) Kolondrum


Kolondrum
félisten

Ez kell ,hogy az ügyfelek jöjjenek/megmaradjanak. Nyalni kell. Én jelenleg az APC-vel konzultálok sokat és le a kalappal előttük. Amit azok megtesznek a felhasználókért.... :R

(#2) Crystalheart


Crystalheart
senior tag

Na de várj, ezt a Vodafone falára tetted, vagy hogy?

(#3) Mister_X


Mister_X
nagyúr

Ez tényleg nem semmi! Esetleg követendô példa lenne, nekem a Telenor üzletben azt sem tudták megmondani, hogy van-e nálunk 3G lefedettség, de még azt sem, hogy mi a Praktikum Ász Expressz díjszabása :W

"Most kell szerénynek lenni, mert most van mire." --- "All dreams eventually disappear when the dreamers wake."

(#4) Mister_X válasza Crystalheart (#2) üzenetére


Mister_X
nagyúr

Twitter csak posztol egyet, aki pedig followol, az látni fogja. Gondolom a "twitterfelügyelôs" pont a gépnél volt :D

"Most kell szerénynek lenni, mert most van mire." --- "All dreams eventually disappear when the dreamers wake."

(#5) Barthezz2 válasza Crystalheart (#2) üzenetére


Barthezz2
MODERÁTOR

Csak úgy a semmibe, nem nekik címezve.

SymbianOS:
Nem nevezném nyalásnak, inkább odafigyelésnek. És igen, ahol verseny van, ott ez kell, és nem lesz**ni az ügyfeleket. Sokadik ilyen apró kis dolog a Vodafontól, amit máshonnan még nem tapasztaltam. Pedig voltam mindháromnál már.

[ Szerkesztve ]

Everybody lies.

(#6) Crystalheart válasza Mister_X (#4) üzenetére


Crystalheart
senior tag

Ah, biztos, twitterhez nem értek, kinek-hogy-mi jelenik meg.

(#7) Def26


Def26
félisten

Vodafone -ról nekem is egyre jobb a véleményem. Szerintem nagyon összekapták magukat. :K

Fanboy Status: PS4:On, Xbox:On, apple:On, samsung:Off, Microsoft:Off, Audi :On,

(#8) #56230144


#56230144
törölt tag

Rendesek voltak,Telenor-al ellentétben.

(#9) Barthezz2


Barthezz2
MODERÁTOR

Tegnap felnéztem a Voda fb oldalára, hát mit mondjak, az ott megszólalóknak van egy kritikán aluli szintje néha..

Most az van ép, hogy hetek óta nem megy az online ügyfélszolgálat, és nem lehet megnézni az egyenleget, és egyéb infókat, csak a hagyományos módon, sms-t küldve, 70Ft-ért. Addig rendben is, hogy valahol jogos a felháborodás, hogy miért tart ennyi ideig helyre állítani, de azért na..

Egyrészt tudtommal a másik két szolgáltatónál eleve nem tudod megnézni(ha tévedek javítsatok ki) ingyen, lebontva, hogy mennyi perc/sms/adatforgalom/bónusz perc/sms áll még rendelkezésedre adott hónapra..
Másrészt januárig itt sem volt ilyen, és eddig is megvoltunk, nem háborgott senki, és nem fizetett senki plusz 30k-kat, mert túllépte a limitét. Mondjuk akinek olyan égetően fontos, hogy folyamatosan nézegetnie kell, az szerintem inkább csomagot váltson, ne háborogjon..
Harmadrészt persze, hogy fel lehet háborodni, de ha fb, ha nem, azért valahol mégis egy hivatalos forgalmazóval/szolgáltatóval beszélsz ott is, és meg kellene ütni szvsz egy szintet, ha hozzászólok..

Félreértés ne essék, nem a vodát akarom védeni, de akinek van fb-ja, nézzen rá a voda hungary oldalán a felhasználók által megejtett bejegyzésekre, és tudni fogja miről beszélek..

[ Szerkesztve ]

Everybody lies.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.